Dat jij je naam wel naleeft en jezelf nadrukkelijk profileert als een galbak. Misschien dat eens veranderen?quote:Op zondag 5 februari 2017 13:19 schreef Galbakacc het volgende:
Hoe bedoeld Sergant porkbeans, het is de enige vraag die ik heb. Nu kan je wel lukraak mijn naam kiezen als
Mikpunt maar het blijft een stelling.
We hoeven niet te gaan schelden.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat jij je naam wel naleeft en jezelf nadrukkelijk profileert als een galbak. Misschien dat eens veranderen?
Het 1 is waarschijnlijk het gevolg van het anderquote:Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan schelden.
Maar ik snap ook dat TS niet sympathiek overkomt
Ja ehh.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:21 schreef Galbakacc het volgende:
Droopie, ik waardeer dit antwoord zeer, toch laat u mij enigsinds in het duister en hier een docter vAn thaise comeoff vertrouwen doe ik niet 1,2,3. Graag hiervoor begrip.
Is ook geen scheldwoord tochquote:Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hoeven niet te gaan schelden.
Maar ik snap ook dat TS niet sympathiek overkomt
Ik had zojuist een heel verhaal getyped maar het is ineens verdwenen. Achja welbespraakt enfin, ik zit nog steeds met mij vraag en ondanks de leuke en korte commentaren ben ik nog niets wijzer.quote:
Zie andere topique met die v&a fail.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:38 schreef Galbakacc het volgende:
Jimmydean: nog verzonnen ook? Waar maak
Je dat uit op?
leer je foute gedrag af, door het simpelweg niet meer te doen.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Galbakacc het volgende:
Ja enfin. Ik kan de meest oppervlakkige man zijn die je ooit heb gezien. Datje dan vervolgens thaise bardames aantrekt is een gegeven. Ik ben hier niet om
Erachter te komen wat ik al weet, maar op antwoord op mijn vragen te krijgen.
Als je dat al weet ben je niet alleen arrogant en oppervlakkig maar ook nog oliedom.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Galbakacc het volgende:
Ja enfin. Ik kan de meest oppervlakkige man zijn die je ooit heb gezien. Datje dan vervolgens thaise bardames aantrekt is een gegeven. Ik ben hier niet om
Erachter te komen wat ik al weet, maar op antwoord op mijn vragen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |