2 of 3 is niet echt een representatieve groep natuurlijk, dus graag meer reacties van de dames hier!
quote:U wordt op uw wenken bediend
Op maandag 9 december 2002 15:37 schreef DW74 het volgende:
De meningen lopen nogal uiteen, althans de meningen van de 2 of 3 vrouwen die tot nu toe gereageerd hebben. Barsine ik ben blij dat ik je favo onderwerp heb aangesneden hoor!2 of 3 is niet echt een representatieve groep natuurlijk, dus graag meer reacties van de dames hier!
quote:Zal ik dan nóg een keer opschrijven hoe mooi ik het vind, of telt dat dan niet?
Op maandag 9 december 2002 15:37 schreef DW74 het volgende:
De meningen lopen nogal uiteen, althans de meningen van de 2 of 3 vrouwen die tot nu toe gereageerd hebben. Barsine ik ben blij dat ik je favo onderwerp heb aangesneden hoor!2 of 3 is niet echt een representatieve groep natuurlijk, dus graag meer reacties van de dames hier!
Barsine: het telt niet, maar je moeite wordt wel gewaardeerd!
quote:een mooi bekkie, lange slanke benen, een mooi gevormd kontje, een plat buikje, of juist een met een vrouwelijke ronding, een paar mooie borsten, symetrie, kloppende verhoudingen onderling, mooie ogen, een schattige neusje, een mooie bos met haar, ik denk inderdaad dat de kut op de laatste plaats van 'mooie' lichaamsdelen staat, ik heb er best een hoop gezien, en ik word bloedgeil van een lekker geschoren mutsje, maar om te zeggen dat ik er een ingelijste foto van aan de muur wil? neuh.
Op maandag 9 december 2002 14:56 schreef Barsine het volgende:[..]
not true!!!!!! is ook mooi
extreme, wat vind jij wel mooi dan?
[sub]sorry als de vraag impertinent is en offtopic, maar ik sta verbaasd dat iemand de 2 mooiste lichaamsdelen van een mens niet zo mooi vind[/sub]
quote:hahaha
Op maandag 9 december 2002 17:02 schreef freud het volgende:
Ik zeg altijd maar: 'Als ik hem voor het mooie had, dan hing hij wel op m'n voorhoofd'...
nee absoluut niet
quote:hoe zien "jullie" hem dan wel ?
Op maandag 9 december 2002 17:01 schreef FallenAngel het volgende:
nou ik zelf vind een pik zeker niet mooi..! ik bedoel... kijk er zelf eens goed naarik denk niet dat de meeste vrouwen een pik zien zoals mannen een kutje zien
quote:Ik vind kutjes wel mooi. Heeft zeker esthetische waarde.
Op maandag 9 december 2002 16:17 schreef Frenkie het volgende:
Vraag: vind de topicstarter een kut mooi..
ik iig niet..dar rare rimpeltje daaro..
En mijn pik is natuurlijk gigantisch mooi
Opwindend wel, maar mooi.. nee dus
Een mooie pik is onweerstaanbaar, daar moet je gewoon aanzitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |