abonnement Unibet Coolblue
pi_168678831
Treurig maar waar is het feit dat ik al bijna vier jaar op geen enkele manier een liefdes / seksleven heb.

Toen ik 19 was en net ging studeren, liep het op de één of andere manier allemaal op rolletjes: ik werd lid van een studentenvereniging, ging met huisgenoten regelmatig uit doordeweeks en had ook nog een paar andere contacten lopen. Ook kwam ik net uit mijn eerste relatie, waardoor ik ook een grote behoefte had om vrouwen te ''regelen''.

Niet om tof te doen, maar er waren in die periode serieus wel eens tijden dat scharrel A de deur uit was na een nachtje, en dat scharrel B tegen het einde van de middag alweer op de stoep stond. Of dat ik met oud en nieuw een probleem had, omdat ik één scharrel had uitgenodigd op ons huisfeest, maar opeens ook de andere scharrel kwam, en dat het vrij ongemakkelijk werd omdat ze beiden er vanuit gingen dat ze bij mij in bed konden slapen, ze met de trein van buiten de stad waren gekomen, en verder het hele huis al bezet was.

Maar goed, dat was toen. Na 3 jaar in het 'wilde' studentenhuis verhuisde ik naar een rustiger huis. Ik ging weinig meer naar de studentenvereniging, focuste meer op studie / stage en ging in een huis wonen waar meer werkenden / afgestudeerden woonden. Het contact met een aantal oude contacten heb ik in die tijd wat laten verwateren, en ik was zelfs weer veel vaker te vinden in mijn ouderlijk dorp dan in de stad.

Tot op de dag van vandaag is dit eigenlijk niet veel meer veranderd : doordeweeks werk ik, 's avonds zit ik in de gym, in het weekend loop ik hard, kijk ik voetbal op TV of zit ik met mijn oude vertrouwde vrienden in de kroeg. Nergens waar ik eigenlijk meer vrouwen tegen kom, en lange tijd vond ik dit ook geen enkel probleem.

Inmiddels heb ik dus al vanaf eind 2012 niet meer geneukt :') Zelfs ook niet gezoend of gedate. Vorig jaar in maart was er nog zo'n oud scharrel die vroeg of ik nog een drankje wilde doen een keer, maar dat heb ik afgewimpeld :') Toen nog een keer een andere in mei, en dat was het gewoon. Verder 0,0 liefdes / seksleven meer.

Klacht : nu totaal niet meer weten hoe ik dit eigenlijk ookalweer moet aanpakken en geen vrouwelijk netwerk meer hebben.
  zondag 5 februari 2017 @ 01:47:03 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168678856
Snel iemand met een kort pittig kapsel fixen dan of rukkend sterven.
pi_168679652
Jij bent wel echt een gangster joh. Opscheppen over het aantal chicks dat je regelt op internet :')___!
pi_168679673
haha trio potentieel inschatten als probleem :')

haha vijf lang geen actie hebben gehad :')

haha niet blijven pieken tot je vroegtijdige dood :')
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2017 @ 08:43:23 #6
460494 naoomx
pi_168679733
'T lijkt me in jouw geval iig wel duidelijk waar het probleem ligt, hè? :P

Ik bedoel, je bent 26 nu, dus leeftijd is (nog) geen probleem & je sport, dus bent fit (mag ik hopen voor je)...

Gewoon lekker weer socializen dus. *O*

EDIT: niet dat de leeftijd ooit écht een probleem is, maar het is wel lastiger als je aan de oude kant bent en leeftijdsgenoten/ouderen bijna allemaal bezet zijn & je jongeren moeilijker kan krijgen natuurlijk
pi_168679775
real struggles man
zou serieus zelfmoord overwegen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168680022
Daar is FOK! dan ook voor.

'Of dat ik met oud en nieuw een probleem had, omdat ik één scharrel had uitgenodigd op ons huisfeest, maar opeens ook de andere scharrel kwam, en dat het vrij ongemakkelijk werd omdat ze beiden er vanuit gingen dat ze bij mij in bed konden slapen, ze met de trein van buiten de stad waren gekomen, en verder het hele huis al bezet was.'
Wil je alsjeblieft vertellen hoe je dit hebt opgelost?
  zondag 5 februari 2017 @ 10:39:04 #9
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_168680566
Ach TS, je kunt ook deze maand al 44 jaar worden, een psychische beperking hebben (lees: bij voorbaat al geen kans krijgen) en helemaal niks voor elkaar kunnen krijgen met de vrouwen.
Aan vrienden/sociale contacten geen gebrek, maar mijn persoonlijke lange zoektocht naar een levenspartner is een grote treurnis dat geleidelijk mijn zelfvertrouwen afbreekt.
Je werkt aan jezelf, krijgt een beter lichaam, je probeert positief te blijven en niet verbitterd te raken, maar het mag allemaal niet baten.
Langzaam verdwijnt je laatste hoop, ondanks dat je maar dom blijft doorgaan.
Ja, je wil eindelijk eens wat, ondanks dat elke keer als je een sprankje hoop hebt, die toch weer finaal de grond wordt ingeboord.
Langzaam sukkel je naar de 50 toe en je bent nog steeds alleen.
Ik heb nog nooit de liefde mogen kennen en zal ook wel eenzaam mijn laatste adem uitblazen.
Negatieve instelling?
Ben bang dat dit de realiteit is, besef je je na 25 jaar lang verdriet en vernederingen.
Ik ga nu niet klagen over de vrouwen, maar er zitten veel meedogenloze slangen met twee gezichten bij.
Dit zeg ik gebaseerd op meerdere eigen ervaringen.

TS, troost je, je hebt in ieder geval een relatie mogen ervaren, je bent 26 en je hebt een baan.
Dat laatste is heeeeeel belangrijk!
Ik klaag er verder niet (meer) over bij mijn vrienden en probeer positief te blijven, maar van binnen ga je er kapot aan.
Het is gewoon klote als je die behoefte hebt en er nooit wat mee kunt.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zondag 5 februari 2017 @ 11:32:12 #10
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168681229
Hi Syndroom :W
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zondag 5 februari 2017 @ 11:32:36 #11
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_168681236
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef Bugno het volgende:
Hi Syndroom :W
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_168685991
komt nooit meer goed
pi_168687132
lastig man
pi_168688859
TS, geen homogevoelens?
pi_168688892
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ronzz het volgende:
TS, geen homogevoelens?
Flikker gespot
pi_168688949
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Flikker gespot
:{w

Dit ivm 5 jaar geen kutje hebben gehad en tijd liever besteden in de sportschool.
  zondag 5 februari 2017 @ 21:11:07 #17
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168696399
jammer joh.

al ben ik 3 jaar vrijgezel, aan aandacht en bedsport niets tekort. Leer je kaarten eens beter te spelen, TS :P
With love :*
pi_168696641
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
jammer joh.

al ben ik 3 jaar vrijgezel, aan aandacht en bedsport niets tekort. Leer je kaarten eens beter te spelen, TS :P
Als vrouw heb je dat probleem sowieso niet... Zelfs vrouwen die 1/10 scoren kunnen nog aan een neukertje komen.
  zondag 5 februari 2017 @ 21:23:19 #19
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168696856
Ga weer thuis bij je ouders wonen dan is het plaatje van eeuwige vrijgezel compleet.
  zondag 5 februari 2017 @ 21:24:20 #20
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_168696906
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:17 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Als vrouw heb je dat probleem sowieso niet... Zelfs vrouwen die 1/10 scoren kunnen nog aan een neukertje komen.
Dan ben je als vent ook diep gezonken 😂
With love :*
pi_168697598
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 08:28 schreef Drug het volgende:
haha trio potentieel inschatten als probleem :')

haha vijf lang geen actie hebben gehad :')

haha niet blijven pieken tot je vroegtijdige dood :')
pi_168706417
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 08:28 schreef Drug het volgende:
haha trio potentieel inschatten als probleem :')

haha vijf lang geen actie hebben gehad :')

haha niet blijven pieken tot je vroegtijdige dood :')
pi_168706727
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
jammer joh.

al ben ik 3 jaar vrijgezel, aan aandacht en bedsport niets tekort. Leer je kaarten eens beter te spelen, TS :P
Jij voelt je een speciaal sneeuwvlokje nu? :D

Ik vind het indrukwekkender als je als vrouw zegt dat je meer kan dan alleen de afwas en stofzuigen, zeker als je 30+ bent.
pi_168706788
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 21:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
jammer joh.

al ben ik 3 jaar vrijgezel, aan aandacht en bedsport niets tekort. Leer je kaarten eens beter te spelen, TS :P
  maandag 6 februari 2017 @ 11:20:28 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168706819
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ach TS, je kunt ook deze maand al 44 jaar worden, een psychische beperking hebben (lees: bij voorbaat al geen kans krijgen) en helemaal niks voor elkaar kunnen krijgen met de vrouwen.
Aan vrienden/sociale contacten geen gebrek, maar mijn persoonlijke lange zoektocht naar een levenspartner is een grote treurnis dat geleidelijk mijn zelfvertrouwen afbreekt.
Je werkt aan jezelf, krijgt een beter lichaam, je probeert positief te blijven en niet verbitterd te raken, maar het mag allemaal niet baten.
Langzaam verdwijnt je laatste hoop, ondanks dat je maar dom blijft doorgaan.
Ja, je wil eindelijk eens wat, ondanks dat elke keer als je een sprankje hoop hebt, die toch weer finaal de grond wordt ingeboord.
Langzaam sukkel je naar de 50 toe en je bent nog steeds alleen.
Ik heb nog nooit de liefde mogen kennen en zal ook wel eenzaam mijn laatste adem uitblazen.
Negatieve instelling?
Ben bang dat dit de realiteit is, besef je je na 25 jaar lang verdriet en vernederingen.
Ik ga nu niet klagen over de vrouwen, maar er zitten veel meedogenloze slangen met twee gezichten bij.
Dit zeg ik gebaseerd op meerdere eigen ervaringen.

TS, troost je, je hebt in ieder geval een relatie mogen ervaren, je bent 26 en je hebt een baan.
Dat laatste is heeeeeel belangrijk!
Ik klaag er verder niet (meer) over bij mijn vrienden en probeer positief te blijven, maar van binnen ga je er kapot aan.
Het is gewoon klote als je die behoefte hebt en er nooit wat mee kunt.
Bruh ... :')
  maandag 6 februari 2017 @ 12:05:02 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_168707939
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 01:44 schreef Enowapi het volgende:
Treurig maar waar is het feit dat ik al bijna vier jaar op geen enkele manier een liefdes / seksleven heb.

Toen ik 19 was en net ging studeren, liep het op de één of andere manier allemaal op rolletjes: ik werd lid van een studentenvereniging, ging met huisgenoten regelmatig uit doordeweeks en had ook nog een paar andere contacten lopen. Ook kwam ik net uit mijn eerste relatie, waardoor ik ook een grote behoefte had om vrouwen te ''regelen''.

Niet om tof te doen, maar er waren in die periode serieus wel eens tijden dat scharrel A de deur uit was na een nachtje, en dat scharrel B tegen het einde van de middag alweer op de stoep stond. Of dat ik met oud en nieuw een probleem had, omdat ik één scharrel had uitgenodigd op ons huisfeest, maar opeens ook de andere scharrel kwam, en dat het vrij ongemakkelijk werd omdat ze beiden er vanuit gingen dat ze bij mij in bed konden slapen, ze met de trein van buiten de stad waren gekomen, en verder het hele huis al bezet was.

Maar goed, dat was toen. Na 3 jaar in het 'wilde' studentenhuis verhuisde ik naar een rustiger huis. Ik ging weinig meer naar de studentenvereniging, focuste meer op studie / stage en ging in een huis wonen waar meer werkenden / afgestudeerden woonden. Het contact met een aantal oude contacten heb ik in die tijd wat laten verwateren, en ik was zelfs weer veel vaker te vinden in mijn ouderlijk dorp dan in de stad.

Tot op de dag van vandaag is dit eigenlijk niet veel meer veranderd : doordeweeks werk ik, 's avonds zit ik in de gym, in het weekend loop ik hard, kijk ik voetbal op TV of zit ik met mijn oude vertrouwde vrienden in de kroeg. Nergens waar ik eigenlijk meer vrouwen tegen kom, en lange tijd vond ik dit ook geen enkel probleem.

Inmiddels heb ik dus al vanaf eind 2012 niet meer geneukt :') Zelfs ook niet gezoend of gedate. Vorig jaar in maart was er nog zo'n oud scharrel die vroeg of ik nog een drankje wilde doen een keer, maar dat heb ik afgewimpeld :') Toen nog een keer een andere in mei, en dat was het gewoon. Verder 0,0 liefdes / seksleven meer.

Klacht : nu totaal niet meer weten hoe ik dit eigenlijk ookalweer moet aanpakken en geen vrouwelijk netwerk meer hebben.
Ga gewoon uit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_168708540
Ik vind het een beetje sneu dat het TS blijkbaar zo hoog zit, dat hij binnen een halve maand 2 topics opent over hetzelfde onderwerp.
  maandag 6 februari 2017 @ 12:41:54 #28
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168708624
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik vind het een beetje sneu dat het TS blijkbaar zo hoog zit, dat hij binnen een halve maand 2 topics opent over hetzelfde onderwerp.
Tja het is wintertijd en ik heb ook moeite met het verkrijgen van vers kut, zeker aangezien chicks bij het uitgaan enkel gaan om te bitchen en aandacht trekken.

Ik wil alleen maar poes.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168708771
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:41 schreef corehype het volgende:

[..]

Tja het is wintertijd en ik heb ook moeite met het verkrijgen van vers kut, zeker aangezien chicks bij het uitgaan enkel gaan om te bitchen en aandacht trekken.

Ik wil alleen maar poes.
Och ja, winter. En bijna valentijn natuurlijk :'( :')
pi_168714594
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:41 schreef corehype het volgende:

[..]

Tja het is wintertijd en ik heb ook moeite met het verkrijgen van vers kut, zeker aangezien chicks bij het uitgaan enkel gaan om te bitchen en aandacht trekken.

Ik wil alleen maar poes.
Terechte klacht. Door de kou is je testo best laag
  maandag 6 februari 2017 @ 20:10:52 #31
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168718448
Contacteer BOOS dan, kunnen wij lachen!
pi_168718516
TS wil je alsjeblieft mijn vraag beantwoorden
pi_168718666
vroeger was dit een issue. Nu installeer je gewoon tinder, of wil je zeggen dat je als lelijke vent vroeger toch succes had?
Eerst denken, dan typen
pi_168721222
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 10:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ach TS, je kunt ook deze maand al 44 jaar worden, een psychische beperking hebben (lees: bij voorbaat al geen kans krijgen) en helemaal niks voor elkaar kunnen krijgen met de vrouwen.
Aan vrienden/sociale contacten geen gebrek, maar mijn persoonlijke lange zoektocht naar een levenspartner is een grote treurnis dat geleidelijk mijn zelfvertrouwen afbreekt.
Je werkt aan jezelf, krijgt een beter lichaam, je probeert positief te blijven en niet verbitterd te raken, maar het mag allemaal niet baten.
Langzaam verdwijnt je laatste hoop, ondanks dat je maar dom blijft doorgaan.
Ja, je wil eindelijk eens wat, ondanks dat elke keer als je een sprankje hoop hebt, die toch weer finaal de grond wordt ingeboord.
Langzaam sukkel je naar de 50 toe en je bent nog steeds alleen.
Ik heb nog nooit de liefde mogen kennen en zal ook wel eenzaam mijn laatste adem uitblazen.
Negatieve instelling?
Ben bang dat dit de realiteit is, besef je je na 25 jaar lang verdriet en vernederingen.
Ik ga nu niet klagen over de vrouwen, maar er zitten veel meedogenloze slangen met twee gezichten bij.
Dit zeg ik gebaseerd op meerdere eigen ervaringen.

TS, troost je, je hebt in ieder geval een relatie mogen ervaren, je bent 26 en je hebt een baan.
Dat laatste is heeeeeel belangrijk!
Ik klaag er verder niet (meer) over bij mijn vrienden en probeer positief te blijven, maar van binnen ga je er kapot aan.
Het is gewoon klote als je die behoefte hebt en er nooit wat mee kunt.
Je kiest er deels zelf voor om zo'n lamlul te zijn.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:13:15 #35
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_168726433
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kiest er deels zelf voor om zo'n lamlul te zijn.
Is zeker niet mijn keuze, ook niet gedeeltelijk.
Ondanks mijn psychische shit, zal ik me hier nooit bij neerleggen en doe ik wat ik kan om mijn leven op de rails te krijgen.
Dat heb ik 13 jaar geleden gekregen en daar moet ik het helaas wel mee doen.
Heb er vaak over geklaagd in het verleden, maar dat heb ik wel afgeleerd.
Maar dan nog.
Je kunt een super positieve levensinstelling hebben en toch zoveel ellende op je bord krijgen in je leven, dat je alsnog naar de klote gaat.
Je hebt niet altijd een keuze in het leven.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_168728477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:13 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Is zeker niet mijn keuze, ook niet gedeeltelijk.
Ondanks mijn psychische shit, zal ik me hier nooit bij neerleggen en doe ik wat ik kan om mijn leven op de rails te krijgen.
Dat heb ik 13 jaar geleden gekregen en daar moet ik het helaas wel mee doen.
Heb er vaak over geklaagd in het verleden, maar dat heb ik wel afgeleerd.
Maar dan nog.
Je kunt een super positieve levensinstelling hebben en toch zoveel ellende op je bord krijgen in je leven, dat je alsnog naar de klote gaat.
Je hebt niet altijd een keuze in het leven.
Je kiest niet voor de problemen in je verleden.
Je kiest er wel voor om je als een lamzak te gedragen.
pi_168728953
Dalijk weer een zelfdoding in het nieuws.
pi_168728966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kiest niet voor de problemen in je verleden.
Je kiest er wel voor om je als een lamzak te gedragen.
Kan je er niet een klein laagje suiker overheen doen?
pi_168729147
Het spel verleer je niet TS, je moet jezelf enkel weer in de positie brengen om dames te ontmoeten en weer het lef aanleren om ze aan te spreken. Dat is echt niet zo moeilijk. Vrouwen ontmoet je overal. Je kunt ze ook gewoon op straat aan spreken. Niet naroepen, maar gewoon aanspreken als ze op de bus wacht, op een bankje zit of whatever. Je kunt ook wat vaker uitgaan of zometeen als de zomer aanbreekt wat festivals opzoeken (desnoods alleen, als niemand mee wil). Probeer jezelf een beetje te omringen met vrijgezellen, die ook wel achter vrouwen aan willen. Bij voorkeur een beetje coole gasten.

Geef eens antwoord op HRC2020 zijn vraag trouwens. Ik ben ook wel benieuwd.
pi_168729236
Festivallen zijn wel een goede suggestie. Vaak zijn ze zo zwaar gedrogeerd dat ze iedereen ter plekken nemen
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:35:25 #41
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_168729617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kiest niet voor de problemen in je verleden.
Je kiest er wel voor om je als een lamzak te gedragen.
Ik gedraag me dus als een lamzak?
Je weet helemaal niets over mij en mijn sociale leven, en stelt dan deze 'diagnose'.
Oké dan. :{w
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_168729733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Festivallen zijn wel een goede suggestie. Vaak zijn ze zo zwaar gedrogeerd dat ze iedereen ter plekken nemen
Zwarte cross.
pi_168730308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Festivallen zijn wel een goede suggestie. Vaak zijn ze zo zwaar gedrogeerd dat ze iedereen ter plekken nemen
Moreel gezien kan ik niet adviseren om meisjes die zwaar onder invloed zijn te neuken. Uitzondering is wanneer je zelf minstens zo erg onder invloed bent.
pi_168730415
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Moreel gezien kan ik niet adviseren om meisjes die zwaar onder invloed zijn te neuken. Uitzondering is wanneer je zelf minstens zo erg onder invloed bent.
Van moreel kan je niet klaarkomen, vrind. Dus gewoon pakken wat je pakken kan
pi_168730488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Van moreel kan je niet klaarkomen, vrind. Dus gewoon pakken wat je pakken kan
Na het klaarkomen moet je jezelf echter nog wel in de spiegel aan kunnen kijken. Daar komt bij dat het ook gewoon illegaal is.
pi_168730497
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:22 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Na het klaarkomen moet je jezelf echter nog wel in de spiegel aan kunnen kijken. Daar komt bij dat het ook gewoon illegaal is.
Iets is pas illegaal als je betrapt wordt ;)
pi_168730508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Iets is pas illegaal als je betrapt wordt ;)
Nee, dat is strafbaarheid.
pi_168731725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

[..]

Ik gedraag me dus als een lamzak?
Je weet helemaal niets over mij en mijn sociale leven, en stelt dan deze 'diagnose'.
Oké dan. :{w
Diagnose? :') Ik vind je post enkel lamzakkerig.
Deze post trouwens ook.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:02:06 #49
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_168732404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Diagnose? :') Ik vind je post enkel lamzakkerig.
Deze post trouwens ook.
Dat is dan wederzijds.
:W
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_168761509
Een prostituee is op de lange termijn goedkoper dan het hebben van een vrouw.
  woensdag 8 februari 2017 @ 18:08:09 #51
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168761542
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:06 schreef Geranium_Opa het volgende:
Een prostituee is op de lange termijn goedkoper dan het hebben van een vrouw.
Maar die kookt niet een brengt ook geen bier.
Fade to Black
  woensdag 8 februari 2017 @ 18:13:19 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_168761630
TS ga gewoon met zo'n oekrainse bruid vakantie mee. bij dat soort vrouwtjes is de man het centrae punt van hun leven. Wel wat anders dan in Nederland. En oja geen pittig korte kapsels .Dan kies je er eentje uit boem bats en een paar maanden later heb je een wijf. Hoe makkelijk wil je het hebben als blanke man van den elite
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_168761726
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:08 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Maar die kookt niet een brengt ook geen bier.
De gemiddelde nederlandse vrouw ook niet
pi_168763524
Gewoon naar de hoeren, is toch geen schande? Beter voor 100 euro combi pijpen en neuken om de zak leeg te maken dan veul geld spenderen aan dates waar je niet eens weet of je gaat scoren.
  woensdag 8 februari 2017 @ 20:03:06 #55
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168763872
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:21 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

De gemiddelde nederlandse vrouw ook niet
De mijne wel.
Fade to Black
  donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:44 #56
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168775051
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:13 schreef Roces18 het volgende:
TS ga gewoon met zo'n oekrainse bruid vakantie mee. bij dat soort vrouwtjes is de man het centrae punt van hun leven. Wel wat anders dan in Nederland. En oja geen pittig korte kapsels .Dan kies je er eentje uit boem bats en een paar maanden later heb je een wijf. Hoe makkelijk wil je het hebben als blanke man van den elite
Dit
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168780038
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:32 schreef Bugno het volgende:
Hi Syndroom :W
Iedereen weet wie wie is maar ik weer niet. Kan iemand mij inlichten want het is moeilijk volgen zo.
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:59:45 #58
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168780359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 15:44 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Iedereen weet wie wie is maar ik weer niet. Kan iemand mij inlichten want het is moeilijk volgen zo.
Syndroom niet kennen :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175186433
TS heeft een hele serie, mijns inziens behoorlijk serieuze topics over dit onderwerp geopend. Zie zijn post history.
Echter als je diezelfde pohi bekijkt dan kom je ook dit topic tegen:

KLB / Samenwonen valt tegen.

Wat de fuck!? Waarom ga je zulke lange, welgeformuleerde klachten hier neerplempen over dat je al jaren geen vrouw meer hebt aangeraakt en ook nauwelijks meer vrienden hebt die ergens voor te porren zijn en gooi je er dan een topicje over het samenwonen met je vriendin tussendoor!?? Gewoon ter afwisseling ofzo :? Wat is nou werkelijkheid!??

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 20-11-2017 00:44:01 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 20 november 2017 @ 00:43:45 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175186511
Zelfde probleem hier eigenlijk behalve dan het mooie verhaal uit je verleden want ik was als jongere een hopeloze romanticus die geloofde dat je eerst de ware moest vinden dus wimpelde ik serieus elke avance van meisjes af wanneer ik een specifiek meisje op het oog had die natuurlijk het meest preutse meisje uit het dorp was kwam ik dan achteraf pas achter enzo. Maargoed dat terzijde, mn laatste sexuele contact met een mooien vrouwe was in 2012. :{ En ik ben in geen enkele zin schuchter, ben juist altijd easy going en zelfverzekerd in de omgang met het vrouwelijk wezen maar tis mischien de tijd.. ze zitten meer op tinder indd dan met hun kop in de echte wereld geloof ik, en ik heb dus geen mobiel noch tinder en ook niet van plan. Mischien is verhuizen de enige manier dan maar ik woon nu juist zo lekker. Ik heb gek genoeg alles wat een vrouw zou kunnen willen, groot huis, grote tv, grote wortel, grote verzameling gitaren, grote kennis, grote zelfvertrouwen, grote fok!forum status ga zo maar door.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 20 november 2017 @ 01:29:08 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175186845
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfde probleem hier eigenlijk behalve dan het mooie verhaal uit je verleden want ik was als jongere een hopeloze romanticus die geloofde dat je eerst de ware moest vinden dus wimpelde ik serieus elke avance van meisjes af wanneer ik een specifiek meisje op het oog had die natuurlijk het meest preutse meisje uit het dorp was kwam ik dan achteraf pas achter enzo. Maargoed dat terzijde, mn laatste sexuele contact met een mooien vrouwe was in 2012. :{ En ik ben in geen enkele zin schuchter, ben juist altijd easy going en zelfverzekerd in de omgang met het vrouwelijk wezen maar tis mischien de tijd.. ze zitten meer op tinder indd dan met hun kop in de echte wereld geloof ik, en ik heb dus geen mobiel noch tinder en ook niet van plan. Mischien is verhuizen de enige manier dan maar ik woon nu juist zo lekker. Ik heb gek genoeg alles wat een vrouw zou kunnen willen, groot huis, grote tv, grote wortel, grote verzameling gitaren, grote kennis, grote zelfvertrouwen, grote fok!forum status ga zo maar door.
Je mist waarschijnlijk alleen de (rest v/d) persoonlijkheid die ze graag willen hebben. Helaas.
Krekker is de bom!
pi_175187604
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfde probleem hier eigenlijk behalve dan het mooie verhaal uit je verleden want ik was als jongere een hopeloze romanticus die geloofde dat je eerst de ware moest vinden dus wimpelde ik serieus elke avance van meisjes af wanneer ik een specifiek meisje op het oog had die natuurlijk het meest preutse meisje uit het dorp was kwam ik dan achteraf pas achter enzo. Maargoed dat terzijde, mn laatste sexuele contact met een mooien vrouwe was in 2012. :{ En ik ben in geen enkele zin schuchter, ben juist altijd easy going en zelfverzekerd in de omgang met het vrouwelijk wezen maar tis mischien de tijd.. ze zitten meer op tinder indd dan met hun kop in de echte wereld geloof ik, en ik heb dus geen mobiel noch tinder en ook niet van plan. Mischien is verhuizen de enige manier dan maar ik woon nu juist zo lekker. Ik heb gek genoeg alles wat een vrouw zou kunnen willen, groot huis, grote tv, grote wortel, grote verzameling gitaren, grote kennis, grote zelfvertrouwen, grote fok!forum status ga zo maar door.
Wat voor gitaren heb je? #nohomo
pi_175187628
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfde probleem hier eigenlijk behalve dan het mooie verhaal uit je verleden want ik was als jongere een hopeloze romanticus die geloofde dat je eerst de ware moest vinden dus wimpelde ik serieus elke avance van meisjes af wanneer ik een specifiek meisje op het oog had die natuurlijk het meest preutse meisje uit het dorp was kwam ik dan achteraf pas achter enzo. Maargoed dat terzijde, mn laatste sexuele contact met een mooien vrouwe was in 2012. :{ En ik ben in geen enkele zin schuchter, ben juist altijd easy going en zelfverzekerd in de omgang met het vrouwelijk wezen maar tis mischien de tijd.. ze zitten meer op tinder indd dan met hun kop in de echte wereld geloof ik, en ik heb dus geen mobiel noch tinder en ook niet van plan. Mischien is verhuizen de enige manier dan maar ik woon nu juist zo lekker. Ik heb gek genoeg alles wat een vrouw zou kunnen willen, groot huis, grote tv, grote wortel, grote verzameling gitaren, grote kennis, grote zelfvertrouwen, grote fok!forum status ga zo maar door.
In welk jaar leef jij :')
Heb je dan wel internet ?
pi_175188047
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zelfde probleem hier eigenlijk behalve dan het mooie verhaal uit je verleden want ik was als jongere een hopeloze romanticus die geloofde dat je eerst de ware moest vinden dus wimpelde ik serieus elke avance van meisjes af wanneer ik een specifiek meisje op het oog had die natuurlijk het meest preutse meisje uit het dorp was kwam ik dan achteraf pas achter enzo. Maargoed dat terzijde, mn laatste sexuele contact met een mooien vrouwe was in 2012. :{ En ik ben in geen enkele zin schuchter, ben juist altijd easy going en zelfverzekerd in de omgang met het vrouwelijk wezen maar tis mischien de tijd.. ze zitten meer op tinder indd dan met hun kop in de echte wereld geloof ik, en ik heb dus geen mobiel noch tinder en ook niet van plan. Mischien is verhuizen de enige manier dan maar ik woon nu juist zo lekker. Ik heb gek genoeg alles wat een vrouw zou kunnen willen, groot huis, grote tv, grote wortel, grote verzameling gitaren, grote kennis, grote zelfvertrouwen, grote fok!forum status ga zo maar door.
Meeste vrouwen zitten niet op een schizo te wachten, erg voor je maar waar.
  maandag 20 november 2017 @ 10:09:48 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189480
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 08:02 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Wat voor gitaren heb je? #nohomo
Een ridgewood, een Walden, een Cortez, een Ibanez.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 20 november 2017 @ 10:12:06 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175189516
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 08:05 schreef Pendule het volgende:

[..]

In welk jaar leef jij :')
Heb je dan wel internet ?
Ja helaas, maar ik overweeg zo nu en dan die af te sluiten, gebruik eigenlijk mn pc alleen maar om even iemand op fb te berichten en in dit geval soms even wat makkelijker te typen op Fok! of yt of een filmpje op te zetten ofzo, anders gebruik ik de Ps4 webbrowser die overigens 9/10 mn hele ps4 doet crashen.

Heeft meer te maken met een gevecht tussen transhumanistisch de focus kwijt zijn en het globalisme vs de menselijke conditie/zintuigen prefereren. Daar mag eigenlijk iedereen wel eens bewuster mee omspringen, zeker gezien het agenda van silicon valley met hun 5G en nano crap.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175189623
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja helaas, maar ik overweeg zo nu en dan die af te sluiten, gebruik eigenlijk mn pc alleen maar om even iemand op fb te berichten en in dit geval soms even wat makkelijker te typen op Fok! of yt of een filmpje op te zetten ofzo, anders gebruik ik de Ps4 webbrowser die overigens 9/10 mn hele ps4 doet crashen.

Heeft meer te maken met een gevecht tussen transhumanistisch de focus kwijt zijn en het globalisme vs de menselijke conditie/zintuigen prefereren. Daar mag eigenlijk iedereen wel eens bewuster mee omspringen, zeker gezien het agenda van silicon valley met hun 5G en nano crap.
Ik word kletsnat als je zo praat
pi_175191239
Ik zie het probleem niet. Dat constant neuken van verschillende chicks is het hoogst als je tussen de 12 en 25 bent. Daarna word je gewoon serieuzer in het leven. Ook raakt je lichaam minder gefocust op seks.

Natuurlijk heb je van die figuren die altijd zo blijven, maar voor hun wordt het moeilijk om iets serieus op te bouwen, omdat ze niet bij 1 vrouw kunnen blijven.
pi_175193511
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een ridgewood, een Walden, een Cortez, een Ibanez.
Oke ik ben gay :D
pi_175195386
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2017 00:34 schreef Puntenjager het volgende:
TS heeft een hele serie, mijns inziens behoorlijk serieuze topics over dit onderwerp geopend. Zie zijn post history.
Echter als je diezelfde pohi bekijkt dan kom je ook dit topic tegen:

KLB / Samenwonen valt tegen.

Wat de fuck!? Waarom ga je zulke lange, welgeformuleerde klachten hier neerplempen over dat je al jaren geen vrouw meer hebt aangeraakt en ook nauwelijks meer vrienden hebt die ergens voor te porren zijn en gooi je er dan een topicje over het samenwonen met je vriendin tussendoor!?? Gewoon ter afwisseling ofzo :? Wat is nou werkelijkheid!??
Sowieso echt een deprimerende pohi. :')
  maandag 20 november 2017 @ 14:50:50 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175195527
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 13:21 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Oke ik ben gay :D
No kissing.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175195755
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:45 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Sowieso echt een deprimerende pohi. :')
hij zegt al jaren niet geneukt te hebben en vorig jaar woonde hij nog samen met zijn vriendin
weird
pi_175195772
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 15:03 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

hij zegt al jaren niet geneukt te hebben en vorig jaar woonde hij nog samen met zijn vriendin
weird
TS heeft óf een gespleten persoonlijkheid óf is full of shit. Ik zeg beide.
pi_175196973
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

No kissing.
http://i.dailymail.co.uk/(...)85_1419346133384.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 november 2017 @ 20:57:33 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175203931
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 16:00 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

http://i.dailymail.co.uk/(...)85_1419346133384.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 20 november 2017 @ 21:20:25 #76
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175204554
Ik denk dat als jouw instelling 'neuken' is dat je het bij 25+ jaar oude vrouwen sowieso wel kan vergeten. Dat wordt rukken TS.
  maandag 20 november 2017 @ 21:22:42 #77
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175204612
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een ridgewood, een Walden, een Cortez, een Ibanez.
Een Ibanez is niks want die heb ik ook.
pi_175206754
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:20 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat als jouw instelling 'neuken' is dat je het bij 25+ jaar oude vrouwen sowieso wel kan vergeten. Dat wordt rukken TS.
Want boven de 25 willen vrouwen niet meer neuken :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175206876
Liefde is overrated.
Vlotte sexcontacten (max. 10 seconden) niet.
U MAD?
  maandag 20 november 2017 @ 22:47:16 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175206952
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 21:22 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een Ibanez is niks want die heb ik ook.
r u srs. Mijn ibanez is een slim model met element, dure grap. En ik heb geeneens boxjes ;l
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175208486
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb ik al
-O-
pi_175208533
Tragedy.
pi_175234006
quote:
15s.gif Op maandag 20 november 2017 00:34 schreef Puntenjager het volgende:
TS heeft een hele serie, mijns inziens behoorlijk serieuze topics over dit onderwerp geopend. Zie zijn post history.
Echter als je diezelfde pohi bekijkt dan kom je ook dit topic tegen:

KLB / Samenwonen valt tegen.

Wat de fuck!? Waarom ga je zulke lange, welgeformuleerde klachten hier neerplempen over dat je al jaren geen vrouw meer hebt aangeraakt en ook nauwelijks meer vrienden hebt die ergens voor te porren zijn en gooi je er dan een topicje over het samenwonen met je vriendin tussendoor!?? Gewoon ter afwisseling ofzo :? Wat is nou werkelijkheid!??
Waarom leest iedereen over deze post heen :') ? Ts is niets anders dan een trolletje
  woensdag 22 november 2017 @ 11:39:32 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175236591
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:06 schreef Koelkastdier het volgende:

[..]

Waarom leest iedereen over deze post heen :') ? Ts is niets anders dan een trolletje
Omdat het onderwerp wel relevant is voor menig fokker.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175238828
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:20 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat als jouw instelling 'neuken' is dat je het bij 25+ jaar oude vrouwen sowieso wel kan vergeten. Dat wordt rukken TS.
Want 25+ vrouwen houden niet van seks?

Ik heb juist het idee dat naarmate vrouwen volwassener worden ze die onzin steeds meer achter zich laten. Dan leren ze ook gewoon genieten van seks om de seks en storten ze zichzelf niet meer in slechte relaties, om maar geen slet te zijn. Gemiddeld genomen dan.

De periode tussen 25 en 30 is wel een beetje lastig, vanwege een opkomende kinderwens.
  woensdag 22 november 2017 @ 18:25:41 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_175244332
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:20 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat als jouw instelling 'neuken' is dat je het bij 25+ jaar oude vrouwen sowieso wel kan vergeten. Dat wordt rukken TS.
Klopt niet, mn ex wilde alleen maar zoveel mogelijk sexueel contact, en ik dus niet.
En ze was 28 oid destijds.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_175249409
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bruh ... :')
Flikker jij eens op. Die jongen heeft het moeilijk, deelt zijn verhaal, dat lucht m blijkbaar op. Laat hem. Iedereen heeft ook naar jouw jarenlange gejank in R&P geluisterd, en nu BRUHHhh'en als iemand anders zn verhaal doet.
pi_175250511
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 09:06 schreef Koelkastdier het volgende:

[..]

Waarom leest iedereen over deze post heen :') ? Ts is niets anders dan een trolletje
Of ts woont al anderhalf jaar samen met een reliegekkie
pi_175250760
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:20 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat als jouw instelling 'neuken' is dat je het bij 25+ jaar oude vrouwen sowieso wel kan vergeten. Dat wordt rukken TS.
Wat een onzin
pi_175263257
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 23:03 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Of ts woont al anderhalf jaar samen met een reliegekkie
wat voor kutleven heb je dan holy shit
pi_175263549
Mensen met een liefdesleven :')
´
pi_175263664
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen met een leven :')
Rt
pi_175263851
Ik 6 jaar, man up :P

Geen problemen hier..
pi_175263891
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Liefde is overrated.
Vlotte sexcontacten (max. 10 seconden) niet.
Deze man weet :P

Zo kun je nog wat scharrelen op een dag..
pi_175264483
Het komt wanneer je het niet verwacht.
pi_175264517
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het komt wanneer je het niet verwacht.
Is dit zo'n oud Moorse wijsheid?
pi_175264603
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:01 schreef Adept het volgende:

[..]

Is dit zo'n oud Moorse wijsheid?
Arabieren en Moren hebben heel wat wijsheden. Zal je verbazen.
pi_175264612
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:01 schreef Adept het volgende:

[..]

Is dit zo'n oud Moorse wijsheid?
Nee gewoon de eerste de beste trouwen die toehapt. Dat is haar wijsheid.
pi_175264664
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee gewoon de eerste de beste trouwen die toehapt. Dat is haar wijsheid.
En jouw wijsheid is naar de fles grijpen wanneer het je even veel wordt. Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.
pi_175264673
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

En jouw wijsheid is naar de fles grijpen wanneer het je even veel wordt. Ieder zijn meug zullen we maar zeggen.
Ik ben aan het stoppen, zou je ook moeten doen.
pi_175264693
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:08 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ben aan het stoppen, zou je ook moeten doen.
Nu hopen dat het lukt. Ik drink gelukkig niet.
pi_175264703
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nu hopen dat het lukt. Ik drink gelukkig niet.
Nee jij hebt weer andere kronkels.
pi_175264807
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee jij hebt weer andere kronkels.
Je begrijpt dat ik een zuipende Sjonnie niet serieus kan nemen? Sterkte met je afkicken.
pi_175264829
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ik een zuipende Sjonnie niet serieus kan nemen? Sterkte met je afkicken.
Jij weet dat ik een borderline moslim niet serieus kan nemen? Sterkte met klappen vangen.
pi_175265022
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Arabieren en Moren hebben heel wat wijsheden. Zal je verbazen.
I know.. Maar het gros bakt er niets van.. De wijsheden begrijpen valt niet mee voor de meesten.
pi_175267680
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Arabieren en Moren hebben heel wat wijsheden. Zal je verbazen.
Enige wijsheid die ze bezitten is hoe ze van huishoudelijke middelen dodelijke explosieven kunnen maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')