abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168637442
Goed, na een tijdje te daten met iemand wat uiteindelijk niks is geworden, vraag ik me nu af: wanneer ben je als vrouw te makkelijk?

Ik vraag me namelijk af of ik misschien niet te aardig doe of te enthousiast doe en mannen me daarom minder interessant vinden ofzo. Ik kan uiteraard ook gewoon pech hebben gehad hoor met de mannen die ik leuk vond en zij mij niet. Maar wie weet kunnen jullie wat inzichten geven! Want ik ben wel een beetje klaar met steeds iemand leuk vinden die mij toch weer niet zo leuk vindt :S

Wanneer ben je nou als vrouw te makkelijk dus? Als je zelf iemand belt om te kletsen? Ben je dan al te geïnteresseerd? Als je regelmatig zelf een appje stuurt?
Meestal laat ik in het begin het initiatief tot afspreken bij de man. De eerste paar keren. En toon ik tussendoor wel interesse in hem. Ik heb een eigen leven waardoor ik niet iedere dag met iemand zou kunnen afspreken dus zeg nooit: nou ik kan het hele weekend met je afspreken. Ik ben zelf nogal een ondernemend type en heb ervaring dat als ik teveel initiatief neem, dit nog nooit goed is afgelopen bij mij.

Ik ben trouwens totaal geen claimend persoon ofzo. Dat ik iedere dag per se contact wil of iedere dag iemand zien.

Nou, brandt maar los! :D
pi_168637467
Als je vrij regelmatig je benen spreidt zonder amper kennis gemaakt te hebben?
pi_168637504
Te makkelijk? Kijk Temptation Island van gisteren maar ff terug.
pi_168637546
Iets minder gulzig doorslikken
pi_168637610
Er zijn al genoeg moeilijke mensen. Doe gewoon relaxt. Zorg er wel voor dat het niet altijd vanuit jouw kant moet komen uit bescherming voor jezelf :)
pi_168637621
Op het moment dat je je er zelf niet prettig meer bij voelt.
pi_168637692
Bij 4.7, met een marge van 0.3.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168637716
Als je een pak boter door een rietje kan zuigen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_168637788
Enthousiaste en aardige vrouwen vind ik persoonlijk dan weer zeer interessant maar dat zal niet voor elke man gelden. Daar flirt ik graag mee wat ook wel eens tot problemen kan leiden als de desbetreffende vrouw al een partner heeft.
pi_168637816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:21 schreef Chewie het volgende:
Enthousiaste en aardige vrouwen vind ik persoonlijk dan weer zeer interessant maar dat zal niet voor elke man gelden. Daar flirt ik graag mee wat ook wel eens tot problemen kan leiden als de desbetreffende vrouw al een partner heeft.
Hoe vertaalt zich dat onder de lakens? Ben jij nederig of neem je het voortouw?
pi_168637869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:00 schreef Bodybutter het volgende:
Goed, na een tijdje te daten met iemand wat uiteindelijk niks is geworden, vraag ik me nu af: wanneer ben je als vrouw te makkelijk?

Ik vraag me namelijk af of ik misschien niet te aardig doe of te enthousiast doe en mannen me daarom minder interessant vinden ofzo. Ik kan uiteraard ook gewoon pech hebben gehad hoor met de mannen die ik leuk vond en zij mij niet. Maar wie weet kunnen jullie wat inzichten geven! Want ik ben wel een beetje klaar met steeds iemand leuk vinden die mij toch weer niet zo leuk vindt :S

Wanneer ben je nou als vrouw te makkelijk dus? Als je zelf iemand belt om te kletsen? Ben je dan al te geïnteresseerd? Als je regelmatig zelf een appje stuurt?
Meestal laat ik in het begin het initiatief tot afspreken bij de man. De eerste paar keren. En toon ik tussendoor wel interesse in hem. Ik heb een eigen leven waardoor ik niet iedere dag met iemand zou kunnen afspreken dus zeg nooit: nou ik kan het hele weekend met je afspreken. Ik ben zelf nogal een ondernemend type en heb ervaring dat als ik teveel initiatief neem, dit nog nooit goed is afgelopen bij mij.

Ik ben trouwens totaal geen claimend persoon ofzo. Dat ik iedere dag per se contact wil of iedere dag iemand zien.

Teveel initiatief nemen is niet slecht.

Meteen verliefd doen kan wel opdringerig voelen, zeker als de ander nog niet zo ver is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168637968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:22 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Hoe vertaalt zich dat onder de lakens? Ben jij nederig of neem je het voortouw?
Voortouw, redelijk dominant maar wat heeft dat er mee te maken eigenlijk?

Flirten kan een zeer leuk voorspel zijn maar hoeft niet te leiden tot seks
pi_168638046
quote:

Je zou je ook kunnen afvragen of je wel het juiste type date. Want mannen waar jij op valt, hoeven dus niet op jou te vallen.
Misschien eens afspreken met iemand die niet echt jouw type is, en wie weet...

Succes!
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:35:33 #14
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168638049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat je je er zelf niet prettig meer bij voelt.
Dit.
Just keep scoring.
pi_168638057
quote:

wanneer ben je als vrouw te makkelijk?
Ik zou dat niet weten...
Ik denk wel dat iemand (man of vrouw) die bij iedere date die hij heeft, gelijk de ander als een 'potentiele partner' ziet, misschien wel een erg laag criterium heeft wat hij/zij in de ander ziet.
Dat zou ik als 'te makkelijk' beschrijven.

Volgens mij is het heel gezond dat mensen niet iedereen gelijk leuk vind en je ook bij daten vaker mensen treft die je niet gelijk op het eerste moment overtuigen, en war geen direkte 'klik' is; en je je dus ook niet 'iedere keer' zo enthousiast in een nieuw contact kunt stortten.
Overigens denk ik best ook dat een gevoel kan groeien, maar dat betekent ook dat dat niet vanaf het begin gelijk al zo 'makkelijk' is.

Als jij echter aangeeft dat wel telkens te doen, vanaf het begin volle interesse in iemand te hebben, zou ik me bij een contact best wel afvragen of zulk een gevoel echt gemeend is of gewoon een soort van gewoonte bij iedereen zo te reageren.

[ Bericht 9% gewijzigd door RM-rf op 03-02-2017 12:43:04 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2017 @ 12:41:30 #16
460494 naoomx
pi_168638169
Ik zou zelf niet echt mannen willen aantrekken met "niet te makkelijk zijn" tbh. En het is ook een manier waarop al zoveel vrouwen "interessant" proberen te zijn voor hun date.
Probeer liever gewoon lekker te doen wat jij fijn vindt, wat een beetje natuurlijk aanvoelt. Dat maakt dat hele daten ook een stuk minder geforceerd enzo.
En als mannen je niet interessant vinden? Probeer jezelf dan misschien wat anders tentoon te stellen tijdens de dates.
Probeer in plaats van jezelf neer te zetten als de "perfecte vrouw" een combinatie van jouw vrouwelijkheid & uniekheid van jezelf neer te zetten. Als je knutselt als hobby kun je bvb eens zelfgemaakte oorbellen indoen voor je date. En schroom niet om ook je wat apartere hobby's, denkbeelden etc te laten zien, als je dat hebt. Of, als je juist een doodnormale Nederlandse bent, probeer jezelf niet "specialer" voor te doen dan je bent. Tenslotte is er ook niks mis met een lekkere gewone, Nederlandse vrouw, die zijn tenslotte naar mijn idee even zeldzaam als "echt unieke mensen".

Nja, het maakt eigenlijk niet echt uit hoe je je tentoonstelt, probeer gewoon dus niet jezelf teveel verkopen als de "perfecte vrouw", maar als jezelf. Indruk proberen te maken mag natuurlijk, maar laat die man zien wat precies jíj te bieden hebt, dat hij de lucky one is zegmaar.

Het is overigens voor de rest ook wel een kwestie van geluk hoor, heel veel mensen vinden leuk wat ze niet kunnen krijgen & internetdaten is niet altijd even ideaal.

Wat is jouw type eigenlijk, TS?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:44:04 #17
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_168638205
Er zijn mensen die het juist prettig vinden als het hele spel niet gespeeld hoeft te worden. Lijkt me ook vreselijk vermoeiend om bij alles wat je doet steeds maar weer zo na te moeten denken. Wil je überhaupt met iemand zijn die afhaakt omdat je het initiatief neemt?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 13:12:19 #18
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168638734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 12:10 schreef Aalscholver het volgende:
Er zijn al genoeg moeilijke mensen. Doe gewoon relaxt. Zorg er wel voor dat het niet altijd vanuit jouw kant moet komen uit bescherming voor jezelf :)
jij bent te makkelijk.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168638991
Ligt het niet simpelweg aan het type man waar je op valt?

Ik persoonlijk hou juist wel van als iemand een beetje moeite doet voor mij of in ieder geval interesse toont.
Als alles steeds vanuit mij als man moet komen dan wordt het al gauw saai.

Anyway, misschien andere type mannen daten.
pi_168639542
Gewoon jezelf zijn, het is ook net hoe de ander het ziet, mijn ex vond mij een hele koppige vrouw terwijl mijn man zei eindelijk een vrouw die weet wat ze wil.
Mijn vriend vind mij helemaal niet zo moeilijk, terwijl mijn relatie hiervoor soms met een groot vraagteken boven zijn hoofd liep.

Het is net hoe iemand je ziet, heeft niets met snel in bed duiken te maken
pi_168639760
quote:
Je denkt nogal moeilijk denk ik. Initiatief nemen is nooit verkeerd denk ik, streelt een man zijn ego (net zoals andersom). Als je de grootste initiatief telkens bij de man legt en te duidelijk laat merken dat je niet veel beschikbaar bent kwa tijd is het eerder dat je te moeilijk bent dan te makkelijk.

Maar dat is mijn mening hoor :P
pi_168639782
Jouw omklapmoment vind ik wat vreemd. Eerst moet het initiatief van de man komen en op een gegeven moment neem je het over. Als ik dan zou twijfelen of ik je leuk vind zou ik denken dat jij het enorm te pakken hebt door de verandering in gedrag en zou ik waarschijnlijk wat afstand nemen.
pi_168639850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 13:50 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon jezelf zijn, het is ook net hoe de ander het ziet, mijn ex vond mij een hele koppige vrouw terwijl mijn man zei eindelijk een vrouw die weet wat ze wil.
Mijn vriend vind mij helemaal niet zo moeilijk, terwijl mijn relatie hiervoor soms met een groot vraagteken boven zijn hoofd liep.

Het is net hoe iemand je ziet, heeft niets met snel in bed duiken te maken
Daarbij zullen er ook mannen zijn met een wat vrijere moraal die het helemaal niet uitmaakt hoe snel je met hem het bed in duikt. Immers 1) hij doet het zelf ook en 2) als er een goede klik is, waarom niet? Het leven is te kort om je wat aan te trekken van sociale constructen waar je jezelf niet in kan vinden.

Er zullen wel mannen zijn waarbij je als relatiepotentieel afvalt, ja. Mocht je dat toch liever niet willen dan zou je gewoon kunnen wachten tot je verliefd bent, en de ander beter hebt leren kennen. Is er niet zo'n vijfde date regel?

Persoonlijk denk ik als je echt een speciale klik hebt, dat relatiepotentieel er ook nog wel is als je 'te makkelijk' bent, van beide kanten. Dan maakt het namelijk niet uit, want het voelt gewoon goed en je merkt allebei wel dat je contact wil houden.
pi_168640008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2017 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarbij zullen er ook mannen zijn met een wat vrijere moraal die het helemaal niet uitmaakt hoe snel je met hem het bed in duikt. Immers 1) hij doet het zelf ook en 2) als er een goede klik is, waarom niet? Het leven is te kort om je wat aan te trekken van sociale constructen waar je jezelf niet in kan vinden.

Er zullen wel mannen zijn waarbij je als relatiepotentieel afvalt, ja. Mocht je dat toch liever niet willen dan zou je gewoon kunnen wachten tot je verliefd bent, en de ander beter hebt leren kennen. Is er niet zo'n vijfde date regel?

Persoonlijk denk ik als je echt een speciale klik hebt, dat relatiepotentieel er ook nog wel is als je 'te makkelijk' bent, van beide kanten. Dan maakt het namelijk niet uit, want het voelt gewoon goed en je merkt allebei wel dat je contact wil houden.
Klopt
pi_168640283
Ja waarschijnlijk denk ik ook echt te moeilijk :p

Ik val zelf op populaire mannen vaak. Terwijl ik daar juist niet op wil vallen. Ze zijn heel sociaal en charmant en vallen vaak goed in de smaak qua vrienden/vrouwelijke aandacht. Ik heb wel eens met de rustigere types gedate, maar daar werd ik nooit heel warm van. Ze verschilden wel allemaal qua karakter hoor maar meestal was het zo dat ze een grote vriendengroep hadden en populair zijn.

Er komt niet echt een omslagpunt zoals ik hier boven las hoor. Ik vind het fijn als het ongeveer 50/50 gaat bij daten en in relatie. ik heb wel eens gehad dat ik bijna al het initiatief moest nemen. Nou dat vond ik niet zo leuk uiteindelijk. Ik vind het wel leuk als iemand wat moeite doet.

Maar het is lastig te peilen. De ene keer is een man mega enthousiast in het begin en opeens vindt hij het niet meer zo boeiend. Dat merk je dan gewoon. De andere keer hoor je na een date niet zoveel van iemand en die vind me later dan weer heel leuk naarmate we afspreken.

Misschien is de grootste factor wel geluk. En als je elkaar allebei leuk en interessant vindt, het allemaal niet zoveel boeit. En probeer ik het nog enigszins ergens te beïnvloeden door niet te enthousiast te zijn ofzo. "Omdat het zo zou moeten".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')