quote:Misschien volgend jaar dat ik hem haal
Op maandag 16 december 2002 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al gehaald? Ik hoorde en las net dat het erg buggy is. Errors en shit. Ik hoop niet dat ze het moesten haasten in afwerking.
quote:Daar hoef je toch niet zo'n smilie bij te trekken
Op maandag 16 december 2002 10:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Misschien volgend jaar dat ik hem haal
quote:Kheb het gewoon nog erg druk met andere games.. ik wil het wel allemaal uitspelen
Op maandag 16 december 2002 10:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar hoef je toch niet zo'n smilie bij te trekken
?
quote:Geen errors gezien tot nu toe, behalve dat ie met verlengsnoer voor de controller niet werkt. Camerastandpunten hadden ook een stuk beter gekund.
Iemand al gehaald? Ik hoorde en las net dat het erg buggy is. Errors en shit. Ik hoop niet dat ze het moesten haasten in afwerking.
quote:Same here, daarom koop ik ook pas weer een game zodra ik Vice City heb uitgespeeld
Op maandag 16 december 2002 10:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb het gewoon nog erg druk met andere games.. ik wil het wel allemaal uitspelen
quote:ik zit nu in missie twaalf, en er zitten inderdaad een paar HELE grote fouten in.
quote:Het is dus waar,.........dacht ik al want de bron was vrij realistisch. Het voelt aan alsof Sony de developer de tijd gaf tot kerstmis en niet verder. Das wel jammer ja. Haastige spoed is zelden goed !
Op maandag 16 december 2002 11:53 schreef Smots het volgende:[..]
ik zit nu in missie twaalf, en er zitten inderdaad een paar HELE grote fouten in.
zo is mijn mannetje al een keer door een gebouw heengezakt, ben ik na het uitvoeren van een koprol ineens een verdieping hoger (!!!) uitgekomen, en stond één van mijn maten ook een keer tot aan zijn middel in het asfalt.
erg jammer, want met meer afwerking was dit een klassieker geworden.![]()
![]()
quote:Dat was inderdaad ook zo.
Op maandag 16 december 2002 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het is dus waar,.........dacht ik al want de bron was vrij realistisch. Het voelt aan alsof Sony de developer de tijd gaf tot kerstmis en niet verder. Das wel jammer ja. Haastige spoed is zelden goed !
quote:Gelukkig,..........ik zie dat jij daar al net zo min mee om kan gaan als ik. Vind het verschrikkelijk als bedrijven dan doen. Doe dan net als Nintendo en stel shit uit.....beter een perfect prima product dan geld verdienen met feestdagen toch ?
Op maandag 16 december 2002 12:18 schreef Smots het volgende:[..]
Dat was inderdaad ook zo.
The Getaway moest AB-SO-LUUT voor kerst in de winkels liggen.
Nou ja, dan krijg je dit soort shit dus.
quote:Ach, het is zoals Zappa zei: We're only in it for the money
Op maandag 16 december 2002 12:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gelukkig,..........ik zie dat jij daar al net zo min mee om kan gaan als ik. Vind het verschrikkelijk als bedrijven dan doen. Doe dan net als Nintendo en stel shit uit.....beter een perfect prima product dan geld verdienen met feestdagen toch ?
quote:Nee,...tis een exclusive !
Op maandag 16 december 2002 21:33 schreef Sheepcidus het volgende:
Komt die nou ook nog op de PC of de XBox? Lijkt me best een wreed spel maar is nog al duur om daar een PS2 voor aan te schaffen.
quote:Nee, slecht issie absoluut niet!
Op dinsdag 17 december 2002 09:19 schreef dapluiz het volgende:
Nou, ik hoor niet echt veel lovende verhalen nog hier, issie echt zo slecht of valt het wel mee ?
Ik hoor jullie meer over de bugs praten
quote:* Hidden and Dangerous flashback *
Op dinsdag 17 december 2002 09:32 schreef Smots het volgende:
In plaats daarvan heb je een héél cool spel met een paar enorme fouten erin. En da's jammer.
quote:Whoehahahahaha,..gta af ? Whoehahahahaha !
Op dinsdag 17 december 2002 09:37 schreef dapluiz het volgende:
hmm, das toch jammer, had leuk geweest als die net als GTA VC af was geweest....
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 09:58 schreef dapluiz het volgende:
Keej..
in mijn ogen dan, heb nog niet zoveel bugs gezien
Maargoed, ik speel m ook niet zo vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |