Waar beleef jij vooral plezier aan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel mooi dat dat voor iedereen zoveel kan verschillen
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze vroegen het jou niet. Het is dan verstandiger om dit soort berichten achterwege te laten.
was hij op dat filmpje van laatst te zien?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Mn broertje houdt van een robbetje vechten als zingeving.
Nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was hij op dat filmpje van laatst te zien?
Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je ging toch met hem naar FEY-PSV?
Van voetbal kan ik niet heel vaak blij worden of zo. Behalve over een paar maanden op de Coolsingel, dat wordt wel een leuk feestje.quote:
Hm, plezier weet ik niet echt. Mijn leven is nog dusdanig niet op orde dat ik niet echt van plezier kan spreken ofzo. De standaard dingen zoals reizen en shit zorgen wel dat ik m'n flow zit in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar beleef jij vooral plezier aan dan?
Ik heb ooit een foto naar fokkie van mn broertje bij jan jood van gangelen gestuurd.quote:
Maar kan jij niet genieten van de kleine dingen die je op een dag tegenkomt?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, plezier weet ik niet echt. Mijn leven is nog dusdanig niet op orde dat ik niet echt van plezier kan spreken ofzo. De standaard dingen zoals reizen en shit zorgen wel dat ik m'n flow zit in ieder geval.
En mijn werk speelt ook een positieve rol. Vooral het feit dat je merkt dat je gewaardeerd wordt en dat mensen om je kunnen lachen en alles, ik kan daar echt heel veel voldoening uithalen
Sloeg hij hem op zijn bek?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto naar fokkie van mn broertje bij jan jood van gangelen gestuurd.
Rare plek om het kampioenschap van Ajax te vieren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Van voetbal kan ik niet heel vaak blij worden of zo. Behalve over een paar maanden op de Coolsingel, dat wordt wel een leuk feestje.
Oh jawel. Uiteraard. Maar ik neem het niet lang mee denk ik. Voor korte periode maak je me er wel blij mee.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan jij niet genieten van de kleine dingen die je op een dag tegenkomt?
Jahoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar vond het wel humor.
Wil je fotos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |