Oprecht geen idee, ik heb 'm zelf een paar maanden geleden overgenomen van iemand waar hij 'altijd standby stond', zelf 'm een paar weken aangehad om beetje te testen en daarna vrij snel besloten te investeren in 4-bay NAS. Paar jaar oud zit je zo aan, aangezien dit een 'ouder' model is. Moet wel zeggen dat ik uitvoerig getest heb en aan zowel disks als unit geen gebrek te ontdekken is.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:52 schreef PetervdK het volgende:
Hoe oud is het setje? Wat is het aantal uren van de disks?
Thanksquote:Op zondag 5 februari 2017 21:09 schreef PetervdK het volgende:
Thanks. Helaas vervalt mijn interesse dan, succes met de verkoop.
Op zich prima bod, maar het moeten verzenden drukt de prijs dan wel aardig, gezien het gewicht (door de HD's). Welke regio woon/werk je?quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:25 schreef MaxTheDog het volgende:
Vanwege max 7 jaar en minimaal 4 jaar oud, 90 inclusief verzending.
Ik zou het ook het liefst afhalen maar woon in Vught, werk in Eindhoven. Verzending mag met Kiala om kosten te drukken.. 3,95 tot 15 kilo.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Op zich prima bod, maar het moeten verzenden drukt de prijs dan wel aardig, gezien het gewicht (door de HD's). Welke regio woon/werk je?
Ah da's wel een idee, ik ga m even wegen en kom er op terugquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:46 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Ik zou het ook het liefst afhalen maar woon in Vught, werk in Eindhoven. Verzending mag met Kiala om kosten te drukken.. 3,95 tot 15 kilo.
Okidoki, lijkt me sterk dat het boven de 15kg komt..quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ah da's wel een idee, ik ga m even wegen en kom er op terug
Was vandaag op training, dus weinig tijd gehad. 15kg moet hij wel redden, dus wat mij betreft akkoord. Ik ga ff een doos zoeken om 'm netjes te verpakkenquote:
quote:
quote:Wil je een slotje op je topic? Plaats dan bij voorkeur een TR (Topic Report). Dit doe je door in je topic op het icoontjete klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld
OK, en nu?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:04 schreef Geckoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:
[..]
Nu doe ik hem dicht. Je doet ons een plezier door de volgende keer een TR te plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |