abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_474841
Ben benieuwd !!!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 22:59:49 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474862
Technisch gezien iig alvast een k*tuitzending!! Ik heb verd**** het nomineren door Bianca niet eens goed kunnen volgen. Beeld en geluid vielen regelmatig weg. Als het zo moet, doe mij dan maar weer de studio-versie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_474863
Gaat goed zo met die beelden live...

De argumentatie van Bianca voor Koos ging al de mist in.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 16 november 2000 @ 23:01:09 #4
6516 BonBon
geen Belgische
pi_474865
Live?
Hahahahaha, laat me niet lachen....
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 23:05:50 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474871
Hee crew!!!
Blijf nou eens met je poten van die stekkers en die snoeren af!!!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_474872
Zeer irritant die beeldkwaliteit. Maar ik vind deze manier van nomineren wel beter.
pi_474875
Beau, wat ben je toch een lul ! Nou heb je 'ns de kans om dóór te vragen, en het lijkt wel 'n rij-examen met een kandidaat met kort rokje. Hieke pakt je gewoon in, geeft weer zo'n k*t-motivatie en je vindt het allemaal "helder"..... BAH !

Geef mij maar 'n kwaaie Hummie bij Karel v.d.Graaf, vanavond...

Moor is verliefd....

(tja, je moet jezelf toch als produkt gaan zien, aldus Hummie)

PS: Bravo Desiree, eindelijk weer 'ns 'n 'normale' motivatie !
Overigens, deze nominatie is NIET live, maar opgenomen, want de 'laatste', Kim, was al in de studio in het begin 'erin gesneden'.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 17-11-2000 00:37]

† In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 23:22:23 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474889
Helemaal gelijk Moor! Kim nomineren omdat ze..... jong is!
Yeach!
pi_474914
Dit is toch wel aardig... zowel Kim als George genomineerd, dat zet die relatie wel (verder) onder druk.
pi_474921
Wat wordt er hier gezegd... is het niet live? Ik zag het op de streams toch tegelijk met jullie

*Qt is in de war

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_474925
KOOS IS VERBAASD! Hij is niet genomineerd!
En waarom moeten we de laatste jaren OM DE HAVERKLAP, in allerlei programma's kijken naar 'het thuisfront' ; dat betekent altijd hossende massa's in stampvolle cafŽ's.
pi_474933
quote:
Op 16 november 2000 23:39 schreef Qt het volgende:
Wat wordt er hier gezegd... is het niet live? Ik zag het op de streams toch tegelijk met jullie

*Qt is in de war

Wist je niet dat de streams ook worden opgenomen van te voren ?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2000 @ 23:45:31 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474939
Ik geloof dat het een geintje was. Het was wel 'live', maar zo abonimabel slecht, qua beeld en geluid, dat de crew waarschijnlijk 'dead' is. Vandaar. Denk ik.
pi_474941
quote:
Op 16 november 2000 23:08 schreef Moor het volgende:
Overigens, deze nominatie is NIET live, maar opgenomen, want de 'laatste', Kim, was al in de studio in het begin 'erin gesneden'.
Dat dacht ik eerst ook Moor, maar Kim had in het voorstukje andere kleren aan, dus het was WEL live...
lekker belangrijk...
pi_474943
Bah bah bah! Ontspringt Dees weer de dans! Bah bah bah!
En Bianca hangt gelijk weer de heilsoldaat uit, na de uitslag van de nominaties! Bah bah bah! En dan die akelige Esther en die akelige Jensen. Bah bah bah!
En wat is Ruud vadsig geworden. Bah!

Bah

pi_474959
quote:
[b]En wat is Ruud vadsig geworden.
Was-ie toch al... al is hij inderdaad wel gewend geraakt aan het beroemd zijn.
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 23:58:16 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_474975
Ruud was sneu. Hij werd achtelijk hard aangepakt door Beau: 'hoe is het met je relatie?'

Dat vraag je toch niet? Voor het eerst viel Beau me echt tegen. Ruud is een wrak -alle heisa rond BB heeft 'm gesloopt- en geen partij voor een doorgewinterde presentator. Beau je bent een lul.

Hieke had nu wat anders verzonnen, dat 'fysiek zwakke' dat ze de vorige keer aanvoerde was ook wel erg ongeloofwaardig. Evengoed heeft ze nu weer de twee vrouwen genomineerd waarvan zij denkt dat het concurrentie is voor haar lekkere bekkie.

Spannend is de nominatie niet, met deze deelnemers, uiteraard wordt Robin eruitgestemd. De dierenbescherming heeft 180.000 leden.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 00:03:00 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474980
Niet mee eens Gert, sorry. Ruud vult z'n zakken dankzij BB, waar op zich niks mis mee is, zou ik ook doen. Maar Beau mag wat mij betreft best vragen hoe het als gevolg daarvan met z'n relatie is. Wat is daar nu weer mis mee? Hij vraagt toch niet naar een 'enge' ziekte of zo?

Ik blijf Beau steunen. In tegenstelling tot Esther, die wat mij betreft ter plekke overreden mag worden. Net als Jensen trouwens. Wat erg!

pi_474986
Gemiste kans Beau !!!
Je was in de gelegenheid eens lekker de nominaties van de bewoners door te spreken.
Wij verwachten scherpe vragen en confrontaties.
NIKS-NIEMENDAL-SOFTY.
(dat de nominatie van sjors werd geacepteerd deed voor mij de deur dicht)
Trouwens wel een goed idee, Beau ga nog een keer in dat hokje zitten en interview de bewoners eens scherp, dat willen wij ( de kijkers weet je wel) graag. Gegarandeerd hoge kijkcyfers !!!!
Ik denk derhalve ik ben
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:10:25 #20
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_474995
Slappe uitzending - Gemiste kans.

Sorry, deze bewoners nodigen uit tot one-liners..

pi_475012
quote:
Op 17 november 2000 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud vult z'n zakken dankzij BB
Hihihihi, Ruud vult zijn buik
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:19:01 #22
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_475015
quote:
Op 17 november 2000 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
In tegenstelling tot Esther, die wat mij betreft ter plekke overreden mag worden.
Misschien kunnen we Esther het huis IN nomineren........ in Cindy's hok! Dan kan ze daarna ritueel worden geslacht en als schoarmaschotel opgediend worden.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:20:25 #23
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_475019
Ik vind haar nog altijd minder slecht dan Duphne
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 00:22:33 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475026
Ja, Esther ligt nog met een banddikte voor op Duphne. Maar haar voorsprong slinkt met de week. Ze is nu toch echt genomineerd.
  vrijdag 17 november 2000 @ 00:24:10 #25
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_475030
quote:
Op 17 november 2000 00:20 schreef mimi het volgende:
Ik vind haar nog altijd minder slecht dan Duphne
Echt niet ! Wat een muts.

Valt altijd het publiek lastig met haar presenteerproblemen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')