quote:Met wat voor programma werk je?
Op maandag 9 december 2002 16:52 schreef Christine het volgende:[..]
Oké dan ga ik dat even proberen. Het lukt me nooit zo snel met die tabellen, maar ik heb nu een boek waar precies in staat hoe je het moet doen. Tot dusver heb ik het nooit begrepen hoe het werkt, maar nu wel (een beetje).
quote:Dat las ik idd van de week ook in mijn boek dat je dat er ook bij moet zetten... schijnt dan sneller te zijn met laden oid.
Op maandag 9 december 2002 16:52 schreef haaahaha het volgende:
Ook van de plaatjes de width en height aangeven.
Hey maar jij zei dat het menu wegscrolt met de inhoud mee. Dat kan je in principe toch alleen maar oplossen door frames te gebruiken? En daar wil ik eigenlijk een beetje van af stappen dit keer. Weet je een andere oplossing?
quote:kladblok
Op maandag 9 december 2002 16:53 schreef haaahaha het volgende:[..]
Met wat voor programma werk je?
quote:Zonder frames kan je dat niet relaxed oplossen.
Op maandag 9 december 2002 16:54 schreef Christine het volgende:[..]
Dat las ik idd van de week ook in mijn boek dat je dat er ook bij moet zetten... schijnt dan sneller te zijn met laden oid.
Hey maar jij zei dat het menu wegscrolt met de inhoud mee. Dat kan je in principe toch alleen maar oplossen door frames te gebruiken? En daar wil ik eigenlijk een beetje van af stappen dit keer. Weet je een andere oplossing?
quote:Ik ook niet, behalve dan dat de 10 andere sites die ik hiervoor gemaakt heb allemaal met frames werkten. Ik wil wel weer een keertje wat anders.
Op maandag 9 december 2002 16:55 schreef haaahaha het volgende:[..]
Zonder frames kan je dat niet relaxed oplossen.
Maar wat is er mis met frames? Als je je menu in een apart frame zet, hoeft het menu gedeelte maar 1 keer ingeladen te worden, scheelt weer inlaadt tijd.
Ik zie het probleem van frames niet zo.
quote:Probeer iframes en layers
Op maandag 9 december 2002 16:57 schreef Christine het volgende:[..]
Ik ook niet, behalve dan dat de 10 andere sites die ik hiervoor gemaakt heb allemaal met frames werkten. Ik wil wel weer een keertje wat anders.
quote:Ik probeer het eerst even zo, maar thanks
Op maandag 9 december 2002 16:58 schreef haaahaha het volgende:[..]
Probeer iframes en layers
Succes!!
Ik zou ook onderaan toch nog een keer die navigatie kunnen herhalen? Maar da's eigenlijk ook weer niet logisch...
Frames vind ik idd wel handig werken, maar ze passen niet bij deze layout die ik bedacht heb. Dillemma...
En pak eens een programma die met highlighting werkt, zoals homesite. Van kladblok krijg je alleen maar koppijn
quote:Hartstikke mooie site man, eingelijk niets op aan te melden... maar hoe kom je eingelijk bij google geregistreerd te staan?
Op maandag 9 december 2002 16:15 schreef MrLunk het volgende:
http://ajtcs.antville.orgBen benieuwd wat men ervan vind.....
Mijn eigen stukje internet bestaat uit html, alles handwerk in kladblok en wat Javascriptjes, er zitten hier en daar nog wat foutjes in, maar daar wordt aan gewerkt.
Stelt op zich niet zoveel voor, maar 't is vooral een tijdverdrijf, en vrienden sturen me soms stukjes die ik dan post, en soms schrijf ik zelf ook wat. Al het oudere werk heb ik helaas kort geleden gewist.
iemand nog tips/ of op- aan merkingen?
quote:Bij mij sluit het niet aan hoor, of komt dat door de afbeeldingen?
Op maandag 9 december 2002 16:50 schreef keeper het volgende:[..]
Ja, als je gewoon die tabellen aan elkaar zet, zonder dingen er tussen sluit dat allemaal aan.
Heb ik op mijn site ook gedaan
.
Kijk maar eens hier, het plaatje moet goed zitten. Dus de voet moet aan m'n been zitten, en dat gebeurt niet.
quote:je moet je cellpaddings en cellspacings van de tables op 0 zetten.
Op maandag 9 december 2002 17:19 schreef Christine het volgende:[..]
Bij mij sluit het niet aan hoor, of komt dat door de afbeeldingen?
Kijk maar eens hier, het plaatje moet goed zitten. Dus de voet moet aan m'n been zitten, en dat gebeurt niet.
En je moet zo min mogelijk de tag <p> gebruiken, die creeert alleen maar ruimte die je niet wilt. Je kan ipv <p align=center> ook gewoon <center></center> gebruiken. Bovendien moet je de tables in de source zonder ruimte aan elkaar aan laten sluiten, plus een # voor kleurcodes plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 09-12-2002 17:22]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tis voor iemand die een website ontwerpbedrijfje heeft en wel eens benieuwd was naar ons "werk". Nog niet helemaal af, maar dat zie je zelf wel neem ik aan
quote:Heeej het werkt
Op maandag 9 december 2002 17:21 schreef haaahaha het volgende:[..]
je moet je cellpaddings en cellspacings van de tables op 0 zetten.
thanks
quote:Soms werkt het niet zonder <p> maar ik heb de meeste nu weggehaald denk ik. En waarom moet er perse een # voor een kleurcode, als het zonder ook werkt?
Op maandag 9 december 2002 17:21 schreef haaahaha het volgende:
En je moet zo min mogelijk de tag <p> gebruiken, die creeert alleen maar ruimte die je niet wilt. Je kan ipv <p align=center> ook gewoon <center></center> gebruiken. Bovendien moet je de tables in de source zonder ruimte aan elkaar aan laten sluiten, plus een # voor kleurcodes plaatsen.
quote:Jullie hebben veel honden en katten zeg
Op maandag 9 december 2002 17:21 schreef DeF2K het volgende:
http://home.planet.nl/~def2k/AJ/Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tis voor iemand die een website ontwerpbedrijfje heeft en wel eens benieuwd was naar ons "werk". Nog niet helemaal af, maar dat zie je zelf wel neem ik aan
![]()
Verder vind ik het wel een leuke site
quote:Ja, hehe, er is ook geen <right>-tag. Wel een <center> tag.
Op maandag 9 december 2002 17:31 schreef Christine het volgende:
De <p> moet er wel bij als je zegt <p align=right></p> want dan krijg ik een ander resultaat dan wanneer ik zeg <right></right>
Maar je kan ook een <td> een bepaalde kant op laten uitlijnen. Dus <td align"=right"> geeft hetzelfde effect als <td><p align="right">.
quote:hehe, dat is een photoshop
Op maandag 9 december 2002 17:27 schreef Christine het volgende:[..]
Jullie hebben veel honden en katten zeg
quote:tx
Verder vind ik het wel een leuke site
Hier heb ik vandaag nou aan zitten werken, eindelijk is het wat meer zoals ik het wil hebben. Dit is iig wat beter dan vanmorgen. Op/aanmerkingen?
quote:Zet de maten er ff bij en dan maak ikkum ff voor je... is in een minuutje gefixed
Op maandag 9 december 2002 16:43 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand hier verstand van tabellen? Of kan ik het volgende beter in een html-edit programma maken??Ik wil namelijk een tabel die er qua opbouw zo uitziet:
dus ook de hoogtes en breedtes van alle vakken
quote:Ik vind hem echt leuk. Alleen dat paarse stuk tussen die foto van je en je naam is zo leeg een kaal. Misschien dat je dat naam ding wat groter kan maken en meer naar het midden doen, zodat dat kale stuk wat kleiner wordt?
Op maandag 9 december 2002 18:09 schreef Christine het volgende:
Ik zal straks nog even wat beter kijken, goed?Hier heb ik vandaag nou aan zitten werken, eindelijk is het wat meer zoals ik het wil hebben. Dit is iig wat beter dan vanmorgen. Op/aanmerkingen?
http://www.mazooka.nl/nieuw2/home.html
quote:`
Op maandag 9 december 2002 17:21 schreef DeF2K het volgende:
http://home.planet.nl/~def2k/AJ/Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tis voor iemand die een website ontwerpbedrijfje heeft en wel eens benieuwd was naar ons "werk". Nog niet helemaal af, maar dat zie je zelf wel neem ik aan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |