abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7224448
De meningen lopen nogal uiteen, althans de meningen van de 2 of 3 vrouwen die tot nu toe gereageerd hebben. Barsine ik ben blij dat ik je favo onderwerp heb aangesneden hoor!

2 of 3 is niet echt een representatieve groep natuurlijk, dus graag meer reacties van de dames hier!

pi_7224457
Nee, ik vind het niet mooi
pi_7224468
quote:
Op maandag 9 december 2002 15:37 schreef DW74 het volgende:
De meningen lopen nogal uiteen, althans de meningen van de 2 of 3 vrouwen die tot nu toe gereageerd hebben. Barsine ik ben blij dat ik je favo onderwerp heb aangesneden hoor!

2 of 3 is niet echt een representatieve groep natuurlijk, dus graag meer reacties van de dames hier!

U wordt op uw wenken bediend
pi_7224830
maar ja, je mag geen plaatjes van mooie stijve pikken plaatsen
pi_7224885
quote:
Op maandag 9 december 2002 15:37 schreef DW74 het volgende:

Zal ik dan nóg een keer opschrijven hoe mooi ik het vind, of telt dat dan niet?
pi_7224959
Veel vrouwen schijnen 't nix te vinden maar wat boeit dat. Ik ben homo.
pi_7225463
tja wat is mooi? maar m stijf voelen of zien is wel een 'mooi' gezicht ja...
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7225492
Vraag: vind de topicstarter een kut mooi..
ik iig niet..dar rare rimpeltje daaro..
pi_7225620
Frenkie: Zoals je al had kunnen lezen in deze thread: ik vind een kut WEL mooi!

Barsine: het telt niet, maar je moeite wordt wel gewaardeerd!

pi_7225969
quote:
Op maandag 9 december 2002 14:56 schreef Barsine het volgende:

[..]

not true!!!!!! is ook mooi

extreme, wat vind jij wel mooi dan?

[sub]sorry als de vraag impertinent is en offtopic, maar ik sta verbaasd dat iemand de 2 mooiste lichaamsdelen van een mens niet zo mooi vind[/sub]

een mooi bekkie, lange slanke benen, een mooi gevormd kontje, een plat buikje, of juist een met een vrouwelijke ronding, een paar mooie borsten, symetrie, kloppende verhoudingen onderling, mooie ogen, een schattige neusje, een mooie bos met haar, ik denk inderdaad dat de kut op de laatste plaats van 'mooie' lichaamsdelen staat, ik heb er best een hoop gezien, en ik word bloedgeil van een lekker geschoren mutsje, maar om te zeggen dat ik er een ingelijste foto van aan de muur wil? neuh.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_7226434
Een foto aan de muur is inderdaad wat overdreven. En de "mooiheid" van een kutje heeft ongetwijfeld te maken met de "geilheid" die het zien ervan oproept. Maar dat wil niet zeggen dat een kut niet mooi is. Het ging hier niet om de vraag wat het mooiste lichaamsdeel is, maar of een kut (of in eerste instantie pik) mooi of lelijk wordt gevonden door mensen van het andere geslacht.
pi_7226730
nou ik zelf vind een pik zeker niet mooi..! ik bedoel... kijk er zelf eens goed naar ik denk niet dat de meeste vrouwen een pik zien zoals mannen een kutje zien
  FOK!fotograaf maandag 9 december 2002 @ 17:02:40 #38
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7226758
Ik zeg altijd maar: 'Als ik hem voor het mooie had, dan hing hij wel op m'n voorhoofd'...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7226790
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:02 schreef freud het volgende:
Ik zeg altijd maar: 'Als ik hem voor het mooie had, dan hing hij wel op m'n voorhoofd'...
hahaha

nee absoluut niet

pi_7226811
De Pik pikt.
pi_7228603
nee, niet mooi..
Kan in een geile bui wel opwindend zijn om te zien/voelen maar ik vind het niet mooi.
Het spettert en knettert, vonken achter ogen. Verloren aan magie, zwevend over regenbogen.
pi_7228673
quote:
Op maandag 9 december 2002 17:01 schreef FallenAngel het volgende:
nou ik zelf vind een pik zeker niet mooi..! ik bedoel... kijk er zelf eens goed naar ik denk niet dat de meeste vrouwen een pik zien zoals mannen een kutje zien
hoe zien "jullie" hem dan wel ?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7228841
pi_7228869
Ik vindt mijn vriend zijn pik mooi maar ik vindt mijn vriend zowiezo erg super lekker
oops ohh my ...
  maandag 9 december 2002 @ 18:58:51 #45
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_7229321
Die van mijn vriend in ieder geval wel En lekker en hij functioneert als de beste... ligt er ook aan welke want ik heb ook weleens minder mooie gezien hoor
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_7229388
ik vind me eigen pik ontzettend mooi
Lachen is gezond :D!
pi_7230879
quote:
Op maandag 9 december 2002 16:17 schreef Frenkie het volgende:
Vraag: vind de topicstarter een kut mooi..
ik iig niet..dar rare rimpeltje daaro..
Ik vind kutjes wel mooi. Heeft zeker esthetische waarde.

En mijn pik is natuurlijk gigantisch mooi

maandag 9 december 2002 @ 20:06:02 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7230986
Ik vind 't dus absoluut niet het mooiste mannelijke lichaamsdeel.. verre van zelfs.

Opwindend wel, maar mooi.. nee dus

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7231647
Een stijve pik is mooi!!!!

Een mooie pik is onweerstaanbaar, daar moet je gewoon aanzitten...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7231715
Die van mijn vriendje is en . Ja, ik vind het dus mooi . Iig die van mijn vriendje dan he
''Going mental on the Wabbu''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')