abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_476470
Nu buiten in kring om de beurt een woord zeggen 2 minuten moet dat.
Dezeuree zegt iedere keer als zij aan de beurt is de seconden.( wat vaag dat ze allerlei getallen roept. ik weet (nog) niet precies waarom ze allerlei getallen noemt op willekeurige volgorde.??
klaar! ging dit mis?

Nu kruiwagen lopen. eerst zegt D dat ze niet wil tellen dan weer wel, maar B. gaat tellen.(hoe lang? G veegt het even schoon. 25 seconden .
Dit lukt wel.
R"ja maar hij is al mislukt , ik heb hem helemaal laten mislukken.
er is verwarring over hoeveel seconden ze moesten, blijkt dat ze het weer fout hebben gedaan.
(Ze raken in de war omdat ze b.v als ze 25 seconden moeten van 25 naar 50 tellen.)

G: je raakt snel afgeleid door alles.

Iedereen gaat tellen bij de volgende opdracht.kussengevecht.
Gaat er erg wild aan toe, niemand telt meer? ja Bianca.
Door al het gelach lukte het bij de meeste niet om de tel bij te houden.

nu tafels van 7

pi_476505
Dit is de een na laatste.
40 seconden. tafel van 7 met zijn allen. Dezeuree 9 keer 7 =64
Ferdi telt (heel moeilijk.om dit tegelijk te doen)

Nu krijgen ze te horen dat opdracht 7 over mag. neus knieen oren
35 seconden.
Nou ben benieuwd.hoop gegil.

(Hieke is niet blij (en robin) dat ze zo in de vijver moeten in badkleding, vooral H is niet te spreken over die badkleding volgens mij
Georgie zegt dat hij bij het touwtje springen tot 120 telde en hij moest 110!!
geeft niet

Nu de laatste opdracht.
Ze hebben een kwartier om zwemkleding aan te doen!

Robin is al even in de vijver gesprongen.
Ze moeten 22 seconden in de vijver staan.

Lachen om Robin, ze staan met zijn allen in de vijver en voor de tijd om is begint hij iedereen nat te spetteren. Hoop gegil.
(shit telefoon)
F: wat vind je nu het leukste Kim?
K: het zoenen natuurlijk Ferdi

pi_476519
F: nou je we hebben ons best gedaan, was toch leuk. we hebben toch gelachen.

Ze moeten zich verzamelen in de woonkamer voor de uitslag
F: die weten we al hoor.

ach zeggen ze , het was leuk.
DE WEEKOPDRACHT IS MISLUKT

mis bij...touwtjes springen 11 sec. te lang.
knieen te lang.
ook bij iets geteld.
En bij de woorden fout (te veel woorden.)
Kruiwagens 10 sec te lang.
kussen gevecht 11! sec. te lang.
tafels ook te lang.
D: waren er nog dingen precies op tijd?
stem: ja de vijver was redelijk.
hoop gelach.

Dus bijna alles mis.
F: nou we zaten er goed naast maar was wel leuk.
R: doe die voorraadkamer maar open. ik wil mijn fiets.

(ik stop weer, moet even weg) iemand anders?

pi_476557
Hieke, Desiree en Kim gaan douchen met 1 muntje. Hieke gaat eerst . Dezeur vond het water in de vijver maar koud en vies (zeurrrrr)... Na het douchen volgt de camera de dames goed, waar Dezeuree ook weer even over moet zeuren...

Ook Kim heeft moeite zich af te drogen, ze hebben het idee dat de camera hen erg (te) goed volgt na het douchen (Red: ik zie niks ).

D: Hoe moet ik nou mijn onderbroek aantrekken???
Even later loopt ze in haar string, dus dat is ook weer gelukt....

16.00
Robin en Hieke maken wat grapjes over het zoenen, dat ze tijdens de weekopdracht moesten doen.

Er gebeurt verder eigenlijk helemaal niets....

16:07
Kim en Desiree komen erachter dat ze allebei wat dikker zijn geworden. Kim heeft maatje 34. Desiree heeft één broek nooit meer aan...

Er gebeurt verder erg weinig, dus ik stop er ook weer mee...

[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 17-11-2000 16:10]

O+. Ripley. O+.
pi_477185
Bianca, Koos en Hieke zitten aan tafel te kaarten.
Ze hebben het over Leo, is alweer zo lang geleden dat die weg ging.

Kim zit er nu ook bij. Georgie loopt ff naar de keuken.

Ze zitten een beetje te keuvelen over wie er aan de beurt is en over de spelregels. Kim snapt het blijkbaar nog niet helemaal.

Verder gebeurt er niets interessants....

pi_477210
Georgie zit te zeuren over het feit dat hij persé witbrood wil eten.
De groep vind het onzin, Georgie eet nog liever niet dan bruin brood.
Hieke, Fewdi en Kim vinden Georgie verwend, Kim vertelt dat ze nooit wit brood kreeg.

G: Jullie kunnen allemaal m'n kont kussen.
Ik ga niet meer met jullie (H,K en F
dus)praten. Nou ja, Kimmie mats ik nog.

[wat een verwende kleuter zeg , red.)

pi_477236
Hier ik heel even. Ik deed zap aan en zie tot mij verbazing de camera in de tuin op iets op de grond gericht.
Ik kijk en wat zie ik? een heel lief klein echt schattig muisje die wat angstig om zich heen kijkt en volgens mij ligt er een stukje kaas naast het holletje.
Even denk ik dat hij het gaat pakken, doet hij dus niet want Ferdi gaat naar buiten en weg muisje.
Maar hoop dat mijn ogen me bedriegen, het leek net of er een soort val? gemaakt was? kan ook stro geweest zijn hoor.
Er staat nog wat info over de muis op de bbsite,van de big-brothersite..
Schijnt dat R en F zich weer eens verveelden en over de veldmuizen beginnen te praten.
Op de site staat dat R, zich afvroeg hoe en valletje te maken

Later wijzen de heren BB op het holletje en lukt het de BB mensen daar de muis zeker 15 minuten vast te leggen.
Toen waren R. en F al lang binnen.

p.s stel dat het een val is dan voorspel ik nu al wie er dan donderdag uit ligt (stel dat dit zo is en het word uitgezonden?)
Robin misschien.

Moderator vrijdag 17 november 2000 @ 18:44:37 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_477253
plm 18:15

Robin en Hieke buiten. Robin doet Johan-stemmetje: Ja hier hebben we Hieke. Hieke is een symphatieke meid uit Stiens, Friesland. Hieke vindt het heel leuk om motor te rijden, alleen dat kan nu even niet, en om dan stoer naar haar werk te rijden, de parkeerplaats op, en daarna alsof er niks aan de hand is er weer heel netjes bij te zitten. Verder houdt ze ervan het interieur te veranderen, en niet om zo saai als haar buurvrouw de hele tijd het zelfde te hebben..'

Robin noemt 'met zijn stemmetje' een aantal zaken over Hieke op. Zij vindt het heel knap, wat hij allemaal over haar weet.

Robin Cruyff: Hieke heeft ook een heel leuk dochtertje, van twee-en-half.
Hieke: hoe heet ze?
Robin: Ze heet Indy. En, ja, verder weet ik van Hieke dat ze op een advocatenkantoor werkt.
H: nee notariskantoor
R: Ja joh da's allemaal hetzelfde, die gasten, allemaal rijke stinkers. En dat is zo'n beetje wat ik weet over Hieke.

H: je vergeet wat.
R: Oh.....
H: ik heb ook nog een vriendje.
R: Ja, Hieke heeft een vriend, Fagiet of zo, Farid ja, en die heeft een stel lekkere tattoos op zijn lijf en daar houdt Hieke wel van. Farid is 28 en werkt in de bouw als lasser.
H: en heier, wat we hier elke dag horen..

Daarna gaat Robin op het stof in de kachel schrijven. 'Dat weet ik dan weer niet hè.. Hieke ... '

Hieke kijkt, er moet 'van der' tussen. H. van der H. En Ferdi is F.B.

de bewoners zijn hierover dus heel camerabewust.

Hieke: en Bianca, dat is B.H.
Robin, met een nerd-stemmetje: 'Hhahahahaha B.H. Leuk zeg, leuk.'

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 17 november 2000 @ 19:45:49 #59
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477374
De boodschappen zijn gekomen. En nog iets (post? douchemuntjes? allebei?). In elk geval heeft iedereen gekregen behalve Ferdi. Die heeft straf omdat hij eerder deze week een vuilniszak over de schutting heeft gegooid. Iedereen is verontwaardigd, behalve Ferdi, die zit er niet mee.

Desiree, die de enveloppen uit de dbk haalde, gaat samen met Ferdi verhaal halen in de dbk.

Hieke heeft haar shag gekregen, maar is erg ontevreden. Dit zijn pakjes van 40 gr, terwijl ze evenveel betaalde als vorige keer en toen kreeg ze een pakjes Drum, van 50 gr. Hieke: "Ik had net zo goed sigaretten kunnen kopen ipv deze pis. Of een zakje weed, tegen de pijn in mijn oor."

Bij de boodschappen zit een mooie grote vis. Desiree lust het wel, maar durft hem niet aan te raken. Robin zal het wel doen, met Bianca.

vrijdag 17 november 2000 @ 19:54:30 #60
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477395
Aha, het is zakgeld waar het om gaat. Ferdi heeft dus geen zakgeld gekregen.

Volgens koos deugt het hout ook niet. Dat is nooit 60(?) kilo, die klein rotstammetjes.

Nu Ferdi en Georgie bij de kachel. G heeft pas 7,50 uitgegeven van zijn zakgeld. Hij hoeft niks te kopen, en het Monopoly spel ging uit de gezamelijke pot.

Koos heeft de rest van het hout gevonden, roept-ie. Dus ze zijn toch niet bedonderd.

Ferdi vertelt Georgie over de vuilniszak. Georgie blijkt dat destijds helemaal niet meegekregen te hebben. (Omdat hij de godganse BB-tijd in zijn bed doorbrengt.)

vrijdag 17 november 2000 @ 20:01:53 #61
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477414
G is van plan om bier en sigaretten van zijn zakgeld te kopen. Als grapje: "Dan ben ik de koning. Dan kan Hieke voortaan mijn was doen."

G & F zijn het erover eens dat alle vrouwen roken. G: Het is ook iets typisch vrouwelijks.

Ze praten ook even over Hieke etc. F: Zij gaat straks weer naar haar man. Zolang ik hier zit moet ik er maar het beste van zien te maken.

Hieke komt toevallig net langsgelopen.

G vindt het knap hoe F ermee omgaat, zeg-t-ie (maar wij weten dat G herhaaldelijk tegen Kim heeft gezegd dat H & F een gevaarlijk spelletje spelen - en dat van hem mensen met een relatie niet aan BB mee zouden mogen doen).

vrijdag 17 november 2000 @ 20:05:54 #62
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477423
Koos komt er bij. Robin heeft blijkbaar zijn fiets gekregen. Ze maken goedmoedige grapjes over Koos zijn slapen. Ferdi: ik begrijp niet waar je de moed vandaan haalt om overdag op je bed te gaan liggen; het is je nog nooit gelukt om overdag te slapen.

Opeens Hummie: "Willen alle bewoners naar de dagboekkamer komen."

Wat kan dat zijn?

vrijdag 17 november 2000 @ 20:23:56 #63
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477462
Er is weer leven buiten de dbk. Niet erg interessant. Ik geloof dat het ging over wat ze gaan doen met de opbrengst van de gesigneerde boeken.

Of ging het nu over de nieuwe weekopdracht? Hieke vindt het namelijk super. Dit is de beste weekopdracht.

O nu staat er een tv aan ergens in het huis. G & F zitten te kijken. Informatie over kindervakantiehuis. Etc, etc.

Oja, Ferdi heeft alsnog zijn zakgeld gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 17-11-2000 20:24]

pi_477504
Ze hebben een hele leuke opdracht gekregen waar ze 3 dagen de tijd voor hebben.ze hebben opdracht om voor tijdschriften te werken! hot news!! [17/11/2000 | itzemie | nieuw!]
Ze komen terug uit de dbkamer en krijgen een videootje.Het gaat om een huis in Almere voor kansarme kinderen zodat die vakantie kunnen gaan.
Hoofdredacteuren van bekende tijdschriften bieden aan om geld te geven voor foto;s
De bladen hebben allemaal verschillende eisen wat voor soort foto's zij willen.
Ze kunnen overleggen wat voor spullen ze nodig hebben voor de foto's.
Morgen komt er een fotograaf en visagiste om hun te leren hoe ze het best op de foto kunnen komen.
Ze hebben 3 dagen om deze opdracht te voldoen.
dit zijn de tijdschriften:

Tijdschrift beter(gezond en blij leven)zij willen foto's van het zelf bakken van brood, stap voor stap proces.
de lezers moeten het water uit de mond lopen bij zien v.d foto's.Prijs 1000,00

Prive:bied 25 oo,oo voor foto.s van ferdi en Hieke of kim en Georgie. Ze moeten hen betrappen.

Playboy. willen interview en foto.bloot geven, vrouw moet meer dan topless zijn.en interview aan vrouw over sex.bied 3.000

Telegraaf: fotoroman.gefotografeerde strip verhaal. met element liefde op het eerste gezich etc.iedereen moet een rol spelen ook kippen. 24 foto's en teksten.15.00

viva: artikel, 1 Bianca 2 Hieke 3 Robin?prijs?

Beaumonde:glossy,fotoshoot met glamour gehalte.
metamorfose, naar super glamour look (1 v.d bewoonsters)3 foto's geld=1500,

gay krant:licht erotische wijze , min. 1000,00 mag met knipoog.

troskompas:glamour groeps foto, alle bewoners in glamour. 1500,

I know (info)=IT magazine :2500,00 ontplooien is thema.veel gelachen is prima

Margriet:voor internet van Margriet: elke bewoner een foto dat ze de internetters prettige feestdagenwensen. 100,00 en een groepsfoto 200,

Niewe revu: brutaal weekblad,: opdracht nieuws foto, echt nieuws dus, wat nog niemand gezien heeft, geen nieuws anders maken. 285 of 1200,00
Ligt aan de foto.

Hitkrant: 1:serie van 10 polaroids met eigen handgeschreven tekst. alle bewoners zoveel mogelijk bewoners.
of 2:portretten over de jongere bewoners.echte portretten.
ook nog geposeerde fotos van de jonge mannen.
1: 350,00 voor de serie mogelijkheid 2 300,00 per foto.

pi_477525
Hieke zegt gelijk dat ze dat never doet voor de playboy. ze zegt maar 3000.00.
Dezeuree wil het wel doen. Hieke weer maar je krijgt maar 3000,00 en je moet ook vertellen wat je lekker vind bij sex!
D: nou dan vertel ik toch gewoon wat, ach joh dat word toch niet gepubliceerd

Kim lacht om de opdracht dat Kim en georgie of H. en F samen betrapt moeten worden voor de prive.

D: wat leuk zeg, dit word een leuk weekend.
Voor de opdracht hebben ze trouwens een video gezien van 2 almerders. Het is dus voor een goed doel. Het geld gaat niet naar hun.
Ook willen ze een dierenboederij bij het kindrvakantie huis. (cindy?)

D: het word heel goed bekeken zei Hummie net.

B: goed zeg Dee,
D: ach wat maakt dat uit . (over topless foto)

K: heel veel bladen willen glamour kleren als je daar een hele fotosessie van maakt.

Prediker ben jij er eigenlijk?ik ga ff kijken bij commentaar itsme)
want moet weer verder maar wist niet of jij nog bezig was met streamen.

pi_477620
*Qt ziet weinig interessants...

Robin sleutelt aan een fiets. De rest praat druk buiten beeld en onverstaanbaar voor mij. Dit al heeeeeeeeel erg lang.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 17 november 2000 @ 22:36:30 #67
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477663
Beeld eettafel.

Ki. en G. zitten daar.
Ki. brengt de discussie over de stelling van G. weer ter sprake. ( 3 maanden zonder vriend/in in het huis zitten )

Dan gaan de streams naar de badkamer .

D. gaat daar de haren van R. knippen.
Koos komt even buurten en zegt : ik wou dat ik nu uit het huis was.
D. : waarom ?
Ko. : dan kon ik jou in de playboy zien.

Beeld op D. en R. in de badkamer nog steeds.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 17 november 2000 @ 23:21:32 #68
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_477739
23.15
Koos en Ferdi buiten bij de oven. Het gaat over Ferdi en Hieke.

Ferdi: 'Ja natuurlijk ben ik verliefd op haar. Dat weten ze thuis al lang. Heb ik al lang voor de camera's gezegd.'
Koos: 'Ik weet niet wat jij allemaal voor de camera's zegt.'
..
K: 'Ik hoop alleen dat je met Hieke rekening houdt, zij heeft een achterban.'
F: 'Waarom ik? Ben ik daar verantwoordelijk voor? Zij heeft er geen problemen mee. We hebben hierover gepraat natuurlijk.'
K: 'Ach ja, wie ben ik om daar over te oordelen. Ik hou verder m'n kop maar.'
F: 'Heh, en volgende week staat het in de Prive.'
..
F: 'Ja, als ik mocht kiezen, lag ik elke avond met haar in bed natuurlijk.'
..
K: 'Wanneer begon die verliefdheid nou eigenlijk, met het dansen?'
F: 'Nee, toen was het gewoon gezellig. Praten, ze had man en kindje, daarna raakten we meer op elkaar ingespeeld. Voorlezen, lekker naast elkaar zitten. Toen kwam Bianca naar me toe. Zei geef nou maar toe, je bent verliefd. Ik me groot houden, nee, natuurlijk niet. Maar later toch wel toegegeven.
K: 'Toen ook aan Hieke verteld?'
F: 'Ja, zelfde avond nog, in de badkamer.'
..
F: 'Ja, je kan er niks mee.'
K: 'Maakt het het verblijf hier makkelijker of moeilijker?'
F: 'Het maakt het makkelijker aangezien Hieke gewoon normaal tegen me blijft doen. Ze zegt dat ze niet anders tegen me wil doen. Ik vind het wel knap dat ze een oudere vrouw is. Het scheelt toch 7 jaar.'

vrijdag 17 november 2000 @ 23:43:47 #69
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477772
Beeld damesslaapkamer.

Hieke, Kim en Georgie liggen daar al op bed.

Op de achtergrond geluiden ( herrie ) van R. en F.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 17 november 2000 @ 23:43:49 #70
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_477773
23.40
Ferdi maakt geluid uit een didgeridoo. [red. zo'n aboriginal instrument. Dit is nogal moeilijk] Robin probeert het ook, en krijgt er dus ook geluid uit. Ferdi is heel verbaasd, en Hieke staat ook luid te juichen.

F: 'Je hebt ook van die trillippen.'

Hierna laat Ferdi nog even wat van z'n kunnen horen, Ferdi kan er veel langer geluid uit krijgen dan Robin.

Robin probeert het nu nog een keer, maar het lukt nu niet meer. Hij gebruikt de buis dan maar als megafoon en doet een soort paardenrace verslag van iets buiten met Koos.

zaterdag 18 november 2000 @ 00:03:24 #71
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_477814
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')