abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 juli 2018 @ 17:55:47 #151
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180656762
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dan zou ik zeggen: USA, Eu en Thailand-ga NU een procedure starten bij het Internationale gerechtshof en vertoon die keiharde bewijzen. Moet toch appeltje-eitje zijn volgens Tong-Poh.
Wat? Dat doen jullie niet? Misschien toch geen keiharde bewijzen? _O- _O- _O- _O-
Lachwekkend betoog! Bewijs wil ik zien dat het Oekraine was. Jullie blijven er maar omheen lullen. Heb nog niks concreets gezien.
Horrible Cunt!
pi_180656871
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dan zou ik zeggen: USA, Eu en Thailand-ga NU een procedure starten bij het Internationale gerechtshof en vertoon die keiharde bewijzen. Moet toch appeltje-eitje zijn volgens Tong-Poh.
Wat? Dat doen jullie niet? Misschien toch geen keiharde bewijzen? _O- _O- _O- _O-
Dat zouden ze wel willen, maar aangezien bij het Internationaal Gerechtshof beide partijen (dus ook Rusland) ermee moeten instemmen dat er überhaupt een zaak komt ben je snel klaar. Maar goed, dit soort onbelangrijke details zijn aan DUTCHKO niet besteed, die 'argumenteert' liever met _O- _O- _O- _O- dan zich te verdiepen in internationaal recht.
  zondag 22 juli 2018 @ 18:08:58 #153
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_180657062
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:55 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Lachwekkend betoog! Bewijs wil ik zien dat het Oekraine was. Jullie blijven er maar omheen lullen. Heb nog niks concreets gezien.
Dat zal er nooit komen aangezien dit de JIT team is: "het Joint Investigation Team (JIT), waarin Nederland, België, Australië, Maleisië en Oekraïne samenwerken."

En denk jij nu echt dat de Oekraine zijn eigen nest gaat vervuilen?
Leuk detail: Rusland vroeg ook om mee te doen in het team. Dat werd geweigerd!

Tevens is er een Russisch rapport die concludeerd dat de BUK raket van een heel andere locatie werd afgeschoten. Ook niet onbelangrijk maar dat word gewoon genegeerd door het Westen.

Je kunt wel blijven huilen om veroordelingen maar die gaan er gewoon niet komen. Daar zijn die paar slachtoffers veel te onbelangrijk voor. (lullig maar waar)

Over een niet al te nabije tijd gaat de olie en gaskraan, die door de Oekraine lopen, ook dicht en dan is de Oekraine een arm, oorlogzuchtig NeoNazi land die zich lekker in de EU gaat nestelen.
En waar denken jullie waar deze lieverdjes zich op gaan richten? Juist, Nederland en Duitsland.
Veel geluk met jullie nieuwe vrienden! _O-
  zondag 22 juli 2018 @ 18:16:55 #154
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180657173
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:08 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat zal er nooit komen aangezien dit de JIT team is: "het Joint Investigation Team (JIT), waarin Nederland, België, Australië, Maleisië en Oekraïne samenwerken."

En denk jij nu echt dat de Oekraine zijn eigen nest gaat vervuilen?
Leuk detail: Rusland vroeg ook om mee te doen in het team. Dat werd geweigerd!

Tevens is er een Russisch rapport die concludeerd dat de BUK raket van een heel andere locatie werd afgeschoten. Ook niet onbelangrijk maar dat word gewoon genegeerd door het Westen.

Je kunt wel blijven huilen om veroordelingen maar die gaan er gewoon niet komen. Daar zijn die paar slachtoffers veel te onbelangrijk voor. (lullig maar waar)

Over een niet al te nabije tijd gaat de olie en gaskraan, die door de Oekraine lopen, ook dicht en dan is de Oekraine een arm, oorlogzuchtig NeoNazi land die zich lekker in de EU gaat nestelen.
En waar denken jullie waar deze lieverdjes zich op gaan richten? Juist, Nederland en Duitsland.
Veel geluk met jullie nieuwe vrienden! _O-
https://www.globsec.org/n(...)7-selected-evidence/

Lees dit eens. En voor wat betreft Neo Nazis. Het is maar een zeer kleine percentage. Rusland heeft er net zoveel rondlopen. Jij trapt een beetje teveel in de Russische propaganda.
Horrible Cunt!
  zondag 22 juli 2018 @ 18:17:09 #155
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_180657179
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat zouden ze wel willen, maar aangezien bij het Internationaal Gerechtshof beide partijen (dus ook Rusland) ermee moeten instemmen dat er überhaupt een zaak komt ben je snel klaar. Maar goed, dit soort onbelangrijke details zijn aan DUTCHKO niet besteed, die 'argumenteert' liever met _O- _O- _O- _O- dan zich te verdiepen in internationaal recht.
"Ook het feit dat grootmachten als India, de VS, Rusland en China het hof niet erkennen, voedt de twijfel over het functioneren van het rechtsorgaan."
Het hof is in deze het Int. Strafhof die oorlogsmisdaden onderzoeken.
Dus onze USA "vrienden" erkennen dit hof ook niet.
Waarschijnlijk teveel op hun kerfstok. _O- _O-
  zondag 22 juli 2018 @ 18:20:50 #156
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_180657228
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:16 schreef tong_poh het volgende:

[..]

https://www.globsec.org/n(...)7-selected-evidence/

Lees dit eens. En voor wat betreft Neo Nazis. Het is maar een zeer kleine percentage. Rusland heeft er net zoveel rondlopen. Jij trapt een beetje teveel in de Russische propaganda.
Nee ik ken de Geschiedenis van de Oekraine en hun voorliefde voor Nazi's en haat tegen Rusland.
Tevens woon ik al jaren in het Oostblok en merk hier helemaal niets van Russische propaganda maar wel degelijk zie ik overal Westerse propaganda opduiken. WAT er ook gebeurd, de Russen hebben het ALTIJD gedaan. Die gasten in Moskou moeten wel een enorm gevulde agenda hebben...

Overigens: laatste zin in jouw link goed gelezen?
- 2 June 2015: Following on the Russian MIS report published by Novaya Gazeta, on 2 June, Almaz-Antey, Russia's largest defense contractor and the producer of the BUK missile system, held a press conference as an appeal to the EU sanctions placed against the firm. In the press conference, representatives from Almaz-Antey largely corroborated the Russian MIS report on MH17 in concluding that the airliner was brought down by a BUK missile fired from south of the Zaroshchenskoye township. They stressed that the type of BUK missile (9M38-M1) that was likely used to shoot down MH17 was discontinued in 1999 and is no longer used by the Russian military, adding that Ukraine, however, was a large buyer of the weapons.

[ Bericht 25% gewijzigd door DUTCHKO op 22-07-2018 18:27:03 ]
pi_180657380
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:17 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

"Ook het feit dat grootmachten als India, de VS, Rusland en China het hof niet erkennen, voedt de twijfel over het functioneren van het rechtsorgaan."
Het hof is in deze het Int. Strafhof die oorlogsmisdaden onderzoeken.
Dus onze USA "vrienden" erkennen dit hof ook niet.
Waarschijnlijk teveel op hun kerfstok. _O- _O-
Internationaal gerechtshof en internationaal strafhof is niet hetzelfde, succes ermee verder.

Wat die 'jaren' in het Oostblok betreft, jij verkondigde hier altijd dat je Canada (BC) woonde...
  zondag 22 juli 2018 @ 18:36:24 #158
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_180657523
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:28 schreef J.B. het volgende:

[..]

Internationaal gerechtshof en internationaal strafhof is niet hetzelfde, succes ermee verder.

Wat die 'jaren' in het Oostblok betreft, jij verkondigde hier altijd dat je Canada (BC) woonde...
Heb ik ook. 8 jaar lang
In het Oostblok een totaal aan 6 jaar.
En moet zeggen dat het mij hier beter bevalt dan in de America's.
En voor de rest: ze zoeken het maar uit in de Oekraine maar ik moet niets van die Neo Nazis hebben.
pi_180658325
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee ik ken de Geschiedenis van de Oekraine en hun voorliefde voor Nazi's en haat tegen Rusland.
Tevens woon ik al jaren in het Oostblok en merk hier helemaal niets van Russische propaganda maar wel degelijk zie ik overal Westerse propaganda opduiken. WAT er ook gebeurd, de Russen hebben het ALTIJD gedaan. Die gasten in Moskou moeten wel een enorm gevulde agenda hebben...

Overigens: laatste zin in jouw link goed gelezen?
- 2 June 2015: Following on the Russian MIS report published by Novaya Gazeta, on 2 June, Almaz-Antey, Russia's largest defense contractor and the producer of the BUK missile system, held a press conference as an appeal to the EU sanctions placed against the firm. In the press conference, representatives from Almaz-Antey largely corroborated the Russian MIS report on MH17 in concluding that the airliner was brought down by a BUK missile fired from south of the Zaroshchenskoye township. They stressed that the type of BUK missile (9M38-M1) that was likely used to shoot down MH17 was discontinued in 1999 and is no longer used by the Russian military, adding that Ukraine, however, was a large buyer of the weapons.
Slechts een klein gebied van Oekraïne gecentraliseerd rond Lwow excuses Lviv. Overigens woon ik in een plaatsje er vlakbij waar borstbeelden een parkje gedenkstenen aan de muur een klein museumpje herinneringen aan de hoogtijdagen van Bandera/Suskevich die daar kantoor hielden op toen nog Pools grondgebied en verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van ruim 10000 joden Polen tbv het Slava Ukraiini.Het huidige Pravi Sector en de huidige President zijn de opvolgers in het zadel geholpen door EU/VS.Als je dus het plaatsje weet weet je ook gelijk wie ik ben
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180658391
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee ik ken de Geschiedenis van de Oekraine en hun voorliefde voor Nazi's en haat tegen Rusland.
Tevens woon ik al jaren in het Oostblok en merk hier helemaal niets van Russische propaganda maar wel degelijk zie ik overal Westerse propaganda opduiken. WAT er ook gebeurd, de Russen hebben het ALTIJD gedaan. Die gasten in Moskou moeten wel een enorm gevulde agenda hebben...

Overigens: laatste zin in jouw link goed gelezen?
- 2 June 2015: Following on the Russian MIS report published by Novaya Gazeta, on 2 June, Almaz-Antey, Russia's largest defense contractor and the producer of the BUK missile system, held a press conference as an appeal to the EU sanctions placed against the firm. In the press conference, representatives from Almaz-Antey largely corroborated the Russian MIS report on MH17 in concluding that the airliner was brought down by a BUK missile fired from south of the Zaroshchenskoye township. They stressed that the type of BUK missile (9M38-M1) that was likely used to shoot down MH17 was discontinued in 1999 and is no longer used by the Russian military, adding that Ukraine, however, was a large buyer of the weapons.
Klagen over westerse propaganda en in dezelfde post een verklaring aanhalen van een wapenfabrikant die de Russische overheid als belangrijkste klant heeft.

Goed verhaal man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 22 juli 2018 @ 19:22:52 #161
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180658466
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee ik ken de Geschiedenis van de Oekraine en hun voorliefde voor Nazi's en haat tegen Rusland.
Tevens woon ik al jaren in het Oostblok en merk hier helemaal niets van Russische propaganda maar wel degelijk zie ik overal Westerse propaganda opduiken. WAT er ook gebeurd, de Russen hebben het ALTIJD gedaan. Die gasten in Moskou moeten wel een enorm gevulde agenda hebben...

Overigens: laatste zin in jouw link goed gelezen?
- 2 June 2015: Following on the Russian MIS report published by Novaya Gazeta, on 2 June, Almaz-Antey, Russia's largest defense contractor and the producer of the BUK missile system, held a press conference as an appeal to the EU sanctions placed against the firm. In the press conference, representatives from Almaz-Antey largely corroborated the Russian MIS report on MH17 in concluding that the airliner was brought down by a BUK missile fired from south of the Zaroshchenskoye township. They stressed that the type of BUK missile (9M38-M1) that was likely used to shoot down MH17 was discontinued in 1999 and is no longer used by the Russian military, adding that Ukraine, however, was a large buyer of the weapons.
Ja dat verhaal ken ik. Is allang ontkracht. Rusland heeft een gigantische stockpile aan oudere wapens, die met een beetje onderhoud zo weer actief kunnen worden. Dus dat ze niet meer gebruikt worden, betekent niet dat ze niet bestaan. En ergens in het verhaal staat duidelijk dat er geen Oekrainse Buks dichtbij genoeg stonden om MH17 uit de lucht te knallen. Maar jij focust op 1 klein dingetje, terwijl de rest wijst op Rusland.

En ga eens vaker op RT, TASS en Sputniknews kijken. Daar staan veel meer anti westerse verhaaltjes dan in de westerse media. Dat jij selectief leest is wederom jouw probleem.

Overigens was er op TASS een artikel op 17 juli 2014 een artikel dat getuigen een vliegtuig uit de lucht hebben zien gehaald worden door de pro russen. Behalve MH17 is er geen ander vliegtuig uit de lucht geschoten die dag. Ik zal het straks even zoeken.
Horrible Cunt!
pi_180658560
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 17:54 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee. Het bewijs wijst naar Rusland en dat weet je ook. Jij zegt dat het Oekraine was. Ik wil daarvoor bewijs zien. Dus kom maar op.
Er is geen bewijs dat naar Rusland wijst.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180658650
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat naar Rusland wijst.
Precies, want wij westerlingen zijn smerige leugenaars, nietwaar? Mijn landgenoten die onderzoek naar de toedracht van de MH17 zijn corrupte smeerlappen, toch?

In tegenstelling tot de goudeerlijke zielen in het Kremlin, nietwaar?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 22 juli 2018 @ 19:37:42 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180658793
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee ik ken de Geschiedenis van de Oekraine en hun voorliefde voor Nazi's en haat tegen Rusland.
Tevens woon ik al jaren in het Oostblok en merk hier helemaal niets van Russische propaganda maar wel degelijk zie ik overal Westerse propaganda opduiken. WAT er ook gebeurd, de Russen hebben het ALTIJD gedaan. Die gasten in Moskou moeten wel een enorm gevulde agenda hebben...

Overigens: laatste zin in jouw link goed gelezen?
- 2 June 2015: Following on the Russian MIS report published by Novaya Gazeta, on 2 June, Almaz-Antey, Russia's largest defense contractor and the producer of the BUK missile system, held a press conference as an appeal to the EU sanctions placed against the firm. In the press conference, representatives from Almaz-Antey largely corroborated the Russian MIS report on MH17 in concluding that the airliner was brought down by a BUK missile fired from south of the Zaroshchenskoye township. They stressed that the type of BUK missile (9M38-M1) that was likely used to shoot down MH17 was discontinued in 1999 and is no longer used by the Russian military, adding that Ukraine, however, was a large buyer of the weapons.

He verrek, zien we daar niet de 9M38-M1 voorbijkomen in 2015?
pi_180659604
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Precies, want wij westerlingen zijn smerige leugenaars, nietwaar? Mijn landgenoten die onderzoek naar de toedracht van de MH17 zijn corrupte smeerlappen, toch?

In tegenstelling tot de goudeerlijke zielen in het Kremlin, nietwaar?
Dat zijn jouw woorden niet de mijne...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180659633
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:20 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden niet de mijne...
Nee, dat is een logische gevolgtrekking van jouw bewering dat het JIT liegt.

Dus zeg het maar: onze onderzoekers verspreiden willens en wetens leugens?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 22 juli 2018 @ 20:26:56 #167
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180659725
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is een logische gevolgtrekking van jouw bewering dat het JIT liegt.

Dus zeg het maar: onze onderzoekers verspreiden willens en wetens leugens?
Typisch Russische trollen. Die hebben een draaiboek waarmee ze alles wat je zegt omdraaien.
Horrible Cunt!
  zondag 22 juli 2018 @ 20:27:27 #168
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180659734
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 19:28 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er is geen bewijs dat naar Rusland wijst.
Hahahahahahahahaha!!!!!!!
Horrible Cunt!
  zondag 22 juli 2018 @ 20:32:07 #169
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_180659844
Overigens is dit de TASS artikel waar ik het over had:

http://tass.com/world/741164

En wat de Russische trollen vergeten is: waarom zou het Oekrainse leger een vliegtuig neerschieten die van west naar oost vliegt. Totaal onlogisch!
Horrible Cunt!
pi_180666545
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:32 schreef tong_poh het volgende:
Overigens is dit de TASS artikel waar ik het over had:

http://tass.com/world/741164

En wat de Russische trollen vergeten is: waarom zou het Oekrainse leger een vliegtuig neerschieten die van west naar oost vliegt. Totaal onlogisch!
Dat geld voor Rusland dan ook
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180667216
En zeker voor de Bellingcat versie.Een professioneel getrainde Russische BUK eenheid reist 1000km om vervolgens per ongeluk een airliner uit de lucht te knallen terwijl Putin zelf daar die dag ook in de buurt vloog. Neh lijkt mij meer iets voor het Oekraïense leger waar chaos,paniek en laag moraal heersten.Andere versie Oekraïnse seperatisten... nou ja dat zijn nog altijd Oekraïners en ik denk niet dat Rusland zomaar een BUK installatie ter beschikking stelt.Conclusie: Rusland als dader dan wel verantwoordelijke is niet erg logisch
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 23 juli 2018 @ 05:44:01 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_180667217
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 05:00 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat geld voor Rusland dan ook
Het vliegtuig kwam hun kant op.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_180667223
quote:
18s.gif Op maandag 23 juli 2018 05:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het vliegtuig kwam hun kant op.
Dat heb je wel eens ..heen en terug.Met een stilstaande trein heb je 50 procent kans dat je uit kan zwaaien en 50 procent kans dat je hachee wordt als je op het spoor gaat zitten bij het station. Edit behalve Den Helder..100 procent hondenvoer

[ Bericht 6% gewijzigd door ZOA op 23-07-2018 06:06:35 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180667246
quote:
18s.gif Op maandag 23 juli 2018 05:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het vliegtuig kwam hun kant op.
Jij bent er zo een die gelooft dat een professionele getrainde Russische BUK eenheid niet het onderscheid kan maken en kan bepalen hoe bedreigend dit vliegtuig was?Het kan natuurlijk want er was grote paniek in Rusland vanwege een op handen zijnde invasie van Oekraïne ...en de NATO flitsmacht...Er was ook een invasie 1 miljoen 'vluchtelingen' uit Oekraïne opgevangen door Rusland. En de EU in crisis vanwege een paar bootvluchtelingen..kom op zeg

[ Bericht 9% gewijzigd door ZOA op 23-07-2018 06:10:52 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_180667278
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 20:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is een logische gevolgtrekking van jouw bewering dat het JIT liegt.

Dus zeg het maar: onze onderzoekers verspreiden willens en wetens leugens?
Het zijn nog steeds mijn woorden niet
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')