De argumentatie van Bianca voor Koos ging al de mist in.
Geef mij maar 'n kwaaie Hummie bij Karel v.d.Graaf, vanavond...
Moor is verliefd....
(tja, je moet jezelf toch als produkt gaan zien, aldus Hummie)
PS: Bravo Desiree, eindelijk weer 'ns 'n 'normale' motivatie !
Overigens, deze nominatie is NIET live, maar opgenomen, want de 'laatste', Kim, was al in de studio in het begin 'erin gesneden'.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 17-11-2000 00:37]
*Qt is in de war
quote:Wist je niet dat de streams ook worden opgenomen van te voren ?
Op 16 november 2000 23:39 schreef Qt het volgende:
Wat wordt er hier gezegd... is het niet live? Ik zag het op de streams toch tegelijk met jullie*Qt is in de war
quote:Dat dacht ik eerst ook Moor, maar Kim had in het voorstukje andere kleren aan, dus het was WEL live...
Op 16 november 2000 23:08 schreef Moor het volgende:
Overigens, deze nominatie is NIET live, maar opgenomen, want de 'laatste', Kim, was al in de studio in het begin 'erin gesneden'.
Bah
quote:Was-ie toch al... al is hij inderdaad wel gewend geraakt aan het beroemd zijn.
[b]En wat is Ruud vadsig geworden.
Dat vraag je toch niet? Voor het eerst viel Beau me echt tegen. Ruud is een wrak -alle heisa rond BB heeft 'm gesloopt- en geen partij voor een doorgewinterde presentator. Beau je bent een lul.
Hieke had nu wat anders verzonnen, dat 'fysiek zwakke' dat ze de vorige keer aanvoerde was ook wel erg ongeloofwaardig. Evengoed heeft ze nu weer de twee vrouwen genomineerd waarvan zij denkt dat het concurrentie is voor haar lekkere bekkie.
Spannend is de nominatie niet, met deze deelnemers, uiteraard wordt Robin eruitgestemd. De dierenbescherming heeft 180.000 leden.
Ik blijf Beau steunen. In tegenstelling tot Esther, die wat mij betreft ter plekke overreden mag worden. Net als Jensen trouwens. Wat erg!
quote:Hihihihi, Ruud vult zijn buik
Op 17 november 2000 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud vult z'n zakken dankzij BB
quote:Misschien kunnen we Esther het huis IN nomineren........ in Cindy's hok! Dan kan ze daarna ritueel worden geslacht en als schoarmaschotel opgediend worden.
Op 17 november 2000 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
In tegenstelling tot Esther, die wat mij betreft ter plekke overreden mag worden.
quote:Echt niet ! Wat een muts.
Op 17 november 2000 00:20 schreef mimi het volgende:
Ik vind haar nog altijd minder slecht dan Duphne
Valt altijd het publiek lastig met haar presenteerproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |