Dat zou kunnen, al ben ik nu ook prima op mijn plek ouwe reus.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik je vwo aanraadde.
Als het goed is is het goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap alleen die hojohlagaanhetiswelgoedzo mentaliteit niet.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, al ben ik nu ook prima op mijn plek ouwe reus.
Er kan meer zijn op werk waarom je het niet naar je zin hebt, dat je niet past in de sfeer van die mensen daar oidquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan met je studie, gok ik.
Dat heeft er meer mee te maken dat ik buiten school vrij weinig doequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is 200 fokposts per dag ambitie of een gebrek aan ambitie?
Ja duh dat is het waar iedereen voor zou tekenen, maar dat was het dilemma niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom geen leuke baan waar je gewoon wat verdient dan?
dus gebrek aan ambitiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken dat ik buiten school vrij weinig doe
Als je zou zeggen welke talen nu nog 'nieuw'zijn wat betreft vertaalwerk, welke zijn dat dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Materialisme gaat natuurlijk verder dan dat.
Waarom zou je perse moeten branden van de ambitie dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap alleen die hojohlagaanhetiswelgoedzo mentaliteit niet.
Talen die weinig Nederlanders goed spreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou zeggen welke talen nu nog 'nieuw'zijn wat betreft vertaalwerk, welke zijn dat dan?
er is geen dilemma, alleen maar in je hoofdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja duh dat is het waar iedereen voor zou tekenen, maar dat was het dilemma niet.
zou het gek vinden als je alleen ambitie zoekt in je werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat per se ambitie moeten zijn.
Je kan ook groeien vanuit je leuke baan die eerst een matig salaris heeft, als het uiteindelijk echt je passie is zal je er ook wel goed in worden en dan meer kunnen vangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is geen dilemma, alleen maar in je hoofd
zo
Vanuit het niets een onbekende taal leren is wel pittig natuurlijk. Al denk ik inderdaad dat als je dat doet je wel veel kansen hebt met freelance werkquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Talen die weinig Nederlanders goed spreken.
Wil jij iets bereiken in het leven of het liefst op je 66e van je AOW drie kratten bier wegslurpen in anderhalve week?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je perse moeten branden van de ambitie dan?
Misschien maak ik van mijn hobby wel iets leuks, je weet het allemaal niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou het gek vinden als je alleen ambitie zoekt in je werk
Behalve bij mijn werkgever helaasquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook groeien vanuit je leuke baan die eerst een matig salaris heeft, als het uiteindelijk echt je passie is zal je er ook wel goed in worden en dan meer kunnen vangen.
Het leven is pittigquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Vanuit het niets een onbekende taal leren is wel pittig natuurlijk. Al denk ik inderdaad dat als je dat doet je wel veel kansen hebt met freelance werk
Ach wat is iets bereiken? Dat kan ook op andere manieren dan op werkgebied.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij iets bereiken in het leven of het liefst op je 66e van je AOW drie kratten bier wegslurpen in anderhalve week?
Dan zou ik maar gaan solliciteren bij RTL als analistquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien maak ik van mijn hobby wel iets leuks, je weet het allemaal niet.
Moet je stevig gaan onderhandelenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve bij mijn werkgever helaasBen al omhoog gegaan maar je krijgt geen cent extra
Stijn maakt dan iedereen uit voor dikke pedofielquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gaan solliciteren bij RTL als analist
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn maakt dan iedereen uit voor dikke pedofiel
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste van jullie hebben het geluk goed Nederlands te spreken, bij autochtonen opgegroeid te zijn.
Jullie staan al voor.
heb morgen functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve bij mijn werkgever helaasBen al omhoog gegaan maar je krijgt geen cent extra
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ik
Wat is spreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij spreekt beter Nederlands dan ik denk ik
Nee maar die kkbuitenlanders krijgen alles hier!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste van jullie hebben het geluk goed Nederlands te spreken, bij autochtonen opgegroeid te zijn.
Jullie staan al voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |