Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingeslotenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:10 schreef Crack_ het volgende:
of noja aanvallenbeschermen, even blaffen
Over moeilijk opvoeden gesprokenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:11 schreef Elan het volgende:
Zo'n Japanse hond lijkt me ook tof net als Hatchiko
hahahhaha wat kut voor die inbrekerquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingesloten![]()
Wtfquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Collega vertelde mij laatst een verhaal over hond die iemand hij kende had, ook heel beschermend. Die liet iedereen binnen in huis, maar als ze er eenmaal uit wilden liet hij ze met geen goud van de wereld gaan zonder toestemming van de baas. En die baas lag te slapen dus op dat moment dat er een inbreker binnen kwam, was dus heel eenvoudig naar binnen gegaan, maar toen hij naar beneden kwam sochtends zat die inbreker daar dus ingesloten![]()
Ja, echt prachtigquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahhaha wat kut voor die inbreker
heeele nacht stressen![]()
nice nice
en wtf als je wakker wordt
Kleine hond kan wel tochquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Mis ook wel weer een huisdier. Zit er voorlopig nog niet in
Dikke boete als ik hier dieren laatquote:
mag helemaal nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke boete als ik hier dieren laat
quote:
Tsja, staat in m'n contract. Maar die eigenaar spoort verder ook niet. Het is dat ik niks anders kan vinden qua woningquote:
Ligt eraan hoe je met honden kanquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dalmatiėrs zijn toch lastige honden?
wel als je er bontjassen van wil makenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dalmatiėrs zijn toch lastige honden?
dat het in je contract staat maakt het niet rechtsgeldigquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, staat in m'n contract. Maar die eigenaar spoort verder ook niet. Het is dat ik niks anders kan vinden qua woning
Ik vind het wel mooie beestenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je met honden kan
Dat is waar inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel als je er bontjassen van wil maken
[..]
dat het in je contract staat maakt het niet rechtsgeldig
Kutzooi manquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke boete als ik hier dieren laat
quote:Op woensdag 8 februari 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel als je er bontjassen van wil maken
inwonen is wat anders he. Hij heeft max aantal mensen dat hij er mag laten wonen. Maar zo'n huisdierenbepaling hoef je je niet aan te houdenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad
Maar geen idee hoe die regels zijn.
Zelfde boete overigens als dat ik mensen hier laat inwonen
Succes als kleine huurder iets tegen een huurbaas te doenquote:Op woensdag 8 februari 2017 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
inwonen is wat anders he. Hij heeft max aantal mensen dat hij er mag laten wonen. Maar zo'n huisdierenbepaling hoef je je niet aan te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |