quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort teksten vind ik zo schitterend.
Nah, zo ben ik totaal niet hoorquote:
Feyenoord moet gewoon naar zichzelf kijken en elke pot winnen. Al koopt Ajax Messi. Ze hebben alles in eigen hand, al verliezen ze tegen Ajaxquote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als hij het goed doet maakt dat de kans wel groter dat Feyenoord geen kampioen wordt
Tijd dat die situatie gaat veranderen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon naar zichzelf kijken en elke pot winnen. Al koopt Ajax Messi. Ze hebben alles in eigen hand, al verliezen ze tegen Ajax
Wanneer is klassieker eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd dat die situatie gaat veranderen.
Als Feyenoord het red tot speelronde 34 wordt de laatste wedstrijd een alles of niets potje gewoon denk ik. Zo'n ontknoping a la 2007quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Relatief laat in het seizoen, kan wel een alles of niets potje gaan worden
Om te fappen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even mezelf in bed nestelen en dan ben ik gereed.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met laatste speeldag beslissingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Feyenoord het red tot speelronde 34 wordt de laatste wedstrijd een alles of niets potje gewoon denk ik. Zo'n ontknoping a la 2007
Geil, dacht je aan Angela Schijf tijdens het fappen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al gedaan vandaag.
Fappen op gedachten zou strafbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geil, dacht je aan Angela Schijf tijdens het fappen?
Waar moet je anders op fappen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fappen op gedachten zou strafbaar moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |