Oh maakt me verder ook niet uit, maar allemaal zo oppervlakkig en/of kinderachtig, dan nog beter vbl-sc.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het opzich wel prima
interesseert me alleen niet zo daar
VBL-sc heeft dan ook een wat ouder publiekquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maakt me verder ook niet uit, maar allemaal zo oppervlakkig en/of kinderachtig, dan nog beter vbl-sc.
Zitten ook wel stuk intelligentere mensen volgens mij
Die zijn gewoon psychotisch verderquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
Maar niet zo debiel als die possetje en tong80 dat is echt gewoon zielig. Of die maagd uit R&P
Geloofde eerst niet dat dat hem echt is.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn gewoon psychotisch verder
Vooral die Possetje, als je die filmpjes van hem ziet
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Die gewoon universitair geschoold zijn en wat van het leven maken.
En af en toe een beetje ruzie maken op een internet forumpie.
regel dan een nieuwe ui voor mequote:Op woensdag 8 februari 2017 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mortaxx vind ik dan wel weer een leuke user. Jammer van de UI.
Hoe oud zijn ze daar gem? 25/40?quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VBL-sc heeft dan ook een wat ouder publiek
Dat is wel een verschil jaquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets ja.
Met huis, baan en kinderen
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets ja.
Met huis, baan en kinderen
Onlogisch, Haagsquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...
donquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Merendeel student hoor. Wie heeft huis en baan daar? Tarado, Jojoortje...
Niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jeetje. Toto, sinds wanneer ben jij 420?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |