Even Apeldoorn bellen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 17:30 schreef Sunri5e het volgende:
Gewoon geknakt door de wind die hem naar beneden duwt.
twitter:OfficialDavid7 twitterde op donderdag 23-02-2017 om 17:43:14 Crash landing @Schiphol Edinburgh to Amsterdam Flight BE1284 @BBCScotlandNews @BBCBreaking @SkyNews @STVNews @flybe… https://t.co/VrL7KQ7yDK reageer retweet
"Het ongeluk gebeurde op de Oostbaan, de enige landingsbaan die in gebruik was vanwege de storm. Er wordt nu geland op de Buitenveldertbaan." Aldus de NOS.quote:
Weer eens een keer wat bijzonders. Mooi toch? Geen slachtoffers.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Het ongeluk gebeurde op de Oostbaan, de enige landingsbaan die in gebruik was vanwege de storm. Er wordt nu geland op de Buitenveldertbaan." Aldus de NOS.
Mijn gedachtes gaan uit naar de verkeersleiders.
Ja. Al is het hopen dat de schade natuurlijk beperkt blijft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weer eens een keer wat bijzonders. Mooi toch? Geen slachtoffers.
Waarom, hebben die slecht zicht op de Buitenveldertbaan?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:03 schreef xcachet het volgende:
Mijn gedachtes gaan uit naar de verkeersleiders.
Geen idee. Maar zullen het ongetwijfeld druk hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom, hebben die slecht zicht op de Buitenveldertbaan?
Oh op die manierquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zullen het ongetwijfeld druk hebben.
Is ook gewoon een vaste procedure voor, die holdingpaterns staan ook vast. Ipv ze in een keer door te lullen zet je ze nu allemaal in holding en haal je ze daar er weer stuk voor stuk uit. Druk is het altijd .quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zullen het ongetwijfeld druk hebben.
Elke maatschappij weet die patronen voor het vliegveld waar ze naartoe vliegen?quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is ook gewoon een vaste procedure voor, die holdingpaterns staan ook vast. Ipv ze in een keer door te lullen zet je ze nu allemaal in holding en haal je ze daar er weer stuk voor stuk uit. Druk is het altijd .
Dat lijkt mij ook ja. Maar heb daar weinig kaas van gegeten. Doelde meer dat het nu even anders dan gebruikelijk gaat en dat daar op geanticipeerd moet worden. Niet dat de luchtverkeersleiders nu half overspannen achter hun bureau zittenquote:Op donderdag 23 februari 2017 18:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is ook gewoon een vaste procedure voor, die holdingpaterns staan ook vast. Ipv ze in een keer door te lullen zet je ze nu allemaal in holding en haal je ze daar er weer stuk voor stuk uit. Druk is het altijd .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |