abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169821190
Raiders naar Las Vegas.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 21:53:03 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169823874
33-1 votes :D Vraag me af wie die 1 is :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 22:51:52 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169825829
Toch wel apart dit hoor. Raiders zijn toch wel één van de meest excentrieke franchises. The Black Hole is no more :(

No way dat ze een zelfde fanbase in Vegas gaan opbouwen.

Dolphins hebben tegen gestemd trouwens. De eigenaar vond dat een franchise er alles aan moet doen om bij hun community te blijven. Respect daarvoor _O_
  maandag 27 maart 2017 @ 22:59:37 #129
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_169826015
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:51 schreef Kyran het volgende:
Toch wel apart dit hoor. Raiders zijn toch wel één van de meest excentrieke franchises. The Black Hole is no more :(

No way dat ze een zelfde fanbase in Vegas gaan opbouwen.

Dolphins hebben tegen gestemd trouwens. De eigenaar vond dat een franchise er alles aan moet doen om bij hun community te blijven. Respect daarvoor _O_
Eens. Heel jammer van de move. Ik zal wel te Europees denken, maar ik vind het echt idioot :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 23:01:39 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169826078
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Eens. Heel jammer van de move. Ik zal wel te Europees denken, maar ik vind het echt idioot :P
Heb er bij de Rams en Chargers minder moeite mee. Weinig zeggende franchisen (voor mij in ieder geval) en daarnaast ook lang niet een fanbase zoals die van de Raiders. Iedere leek kent de Raiders, als LA of OAK Raiders maakt dan niet uit, maar denk toch dat ze aardig wat fans kwijtraken als LV Raiders.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 maart 2017 @ 23:21:15 #131
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169828521
Een groep jonge mannen met geld in Las Vegas loslaten, hmm :P

Wel jammer voor Oakland.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 01:13:42 #133
206322 Seam
Pillz-E
pi_169828852
Ach staan al die jochies in Nederland vanaf komend seizoen voor schut met hun oude Raiders petjes waar ze waarschijnlijk niet eens van weten dat een football team is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 maart 2017 @ 08:24:40 #134
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_169830002
Ik ken ze niet anders dan de Oakland Raiders. Zal vreemd zijn, net als de Chargers. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat een team gewoon van stad kan verhuizen.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_169830011
quote:
14s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Eens. Heel jammer van de move. Ik zal wel te Europees denken, maar ik vind het echt idioot :P
Fans denken er ook zo over. Reden dat het chargers stadion bijna alleen maar vol zat met fans van de tegenstanders omdat ze continu dreigden naar LA te gaan. Meesten in San Diego hebben een hekel aan LA, daarnaast is daar niet echt een fan base. Gaat alleen om geld. Verkopen de season tickets aan bedrijven die niet op komen dagen. Leeg stadion maar geld rolt binnen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:01:01 #136
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_169830342
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 01:13 schreef Seam het volgende:
Ach staan al die jochies in Nederland vanaf komend seizoen voor schut met hun oude Raiders petjes waar ze waarschijnlijk niet eens van weten dat een football team is.
Daar wordt ik ook altijd mad van ja. NBA en MLB hetzelfde. Heb wel eens mensen erna gevraagd en de meesten denken gewoon dat het een merk is ;( :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 08:25 schreef ssebass het volgende:

[..]

Fans denken er ook zo over. Reden dat het chargers stadion bijna alleen maar vol zat met fans van de tegenstanders omdat ze continu dreigden naar LA te gaan. Meesten in San Diego hebben een hekel aan LA, daarnaast is daar niet echt een fan base. Gaat alleen om geld. Verkopen de season tickets aan bedrijven die niet op komen dagen. Leeg stadion maar geld rolt binnen.
Ja te gek voor woorden haha. Football without fans is nothing. En dat geld dan in dit geval ook voor de NFL. Hoop echt dat ze nu failliet gaan ofzo, karma :@
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:51:09 #137
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169831906
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoop echt dat ze nu failliet gaan ofzo, karma :@
That'll be the day...Teams kunnen het hele seizoen met een leeg stadion spelen en nog de salarissen betalen volgens mij. Iets met TV geld...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169838826
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

That'll be the day...Teams kunnen het hele seizoen met een leeg stadion spelen en nog de salarissen betalen volgens mij. Iets met TV geld...
Ja was ook een stuk over de 49'ers. Ze verdienen met dat nieuwe stadion leeg meer geld dan wanneer het gewoon vol zit met supporters. Je moest ook iets van 20,000 dollar betalen om een season pass te mogen kopen... Echt debiel.

Wat ze trouwens ook doen is een black out op tv voor de regio als er niet genoeg kaarten zijn verkocht. Mensen dwingen naar het stadion te komen als je in de buurt woont, want je kan het dan ook niet meer op tv zien. Gelukkig zijn de kaarten goedkoop. Oh wacht :D
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_169838878
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:16 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja was ook een stuk over de 49'ers. Ze verdienen met dat nieuwe stadion leeg meer geld dan wanneer het gewoon vol zit met supporters. Je moest ook iets van 20,000 dollar betalen om een season pass te mogen kopen... Echt debiel.

Wat ze trouwens ook doen is een black out op tv voor de regio als er niet genoeg kaarten zijn verkocht. Mensen dwingen naar het stadion te komen als je in de buurt woont, want je kan het dan ook niet meer op tv zien. Gelukkig zijn de kaarten goedkoop. Oh wacht :D
en je dan afvragen waarom mensen illegaal online kijken :P

Alle prijzen zijn absurd voor de NFL, van gamepass tot gewone tickets
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:17:12 #140
206322 Seam
Pillz-E
pi_169843043
quote:
NFL passes no-leaping rule; approves ban for head hits
Jammer eigenlijk, blocked field goals waren altijd erg vermakelijk.
En let op hoe die head hits regel waarschijnlijk niet toegepast gaat worden als het slachtoffer SuperCam is, typisch weer :N
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169855029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 17:19 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

en je dan afvragen waarom mensen illegaal online kijken :P

Alle prijzen zijn absurd voor de NFL, van gamepass tot gewone tickets
Gamepass vindt ik niet absurd. Dan betaal je hier voor eredivisie ook.
Eredivisie kost 15,99 per maand dacht ik. Dat is per jaar 191.88 euro.
Gamepass is goedkoper.

Ja, eredivisie zijn meer wedstrijden. Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit van de sport van de NFL.

En natuurlijk is alles daar duur, NFL is een miljarden business.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_169856402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:48 schreef bambino het volgende:

[..]

Gamepass vindt ik niet absurd. Dan betaal je hier voor eredivisie ook.
Eredivisie kost 15,99 per maand dacht ik. Dat is per jaar 191.88 euro.
Gamepass is goedkoper.

Ja, eredivisie zijn meer wedstrijden. Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit van de sport van de NFL.

En natuurlijk is alles daar duur, NFL is een miljarden business.
20 euro per maand voor de NFL zou ik als een mooi bedrag zien. Alles daar boven vind ik absurd duur.

190 euro per seizoen is leuk, als het seizoen van augustus tot mei duurt. Kwaliteit is natuurlijk relatief, en maar net waar je van houdt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_169859955
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:25 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

20 euro per maand voor de NFL zou ik als een mooi bedrag zien. Alles daar boven vind ik absurd duur.

190 euro per seizoen is leuk, als het seizoen van augustus tot mei duurt. Kwaliteit is natuurlijk relatief, en maar net waar je van houdt.
Ik bedoel met kwaliteit meer hoogte van niveau. NFL is het hoogste in de wereld. Er is geen "football" league die dat niveau haalt (er zijn überhaupt vrij weinig echte leagues van maar dat terzijde).
Eredivisie komt niet eens in top 5 (Spanje Duitsland Engeland Frankrijk Italië).

En ja, 130 euro voor 24 weken is relatief hoog. Maar vindt het niet bizar.
Seizoenskaarten daarentegen zijn wel overpriced.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2017 @ 13:38:47 #144
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_169860234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:48 schreef bambino het volgende:

[..]

Gamepass vindt ik niet absurd. Dan betaal je hier voor eredivisie ook.
Eredivisie kost 15,99 per maand dacht ik. Dat is per jaar 191.88 euro.
Gamepass is goedkoper.

Ja, eredivisie zijn meer wedstrijden. Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit van de sport van de NFL.
Kun je Eredivisie terugkijken? Is alleen op TV te zien toch en niet internet? Volgens mij is Gamepass veel uitgebreider, het zijn niet alleen de wedstrijden.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_169860817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:24 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik bedoel met kwaliteit meer hoogte van niveau. NFL is het hoogste in de wereld. Er is geen "football" league die dat niveau haalt (er zijn überhaupt vrij weinig echte leagues van maar dat terzijde).
Eredivisie komt niet eens in top 5 (Spanje Duitsland Engeland Frankrijk Italië).

En ja, 130 euro voor 24 weken is relatief hoog. Maar vindt het niet bizar.
Seizoenskaarten daarentegen zijn wel overpriced.
Voor 15 euro per maand heb ik ziggo sport, dan heb ik vrijwel alle hoogste divisies van het voetbal :P

Een goedkope variant van gamepass waarin je alleen redzone kan kijken, zou ik ook al prachtig vinden. Ik hoef niet al die oude wedstrijden terug te kunnen zien.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_169861998
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:48 schreef bambino het volgende:

[..]

Gamepass vindt ik niet absurd. Dan betaal je hier voor eredivisie ook.
Eredivisie kost 15,99 per maand dacht ik. Dat is per jaar 191.88 euro.
Gamepass is goedkoper.

Ja, eredivisie zijn meer wedstrijden. Maar dat weegt niet op tegen de kwaliteit van de sport van de NFL.

En natuurlijk is alles daar duur, NFL is een miljarden business.
Eredivisie is 7.50 permaand.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 08:28:58 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169878999
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk, blocked field goals waren altijd erg vermakelijk.
En let op hoe die head hits regel waarschijnlijk niet toegepast gaat worden als het slachtoffer SuperCam is, typisch weer :N
Ben benieuwd.

Sowieso benieuwd wat de Panthers en Cam gaan doen dit jaar, want hij krijgt nog een operatie :( Verwachting is wel dat hij klaar is voor pre-season en zelfs camp.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:23 #148
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169879586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben benieuwd.

Sowieso benieuwd wat de Panthers en Cam gaan doen dit jaar, want hij krijgt nog een operatie :( Verwachting is wel dat hij klaar is voor pre-season en zelfs camp.
Hij heeft gewacht met de operatie tot vandaag als ik me niet vergis, omdat z'n gemaakte afspraken voor appearances ed niet wilde afzeggen. Nu weet ik niet wat die appearances waren, als het bezoeken van kindjes in een kanker centrum was, dan heb ik er als mens begrip voor. As team zou ik iets hebben van opbokken met je afspraken, elke dag herstel voor de trainingskampen beginnen, is er 1!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 maart 2017 @ 09:34:06 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169879611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hij heeft gewacht met de operatie tot vandaag als ik me niet vergis, omdat z'n gemaakte afspraken voor appearances ed niet wilde afzeggen. Nu weet ik niet wat die appearances waren, als het bezoeken van kindjes in een kanker centrum was, dan heb ik er als mens begrip voor. As team zou ik iets hebben van opbokken met je afspraken, elke dag herstel voor de trainingskampen beginnen, is er 1!
Eens, maar neem aan dat het in overleg is gedaan met team. Volgens mij hebben ze eerst sowieso gewacht en gehoopd op volledig herstel zonder operatie, maar dat lukte helaas niet.

Volgens mij valt ingreep relatief gezien mee en is die straks klaar voor een Super Cam season. Als de o-line hem tijd geeft :P
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:38:08 #150
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169879668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens, maar neem aan dat het in overleg is gedaan met team. Volgens mij hebben ze eerst sowieso gewacht en gehoopd op volledig herstel zonder operatie, maar dat lukte helaas niet.

Volgens mij valt ingreep relatief gezien mee en is die straks klaar voor een Super Cam season. Als de o-line hem tijd geeft :P
Oh, ik bedoelde niet dat Cam totaal z'n eigen zin doet, maar ik kan me voorstellen dat het team liever vorige weeek al geopereerd had...hij wordt geopereerd aan z'n rotary cuff, en dat is de speirgroep in de schouder die je in staat stelt je arm te draaien, en op te tillen, etc. Behoorlijk belangrijke spriergroep voor een QB, denk ik. Dat ze eerst hebben gekeken of het zonder operatie kan, is wel logisch. Hoe minder snijden in je QB hoe beter!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')