Geen idee hoe het voetballandschap er dan uitzietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien in 2030 met nieuw stadion
Ligt er vooral aan hoe. Kan niet zeggen dat ik vorige week trots op ze wasquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar als ze verliezen ben ik niet minder trots.
Het is wel echt mijn leven.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan hoe. Kan niet zeggen dat ik vorige week trots op ze was
Ik elke Ajax-Feyenoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En elke feyenoord - ajax ben ik weer 100% zeker van een makkelijk overwinning
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En elke feyenoord - ajax ben ik weer 100% zeker van een makkelijk overwinning
Het is ook wel wat Rotterdamsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach bedrogen uitkomen is inherent aan heel Feyenoord verder dus dat scheelt
Tof filmpje jaquote:
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord echt kampioen wordt?
Ik vind het wel mooi dat mijn schoonzusje dat net zo mooi vind als ik.quote:
14 wedstrijden is nog teveelquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Feyenoord echt kampioen wordt?
Kan makkelijk hoor.quote:
Het is voorbij voor je er erg in hebt.quote:
Je vergeet macaroni met smacquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel echt het mooiste van Nederland imo.
Dat mis ik wel. Te kort gewoondquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Woon je hier, dan ben je er godverdomme trots op
Nietquote:
Ik voel het wel enorm.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NietNou ja, als je Barendrecht meerekent 11 jaar
Voor mijn gevoel was het wel half Rotterdam
Maar jij hebt op latere leeftijd er nog veel meer van meegekregen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voel het wel enorm.
Al ben ik natuurlijk gewoon een allochtoon.
Maar vind Rotterdam wel echt "thuis"
Dat wel jaquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam vond ik ook altijd wel het toppunt van echte multiculti.
Ik vind het echt mooi dat mn schoonzusje precies die zelfde trots voelde als ik voelde in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij hebt op latere leeftijd er nog veel meer van meegekregen natuurlijk
Ik ben overal en nergens geweest daarna. Alleen Feyenoord zelf meegenomen.
Maar zij woont er toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi dat mn schoonzusje precies die zelfde trots voelde als ik voelde in Rotterdam.
Misschien niet Nederlands, maar wel Rotterdammerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoveel voelen zich er tegenwoordig niet meer echt Nederlands.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet Nederlands, maar wel Rotterdammer
Ja had ik misschien ook wel gehad als ik er niet alleen geboren maar ook getogen wasquote:
Weet niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had ik misschien ook wel gehad als ik er niet alleen geboren maar ook getogen was
Wat? Trots zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet.
Misschien is het wel gewoon typerend Nederland, misschien wel meer dan Amsterdam.
Nederland in zn algemeen.quote:
Ach ik weet niet. Ben soiweso niet echt trots op een stad denk ik. Kan denk ik alleen als je opgevoed bent in een stad waar je eigenlijk altijd bent blijven hangen. Of dorp dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland in zn algemeen.
Want zo bijzonder is het al met al niet, Rotterdam
Ik denk dat het (achteraf gezien) de enige stad is geweest die mij 100% heeft geaccepteerd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik weet niet. Ben soiweso niet echt trots op een stad denk ik. Kan denk ik alleen als je opgevoed bent in een stad waar je eigenlijk altijd bent blijven hangen. Of dorp dan.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het (achteraf gezien) de enige stad is geweest die mij 100% heeft geaccepteerd.
Meer dan een London.
Geen idee.quote:
Dacht dat London niet veel minder tolerant wasquote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien meer een gevoelskwestie.
Maar waar ik weinig anti oost-europa heb meegemaakt bijv.
Het is anders vooral.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat London niet veel minder tolerant was
Goede topickill wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, kutnacht gehad.
4 keer op moeten staan voor diarree.
Mijn anus is nog steeds schraal.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
FEYENOORD ROTTERDAM KENNIE DA TNIET HOREN DAN
ZONDAG 3 PUNTEN MEE NAAR ZUID!!
Jullie kijken ook pas sinds dit seizoen voetbal.quote:
Vreselijk, die onwetendheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken ook pas sinds dit seizoen voetbal.
Ik kijk al paar jaar hoor vriend.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Een jaar geleden hoorde ik je nooit over voetbal praten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kijk al paar jaar hoor vriend.
Een jaar geleden zat ik hier ook niet echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een jaar geleden hoorde ik je nooit over voetbal praten.
Gloryhunterquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een jaar geleden zat ik hier ook niet echt.
Enigzins moet ik wel toegeven dat ik dit jaar inderdaad intensiever er mee bezig ben gegaan.
nee vorigequote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Grappie manquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee geen gloryhunter. Ik ben bij de 7 nederlagen geweest
Maar wel de beker
Gewoon Ajax kampioen, is het beste.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je Hans.
Hoop wel echt kampioen te worden dit jaar
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Ajax kampioen, is het beste.
Dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zijn vader is een zak hooistront
Geen idee of dat lekkerder is dan hagelslag.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liever verse kutje likken
Je bent homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of dat lekkerder is dan hagelslag.
Hahaha ja want dat werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ga is gauw op tinder dan!
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit op het moment.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Teminste beetje zoeken man, kan niet goed zijn voor je zelfvertrouwen toch
Dan is het goedquote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit op het moment.
Ja daar word je niet vrolijk van, gaat nergens over.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ja eigenlijk maakt het ook niet zo uit. Het scheelt zo enorm veel gezeik ook.
Vrouwen![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. Laat me niet lachen.
Gorki klinkt als een of ander Pools gerecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Gorki alvorens ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gorki klinkt als een of ander Pools gerecht.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 02:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze post is voor Jan-Joost van Gangelen.
Lul.
leukjesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga er 9 december weer heen. Ziggo dome.
Valt wel mee. Die bal gaat er nog wel in tweede helftquote:Op zondag 5 februari 2017 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Praat niet over kampioenschap als je zo slecht speelt
Vind t helemaal niksquote:Op zondag 5 februari 2017 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Die bal gaat er nog wel in tweede helft
twitter:RTLnieuws twitterde op zondag 05-02-2017 om 15:45:13'Hé vetzak!' Gepest met overgewicht, dan hoger risico op hartziekten: https://t.co/7HFbm4o7Y0 https://t.co/iMOV2XpzKt reageer retweet
Kut Kuyt ook weer basisquote:
Jaquote:Op zondag 5 februari 2017 14:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Feijenoord kampioen Eredivisie 2016/2017?
Jammer genoeg wel.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Feijenoord kampioen Eredivisie 2016/2017?
Nou ja, ik ben vanouds een Spartaan, maar Feyenoord volg ik ook gewoon. Is toch leuk man, als ze winnen.quote:
Je gaat als Spartaan toch niet juichen voor Feyenoord joh.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben vanouds een Spartaan, maar Feyenoord volg ik ook gewoon. Is toch leuk man, als ze winnen.
Sparta daarentegen
Het was al zo leuk vorig jaar met de beker. Ik was tijdens de winst en de huldiging in de stad, was echt topquote:
Tuurlijk wel joh, is toch allebei Rotterdam. Is toch leukquote:Op zondag 5 februari 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat als Spartaan toch niet juichen voor Feyenoord joh.
Sparta is wel een geinige club
Ik zie niet in wat er leuk is aan Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, is toch allebei Rotterdam. Is toch leuk
Wie support jij dan?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er leuk is aan Feyenoord kampioen.
Ajax natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Wie support jij dan?
Alleen met Excelsior heb ik niets trouwens, dat hoeft van mij allemaal niet zo nodig.
Ik vind het leuk als er drie Rotterdamse club in de Eredivisie zitten, maar Excelsior vind ik totaal geen karakter of iets hebben. Mja kan ook aan mij liggenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Excelsior moet degraderen, die hebben totaal geen achterban.
Excelsior straalt ook niks uit nee, en zo'n klein stadion en zit dan leeg. Doe dan NAC of Cambuur terug, dat zit tenminste volquote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als er drie Rotterdamse club in de Eredivisie zitten, maar Excelsior vind ik totaal geen karakter of iets hebben. Mja kan ook aan mij liggen
Ajax heb ik vrij weinig moeite mee verder
De top 3 dichter bij elkaar is alleen maar beter natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er leuk is aan Feyenoord kampioen.
Mag Feyenoord wel eens punten verspelenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De top 3 dichter bij elkaar is alleen maar beter natuurlijk
Hihaho. Vertrouwen begint wel beetje te komen nuquote:Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag Feyenoord wel eens punten verspelen
Jullie gaan het gewoon worden, zeker als jullie over een paar weken winnen van PSV. Dan misschien alleen nog gelijkspel bij Heerenveen en nederlaag bij Ajax (maar wij gaan ook nog genoeg verspelen dus staan jullie nog bovenaan)quote:Op zondag 5 februari 2017 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hihaho. Vertrouwen begint wel beetje te komen nu
Heel leuk zelf.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was al zo leuk vorig jaar met de beker. Ik was tijdens de winst en de huldiging in de stad, was echt top
Zal als landskampioen nog wat leuker zijn
Ga je toch geen nacht voor opblijven voor die onzinquote:Op maandag 6 februari 2017 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die de Superbowl niet gekeken hebben. Hebben historie gemist. Sowww
Meer sportgenot dan voetbal de laatste jaren bij elkaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch geen nacht voor opblijven voor die onzin
Om de 5 sec reclame ook echt. Zulks aids. En ik volg die sport verder ook nooitquote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer sportgenot dan voetbal de laatste jaren bij elkaar.
Snap ook niet dat er mensen zijn hier die daar voor wakker blijven.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer sportgenot dan voetbal de laatste jaren bij elkaar.
De reclames zijn ook het enige boeiende daar, die filmtrailers danquote:Op maandag 6 februari 2017 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 5 sec reclame ook echt. Zulks aids. En ik volg die sport verder ook nooit
Ik ook niet, tenzij je misschien echt Amerikaan bent en die sport altijd op de voet volgt.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er mensen zijn hier die daar voor wakker blijven.
Maar het is geen sport.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reclames zijn ook het enige boeiende daar, die filmtrailers dan
[..]
Ik ook niet, tenzij je misschien echt Amerikaan bent en die sport altijd op de voet volgt.
Is ook simpelweg niet waar.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 5 sec reclame ook echt. Zulks aids. En ik volg die sport verder ook nooit
Wat ga je bestellenquote:Op maandag 6 februari 2017 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net gegeten. Honger als een paard.
Denk maar bestellen
Na rondgekeken te hebben, heb ik nergens trek in.quote:
70% VVDquote:Op maandag 6 februari 2017 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik had 73 ondernemerspartij 70 vvd 67 sgp
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
53% VNL
53% VVD
53% D66
53% SGP
53% PvdD
Juist. Verhelderend. Blij dat ik dit heb gedaan.
?quote:Op maandag 6 februari 2017 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Gokschandaaltje in Portugal.
Lekker man.
Portuguese betting company stops taking bets on a primeira liga match due to a suspicious 100k¤ betquote:
Alsof die stemwijzer alles zegt. Je moet ook redeneren over de punten waar je het oneens bent met de grootste partij en hoe groot het voor jou is.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:05 schreef Fok-it het volgende:
VVD als grootste partijKrijgt mijn tactische stem straks ook nog een andere verklaring
100k koekoekquote:Op maandag 6 februari 2017 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Portuguese betting company stops taking bets on a primeira liga match due to a suspicious 100k¤ bet
quote:
quote:The targeted game is feirense vs rio ave. The company has reported a suspicious increase in bets, including a 100k¤ bet from originating in china
Het was ook niet serieus bedoelt Stijntje. Al zullen er veel mensen zijn die de Stemwijzer invullen en zonder extra dingen gewoon kiezen voor de partij die hoogst percentage geeftquote:Op maandag 6 februari 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die stemwijzer alles zegt. Je moet ook redeneren over de punten waar je het oneens bent met de grootste partij en hoe groot het voor jou is.
Prima toch opzich?quote:Op maandag 6 februari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoelt Stijntje. Al zullen er veel mensen zijn die de Stemwijzer invullen en zonder extra dingen gewoon kiezen voor de partij die hoogst percentage geeft
Ik heb alle partijen aangevinkt, had als top 3: ondernemerspartij, VVD en SGP. Maar ik ga niet stemmen op Hero Brinkman en bij de VVD ben ik het met te grote dingen oneens.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus bedoelt Stijntje. Al zullen er veel mensen zijn die de Stemwijzer invullen en zonder extra dingen gewoon kiezen voor de partij die hoogst percentage geeft
Jazeker. Al zullen die mensen misschien wel meer hun stem overwegen als ze echt partijprogramma lezen enzoquote:
Ik heb nog nooit een partijprogramma gelezen voor het stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Al zullen die mensen misschien wel meer hun stem overwegen als ze echt partijprogramma lezen enzo
VVD doen ook nooit wat ze zeggen dus wat zo'n vergelijking nu waardquote:Op maandag 6 februari 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alle partijen aangevinkt, had als top 3: ondernemerspartij, VVD en SGP. Maar ik ga niet stemmen op Hero Brinkman en bij de VVD ben ik het met te grote dingen oneens.
Ik haak al af bij hun blinde Europa-dansjes samen met de D66.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
VVD doen ook nooit wat ze zeggen dus wat zo'n vergelijking nu waard
Ik vind het op rechts ook vrij armetierig.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de wat rechtsere medemens is het denk ik niet moeilijk om te kiezen, denk ik.
Ik heb over best grote onderwerpen me ook gewoon veel te slecht ingelezen of weinig mening over. Hypotheekrenteaftrek, zorgstelsel, dat soort dingen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een partijprogramma gelezen voor het stemmen.
Het zijn ook gewoon extreem debiele figuren. Niet dat ik ontken dat er op links wolven in schaapskleren zitten, maar als je weer leest wat zo'n Baudet heeft uitgevreten in de afgelopen dagen..quote:Op maandag 6 februari 2017 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het op rechts ook vrij armetierig.
Ik stem vooral op hoe een partij/politicus zich de laatste jaren in de kamer heeft gedragen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb over best grote onderwerpen me ook gewoon veel te slecht ingelezen of weinig mening over. Hypotheekrenteaftrek, zorgstelsel, dat soort dingen.
Ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik ben inmiddels alleen nog voorstander van een burgemeestersreferendum.
gelukkig maakt het uiteindelijk ook helemaal niet uit waar je op stemtquote:Op maandag 6 februari 2017 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb over best grote onderwerpen me ook gewoon veel te slecht ingelezen of weinig mening over. Hypotheekrenteaftrek, zorgstelsel, dat soort dingen.
Wie vind jij de laatste jaren het best acteren in de kamer? Van der Staaij?quote:Op maandag 6 februari 2017 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stem vooral op hoe een partij/politicus zich de laatste jaren in de kamer heeft gedragen.
Ideologisch zou VVD vrijwel altijd mijn partij zijn.
Maar die hebben altijd zulke povere optredens.
Met ruime afstand de gehele SGP fractie.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie vind jij de laatste jaren het best acteren in de kamer? Van der Staaij?
Mwah, vind het best treurig dat de jongeren-opkomst op dit moment behoorlijk pover lijkt te gaan wordenquote:Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gelukkig maakt het uiteindelijk ook helemaal niet uit waar je op stemt
Komt (mede) door het wanstaltige poldermodel.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind het best treurig dat de jongeren-opkomst op dit moment behoorlijk pover lijkt te gaan worden
Ik ben begonnen met mezelf vragen te stellen of ik zelf of überhaupt het volk een idee heeft van bepaalde onderwerpen, gevolgen en alles wat daarbij hoort.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kijk naar het gepeupel op school, denk ik dat referenda een slecht idee zijn.
die snappen wel dat het toch niets uitmaaktquote:Op maandag 6 februari 2017 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind het best treurig dat de jongeren-opkomst op dit moment behoorlijk pover lijkt te gaan worden
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met mezelf vragen te stellen of ik zelf of überhaupt het volk een idee heeft van bepaalde onderwerpen, gevolgen en alles wat daarbij hoort.
Je bent anders vrij duidelijk waarom dat de reden is waarom je niet op vvd stemtquote:Op maandag 6 februari 2017 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
We kiezen niet voor niets een opleiding voor iets. Ik vind mezelf helemaal niet geschikt om een stem te hebben in een vraagstuk of we wel of niet uit de Europese Unie moeten.
De gemiddelde Oekraine-referendum stemmer begrijpt niets van het complexe probleem in die regio.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een gemiddelde PVV-tokkie: ''Het zijn allemaal corrupte blablbllbabalbalbalablblbalblabla. Volksverlakkers et cetera et cetera''.
Dan kan ik net zo goed geen stem hebben. Ik weet ook niet hoe een zorgstelsel ontworpen moet worden en toch stemmen we er de Tweede Kamerverkiezingen voor. Jij hebt slechts denkbeelden van een vooraanzicht, niet wat er aan verschillende andere kanten gebeurt. Zij moeten invulling geven, niet jij. Daarom is het ook volksvertegenwoordiging, tenminste..quote:Op maandag 6 februari 2017 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent anders vrij duidelijk waarom dat de reden is waarom je niet op vvd stemt
Maar je zegt net zelf: Ik ben niet de persoon die een complex probleem als de Europese Unie kan inzien en m'n mening erover kan vormen. Als dat zo is? Waarom stem je dan niet op de VVD omdat ze naar de pijpen van Brussel dansen? Misschien is dat wel de juiste keuze in dat complexe probleem. Als jij het niet weet kan je er dus net zo goed wel opstemmenquote:Op maandag 6 februari 2017 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed geen stem hebben. Ik weet ook niet hoe een zorgstelsel ontworpen moet worden en toch stemmen we er de Tweede Kamerverkiezingen voor. Jij hebt slechts denkbeelden van een vooraanzicht, niet wat er aan verschillende andere kanten gebeurt. Zij moeten invulling geven, niet jij. Daarom is het ook volksvertegenwoordiging, tenminste..
Omdat de VVD kritiekloos veel meer macht over wil dragen naar de Europese Unie. Je moet altijd kritisch zijn over de EU, eigenlijk alles. Niet te kritisch, maar wel gezond kritisch. Dan voel ik me meer thuis bij de SGP.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je zegt net zelf: Ik ben niet de persoon die een complex probleem als de Europese Unie kan inzien en m'n mening erover kan vormen. Als dat zo is? Waarom stem je dan niet op de VVD omdat ze naar de pijpen van Brussel dansen? Misschien is dat wel de juiste keuze in dat complexe probleem. Als jij het niet weet kan je er dus net zo goed wel opstemmen
Als ik het zo lees op fok lijken er veel atheisten op CDA of SGP te gaan stemmen, grappig welquote:Op maandag 6 februari 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat de VVD kritiekloos veel meer macht over wil dragen naar de Europese Unie. Je moet altijd kritisch zijn over de EU, eigenlijk alles. Niet te kritisch, maar wel gezond kritisch. Dan voel ik me meer thuis bij de SGP.
CDA is even seculier als bijv. de PvdA of VVD.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik het zo lees op fok lijken er veel atheisten op CDA of SGP te gaan stemmen, grappig wel
ik weet niet wie dat isquote:Op maandag 6 februari 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toeterjan staat ondertussen weer vervelend te doen.
Verstandelijk beperkte die altijd staat te gastoeteren bij FC Eindhoven en Jong PSV als ze thuis spelenquote:
wat had je staanquote:Op maandag 6 februari 2017 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Damn.
Mn Juup-leaugue combi bijna gehaaldBijna 10k
fucking Nac
Alle Juup-wedstrijden op over 2.5quote:
wat was oddquote:Op maandag 6 februari 2017 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle Juup-wedstrijden op over 2.5
Vorige week had ik bijna op 2 potjes na, nu op 1
Weet niet meer. 400 ofzo?quote:
Dit denk ik niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer. 400 ofzo?
Opzich best aardig. Gebeurt sowieso wel 1x per jaar, 20 per speelronde erop gooien. Ben je iets minder dan 700 euro kwijt er vanuitgaand dat je 1x 10k pakt
?quote:
Ja ik ook, decemebr volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2017 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit op moment te kijken wat de laatste keer was dat het gebeurd is.
maar wat als het nu niet meer gebeurtquote:Op maandag 6 februari 2017 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer. 400 ofzo?
Opzich best aardig. Gebeurt sowieso wel 1x per jaar, 20 per speelronde erop gooien. Ben je iets minder dan 700 euro kwijt er vanuitgaand dat je 1x 10k pakt
Dan gebeurt het niet he. Maar wordt zoveel gescoord daar dat het het risico wel waard isquote:Op maandag 6 februari 2017 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar wat als het nu niet meer gebeurt
Wiskundig of gevoelsmatig?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gebeurt het niet he. Maar wordt zoveel gescoord daar dat het het risico wel waard is
toch 9 wedstrijden wel jaquote:Op maandag 6 februari 2017 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gebeurt het niet he. Maar wordt zoveel gescoord daar dat het het risico wel waard is
Round 35 vorig jaarquote:Op maandag 6 februari 2017 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo even vorige seizoenen erbij pakken
Natuurlijk gevoelsmatigquote:
Volendam winst manquote:Op maandag 6 februari 2017 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goeie bet voor vrijdag JL dan?
Nah. What's the fun in thatquote:Op maandag 6 februari 2017 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
toch 9 wedstrijden wel ja
misschien moet je voor de helft gaan dan? gwn 5 games over 2.5 zetten
Je krijgt op de helft veel minderquote:Op maandag 6 februari 2017 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
5k?
Idk hoe hoog die odds liggen maar iets in die richting XD
Alsnog je kans is wel veel groterquote:Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je krijgt op de helft veel minder
Nee man.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
5k?
Idk hoe hoog die odds liggen maar iets in die richting XD
Maakt geen zak uit.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Alsnog je kans is wel veel groter
op langer termijn sowieso winstgevender
Hmm oke oke ja ik ga is kijken vrijdag of er wat intressants tussen zitquote:Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man.
Paar honderd max. en dan is je stake veel hoger
Vrijdag is behalve JL dus nooit interessant. Matige potjes altijdquote:Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke oke ja ik ga is kijken vrijdag of er wat intressants tussen zit
Ik speelde hem live moet ik er wel bij zeggen, na 10 min ongquote:Op maandag 6 februari 2017 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
De odds van vandaag was ~114
Ik ga hem nu de laatste seizoenen eens doorrekenen.
Ik ga voor de gein eens kijken.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speelde hem live moet ik er wel bij zeggen, na 10 min ong
Gewoon JL danquote:Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijdag is behalve JL dus nooit interessant. Matige potjes altijd
Flashscore.comquote:Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein eens kijken.
Waar zie je oudere seizoenen
Verstandig.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon JL dan
ik heb eig niet meer gebet sinds ik 1 grote klapper had gemaakt
Niet verkeerdquote:Op maandag 6 februari 2017 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
toen 270 gepakt op 100
sindsdien had ik zoiets van oke klaar nu genoeg
Geheel onterecht overigensquote:
Ja, anders ging daar je zakgeld voor de hele maandquote:Op maandag 6 februari 2017 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat heb ik die dag staan zweten zeg
100 euro zakgeld per maand?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders ging daar je zakgeld voor de hele maand
Krijg je geen kleedgeld?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100 euro zakgeld per maand?
Mocht ik willen
Ik vergeet af en toe dat kleedgeld wel beetje voor rijke tatas is jaquote:
zeker barkie pmquote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe dat kleedgeld wel beetje voor rijke tatas is ja
Gisteren weer nieuwe bootschoenen gehaald + roze sweater om over mijn schouders te slaan.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeet af en toe dat kleedgeld wel beetje voor rijke tatas is ja
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
In de laatste 278 speelronden zijn 2,15% van de speelronden naar allemaal o2.5 gegaan.
Met een aantekening dat het de laatste seizoenen veel minder is.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oke oke.
Gevoelsmatig it is.
Maar ik vind hem gewoon leuk
Zat zakgeld dan wel bij in bij mij. Maar alsnog veel geld jaquote:
Jikesquote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gisteren weer nieuwe bootschoenen gehaald + roze sweater om over mijn schouders te slaan.
De rotaryquote:Op maandag 6 februari 2017 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doet het goed bij de Rotary chicks.
Was grapje uiteraard.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heeft een toekomstig docent uberhaubt bij de Rotary te zoeken
Dat is ook een heel vervelend clubje over het algemeen.quote:
Had je die Canadese daviscup speler gezien die die bal tegen umpire aan sloegquote:Op maandag 6 februari 2017 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heeft een toekomstig docent uberhaubt bij de Rotary te zoeken
Gewoon kinderen van rijke patsers in het Gooi. Kan erger.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een heel vervelend clubje over het algemeen.
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je die Canadese daviscup speler gezien die die bal tegen umpire aan sloeg?
Mooie kerelquote:Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je die Canadese daviscup speler gezien die die bal tegen umpire aan sloeg?
quote:
Die bal kwam echt vies hard aanquote:
kom maar in mijn gezicht dan zien we wel pauperquote:Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neppe gangster met je kutvlogjes.
OF, je bent 60kg.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom maar in mijn gezicht dan zien we wel pauper
Mij pauper noemenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom maar in mijn gezicht dan zien we wel pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |