Ik eet vrij normaal en er zijn ook gewoon weken dat er niets aan de hand is. Ben allang naar de dokter en ziekenhuis geweest, niets gevonden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:38 schreef Robertv het volgende:
Wat eet je op een dag? Het klinkt alsof je een slecht dieet hebt en anders is er iets mis in je lichaam en kun je daarvoor beter naar een dokter gaan dan advies te vragen op een forum.
Zinloos, moet ik alleen door pissen.quote:
Roken ga ik niet doen haha dat is het niet waard. Kauwgom eet ik eigenlijk nooit... kreeg je daardoor niet juist meer honger?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kauwgom. En de minder goede oplossing roken.
Niets bijzonders. Ja snelle stofwisseling, stress??quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:00 schreef Farenji het volgende:
Wat zei de dokter toen je hem deze bizarre klacht voorlegde?
Joh... maar dat heeft dus geen zin. Ik heb periodes om 23:00 nog maaltijden gegeten om toch makkelijker in slaap te komen omdat je dan even wel een beetje vol voelt. Maar echt lekker voor je darmen is dat ook niet. Bovendien word je misselijk van teveel eten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je ondergewicht hebt en je ligt 's nachts wakker van de honger dan moet je toch niet je hongergevoel onderdrukken maar juist meer eten?
Nouja dat dat geen zin heeft is misschien een te snelle conclusie. Allicht eet je de verkeerde dingen. Je moet je ook niet gaan voleten tot je misselijk bent, maar misschien meer kiezen voor voeding die hoog is in calorieeen en lang vult, volle yoghurt met stukjes banaan en wat pindakaas of een hand noten of zo.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik eet vrij normaal en er zijn ook gewoon weken dat er niets aan de hand is. Ben allang naar de dokter en ziekenhuis geweest, niets gevonden.
[..]
Zinloos, moet ik alleen door pissen.
[..]
Roken ga ik niet doen haha dat is het niet waard. Kauwgom eet ik eigenlijk nooit... kreeg je daardoor niet juist meer honger?
[..]
Niets bijzonders. Ja snelle stofwisseling, stress??
[..]
Joh... maar dat heeft dus geen zin. Ik heb periodes om 23:00 nog maaltijden gegeten om toch makkelijker in slaap te komen omdat je dan even wel een beetje vol voelt. Maar echt lekker voor je darmen is dat ook niet. Bovendien word je misselijk van teveel eten.
Kauwgom wekt hongergevoel op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kauwgom. En de minder goede oplossing roken.
Roken ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kauwgom wekt hongergevoel op.
Eiwitten eten, voldoende eiwitten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Heeft iemand pillen of iets anders dat goed werkt om hongergevoel te onderdrukken? Ik heb periodes dat ik de hele dag (en nacht) honger heb. Het heeft geen zin om veel te eten, na een tijdje eten heb je geen trek meer maar het hongergevoel blijft. Het ergste is 's nachts, omdat je dan niet kan slapen van de honger.
Ik heb van die drinkvoeding dat in noodgevallen wel helpt, maar niet voldoende. Bovendien ben ik daardoor 10 kg aangekomen omdat het gewoon calorieën zijn en je natuurlijk je lichaam niet wil laten wennen aan vloeibaar voedsel. Ik heb overigens nog wel ondergewicht.
Heb al in ziekenhuis bloed laten prikken (bloedsuikerspiegel ofzo) maar dat was goed. De oorzaak kan ik misschien ooit nog wel vinden, maar heb nu liever even een noodoplossing.
Dit. Wat is het probleem dan. En kun je in plaats van die vieze drinkvoeding niet iets eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
TS als je 10 kg bent aangekomen en je hebt nog steeds ondergewicht, waarom zou je dan in vredesnaam je hongergevoel willen stoppen? Enig inzicht in het aantal calorieën wat je moet hebben en wat je binnenkrijgt?
Inderdaad. Het gaat er niet alleen om hoeveel je eet, maar ook wat je eet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:05 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dit. Wat is het probleem dan. En kun je in plaats van die vieze drinkvoeding niet iets eten?
Eindelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:35 schreef DoubleDip het volgende:
TS als je 10 kg bent aangekomen en je hebt nog steeds ondergewicht, waarom zou je dan in vredesnaam je hongergevoel willen stoppen? Enig inzicht in het aantal calorieën wat je moet hebben en wat je binnenkrijgt?
Soms krijg ik trek in specifieke voedingsmiddelen, zoals broccoli oid. In dat geval kom ik vitamine C tekort en weet ik dat ik daar op moet letten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:13 schreef HarveySpecter het volgende:
Het gaat er niet alleen om hoeveel je eet, maar ook wat je eet.
Vast wel, maar dan had ts het hele verhaal moeten vertellen en niet iedereen op het verkeerde been zetten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:40 schreef Queller het volgende:
Als TS heeft wat ik heb, dan posten jullie allemaal regelrechte vooringenomen onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |