ik word door Piratenpartij en Ancilla en de #2 gevolgd op Twitterquote:
Ja, maar dat komt van aanhangers van een partij. Niet van de partijtop. itt tot de pvvquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Extremisme is namelijk extreem gevaarlijk
leg eens uitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dierenproeven soms genoodzaakt was.
Wat heb je?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goed maar ziek op dit moment.
Wat was hun argumentatie daarop? Of begonnen ze meteen met schelden?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dierenproeven soms genoodzaakt was.
PVDD heeft een extreem gevaarlijke partijtiop.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt van aanhangers van een partij. Niet van de partijtop. itt tot de pvv
Ik ben overtuigd, ik ga stemmen op de Piratenpartij.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik word door Piratenpartij en Ancilla en de #2 gevolgd op Twitter
en ze liken mn tweets
ancilla heeft ook al vaak geretweet en gereageerd
ze likes me
En jij maar afvragen waarom je elke zaterdagavond alleen thuis zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:07 schreef Fylax het volgende:
ik gebruikt3 in de klas laatst argumenten van jullie hier over het verdedigen van verbod op abortus
IEDEREEN WAS TRIGGERED EN MADDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij maar afvragen waarom je elke zaterdagavond alleen thuis zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Verkouden ofzo denk ik. En nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je?
Weet je al wat je wilt gaan doen met je leven?Of ben je inmiddels al aan het werk/studie?
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij maar afvragen waarom je elke zaterdagavond alleen thuis zit.heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pro-abortus mensen willen niets met het kind te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:08 schreef Fylax het volgende:
ja maar wat als verkrachting is
ik: kan kind niks aan doen hoe die verwekt is
TRIGGEREDDDDDDDDDDDDDDDDD
er is ook helemaal geen kindquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pro-abortus mensen willen niets met het kind te maken hebben
pvdd vind overigens niet dat dieren gelijkstaan aan mensen. Ze vinden dat dieren zo min mogelijk gebruikt moeten worden door de mensquote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVDD heeft een extreem gevaarlijke partijtiop.
Lees hun ideologie eens in.
Gebruik jij geen meds meer?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
pvdd vind overigens niet dat dieren gelijkstaan aan mensen. Ze vinden dat dieren zo min mogelijk gebruikt moeten worden door de mens
Dus wat vind je precies gevaarlijk?
anders vermoord je ook iedere keer als je fapje doet kinderen. Want hadden allemaal tot kind kunnen opgroeien!quote:
Ik zat de eerste week van januari week thuis met keelontstekingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |