quote:Ok, ik stalk je
Op donderdag 12 december 2002 11:43 schreef Christine het volgende:
haahaha, volgens mij zit jij 24/7 te kijken of ik niet toevallig in dit topic postIk heb de site even ergens anders geupload, en ik zal wel weer een klachtenmail sturen naar ladot.
Kijk ff hier dan
http://members.lycos.nl/alyssia123/elyzium/index.html
Plaatjes e.d. werken niet, maar ik wil enkel weten waarom de tabellen niet recht onder elkaar komen.
Ten eerste, sluit het commentaar bovenaf met met --> , niet met --!>
Je opzet is niet goed.
Als je frames gebruikt, waarom dan niet een frameset van 3 kolommen, waarin je 2 rijen (menu en content) hebt? Dan heb je het altijd goed uitgelijnd.
quote:
<frameset cols="*,600,*" framespacing="0" frameborder="0" border="0">
<frame name="kaderlinks" src="" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0" border="0" noresize>
<frameset rows="300,*" framespacing="0" frameborder="0" border="0">
<frame name="menu" src="" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0" border="0" noresize>
<frame name="content" src="" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0" border="0" noresize>
</frameset>
<frame name="kaderrechts" src="" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0" border="0" noresize>
</frameset>
Je moet trouwens geen ruimte tussen <td> en </td>'s laten
zoals dit
quote:moet zijn
<td align="right">
<font face="arial" color="FF0000">
Welkom, het is vandaag 12 december</font>
</td>
quote:Zo voorkom je valse ruimtes in je uiteindelijke resultaat.
<td align="right"><font face="arial" color="FF0000">Welkom, het is vandaag 12 december</font></td>
Volgens mij kan ik beter regisseur worden oid want ik vind dit toch allemaal best ingewikkeld.
quote:Daarom dus. Als regisseur ben je dan tenminste uniek. Ennuh.... * naar beneden kijkt *... ik heb geen lul
Op donderdag 12 december 2002 12:05 schreef haaahaha het volgende:
Nee man easy! Elke janlul kan html-en. Gewoon doen!! (klemtoon op doen)
quote:Ik heb net nog eens op je site gekeken... waar heb je die animaties mee gemaakt? Nog steeds vind ik het "eng" om ergens te klikken waar geen tekst of uitleg bij staat, vooral omdat er na de eerste keer klikken een dof plofje uit mijn boxjes kwam, waarna mijn beeldscherm bevroor. Van de meeste pagina's zie ik het nut niet, maar die pagina waar ik tegen je aan mocht boksen, was toch wel aardig
Op donderdag 12 december 2002 12:05 schreef haaahaha het volgende:
Nee man easy! Elke janlul kan html-en. Gewoon doen!! (klemtoon op doen)
Sja, ik moet zeggen: leuk gedaan. Maar ik kom er niet nog een keer, behalve als ik weer mijn frustraties kwijt moet
site is alleen ter informatie gemaakt en moet eigenlijk alleen maar snel laden en z'n info tonen
quote:http://kickme.to/counter-casemodding
Op donderdag 12 december 2002 18:09 schreef Christine het volgende:
Geef es de "gewone" URL? .tk linkjes werken bij mij niet.
hij is trouwens nog bij lange na niet klaar
quote:janine kut dan
Op donderdag 12 december 2002 12:18 schreef Christine het volgende:[..]
Daarom dus. Als regisseur ben je dan tenminste uniek. Ennuh.... * naar beneden kijkt *... ik heb geen lul
quote:Ik heb die site niet gemaakt met als doel om makkelijk te navigeren.
Op donderdag 12 december 2002 18:18 schreef Christine het volgende:[..]
Ik heb net nog eens op je site gekeken... waar heb je die animaties mee gemaakt? Nog steeds vind ik het "eng" om ergens te klikken waar geen tekst of uitleg bij staat, vooral omdat er na de eerste keer klikken een dof plofje uit mijn boxjes kwam, waarna mijn beeldscherm bevroor. Van de meeste pagina's zie ik het nut niet, maar die pagina waar ik tegen je aan mocht boksen, was toch wel aardig
Sja, ik moet zeggen: leuk gedaan. Maar ik kom er niet nog een keer, behalve als ik weer mijn frustraties kwijt moet
quote:Dat stukkie 'lol' is top!
Op donderdag 12 december 2002 18:22 schreef -roys- het volgende:
http://home.wanadoo.nl/roysesite is alleen ter informatie gemaakt en moet eigenlijk alleen maar snel laden en z'n info tonen
quote:Nee daar verwijzen ze je naar www.sitechecks.nl
Op donderdag 12 december 2002 19:17 schreef Sitethief het volgende:
hebben ze trouwesn ook zo''n topic als dit op GoT ??
quote:Zo te zien werk je met layers en vind Mozilla je indeling niet helemaal fijn.
Op donderdag 12 december 2002 08:47 schreef Spasm het volgende:
Thanx, kan je misschien ff een Mozilla screenshot posten a.u.b. ik ben wel ff benieuwd waar het misgaat.
Kijk hier voor de screenshot (beetje groot om hier te posten).
quote:Ik vind die nieuwe layout iig een stuk beter dan die gene die nu live staat
Op donderdag 12 december 2002 08:55 schreef MobileRingtonez het volgende:
Ik ben de nieuwe webmaster van www.whatyoulike.nl
Deze site staat propvol informatie en in een klein frame. Nu heb ik gisteren even een uurtje tijd besteed aan een nieuwe layout, en een screenshotje gemaakt:
www.mobileringtonez.com/whatyoulike.jpg
quote:Erg donker, en dus niet erg aantrekkelijk IMO
Op donderdag 12 december 2002 18:45 schreef Sitethief het volgende:
http://kickme.to/counter-casemoddinghij is trouwens nog bij lange na niet klaar
Mijn portofolio siteje voor school.
IS een beetje out of date qua werk , maar het is mijn trotse bezit!!
quote:Het IP script is voor mezelf. Het wordt niet gelogd, maar ik kan zo snel bekijken welk IP ik heb thuis of op school.
Op vrijdag 13 december 2002 09:07 schreef Roonaan het volgende:
Hmz. wat is het nut van het laten zien van het IPVoor de rest ziet die er in 256 kleuren (Zit te internetten via RAdmin) wel grappig uit. Layout valt wel mee toch?
En wat bedoel je met layout valt mee?
quote:Sorry, had 'werk out of date' opgevat als dat je bedoelde dat je vond dat je layout ouderwets was. Vond ik niet eigenlijk. Best mooi eigenlijk.
Op vrijdag 13 december 2002 09:09 schreef Gertsan het volgende:[..]
Het IP script is voor mezelf. Het wordt niet gelogd, maar ik kan zo snel bekijken welk IP ik heb thuis of op school.
En wat bedoel je met layout valt mee?
quote:Thanx, zitten heel wat uurtjes in.
Op vrijdag 13 december 2002 09:12 schreef Roonaan het volgende:[..]
Sorry, had 'werk out of date' opgevat als dat je bedoelde dat je vond dat je layout ouderwets was. Vond ik niet eigenlijk. Best mooi eigenlijk.
Out of date zijn de spullen op de site. Deze zijn allemaal nog van vorig jaar.
Vries Kist
Minervum Bedrijven Site
SkidomeBoarders
Vrieskist is Af
Minervum is een gecancelled project
Skidomeboarders is af
Dat was het dan.
http://www.wapinfopunt.nl/websites/Artmediate/testa1.htm
(alle links e.d. werken nog niet weet t)
maar vergelijk t dan met:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |