Inso herhaalt zichzelf sowieso steeds.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel echt een beetje de uitspraak geworden die eens per week/maand voorbij komt hier
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalenquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Inso herhaalt zichzelf sowieso steeds.
Doe je zelf aan mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalen
Fantastisch ja haha.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het fascinerend dat Mikey zichzelf nog steeds als een raketgeleerde ziet die niet begrepen wordt door de maatschappij
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat onderwerpen zichzelf hier tot in de pruimentijd herhalen
Is sowieso gewoon wat doder geworden op dit forum, merk ik wel in alle topics.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je af en toe nog een trolletje als nieuw bloed voor een paar weken
Lelijk ziet dat eruit vanuit de trein. Wel leuk die grote koeien.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is overal zo.
Elk beetje boeiend onderwerp is al besproken hier dusja.
We kunnen het ook wel over de flora en fauna van de oostvaarderse plassen gaan hebben, dat is nog niet voorbij gekomen
Postte hier vooral voor sof eerst, maar nu niet meer sinds ze niet mee naar de film durfde op het laatste moment.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis gewoon wel op die SC's allemaal.
Ik ben er nog nooit geweest. Ik vind al die landmarks in Nederland sowieso niet je van het.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lelijk ziet dat eruit vanuit de trein. Wel leuk die grote koeien.
Keertje de trein van Amsterdam naar Lelystad nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Ik vind al die landmarks in Nederland sowieso niet je van het.
Of niet.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een Stuartje doen en over 2 jaar weer verder gaan hier.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we allemaal een Stuartje doen en over 2 jaar weer verder gaan hier.
Als ik nu een maandje door omstandigheden niet zou posten kom ik ook niet meer terug ben ik bangquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zou wel baas zijn
Vooraf even wat voorspellinkjes doen
Ik had 4 maanden ban en post nu af en toe weer mee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik nu een maandje door omstandigheden niet zou posten kom ik ook niet meer terug ben ik bang
is ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 01:14 schreef JimmyDean het volgende:
Niks mis mee als je even niks te doen hebt
Matig grapjequote:Op woensdag 8 februari 2017 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Inso al aan zijn tweede kind.
JR aan zijn 200ste matras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |