abonnement Unibet Coolblue
pi_474754
Hai Tot mijn grote verbazing stond er een page message op mijn icq. Of ik een interview wilde geven voor de officiele BB site over o.a het streamen.
Heb terug gemailed en afgesproken dat hij mij telefonisch zou interviewen.
Zo gezegd zo gedaan.
Ze waren geinteresseerd in hoeveel uur je met BB bezig bent (14 uur per dag) waarom enach allerlei.
Ik heb verteld hoe het streamen hier in zijn werk gaat, ook over het topic commentaren op de streams en zo.
Er werd me gevraagd of ik voornamelijk bij FOK was. Ja over het algemeen het meeste ja.
En op mijn eigen site.
dat soort dingen allemaal.
Er schijnt nog iemand gemailed , gebeld te zijn en het komt morgen op de site.
Kan je zien dat ze FOK inderdaad in de gaten houden bij BB.
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 22:02:08 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_474759
Grappig zeg! Ben benieuwd wat er morgen op de site staat!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 16 november 2000 @ 22:07:28 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_474772
Ik dacht dat Gootje van BB 2000 watchers ook is gebeld.
pi_474794
Ja ik vond het zo leuk dat ik het even kwijt moest.
Hij zag dat ik er verleden jaar ook al bij was en zag veel mijn naam staan op FOK.
Aan de ene kant ben ik trots maar aan de andere ook zo iets van, shit hadden ze niet beter iemand anders kunnen nemen. B.v Qt of de anderen die veel streamen?
Maar ja toch wel kicken.
(hij zou ook nog even op mijn site kijken (anti Dezeuree) zou leuk zijn als die ook genoemd word (met url ) maar denk het niet. Wel is het zo dat ik als ik iets van de BB site overneem ik er bij zet dat het van hun is.
Jij had het over oliebol? zelf dacht ik dat er nog iemand van Fok werd bedoelt.
pi_474815
Leuk Itsme !!

Laat ons weten als er iets over jou vermeld staat, o.k. ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_474874
Schrijf maar even een 'streamverslag' over wat er over jou en dit forum wordt gemeld
pi_474977
zal ik doen, ben benieuwd waarschijnlijk 2 zinnetjes.

(itsme die even in een dippie zit , weer is ze niet genomineerd precies zoals ze had verwacht )

  Admin vrijdag 17 november 2000 @ 00:11:19 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_474999
quote:
Op 16 november 2000 22:07 schreef marky het volgende:
Ik dacht dat Gootje van BB 2000 watchers ook is gebeld.
klopt... ook een interview voor de site...
als het gaat om het interviewen van streamers, mag zij natuurlijk niet ontbreken, dus BB heeft z'n huiswerk goed gedaan
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_475004
Leuk zeg
maar blijf wel jezelf he
Ik denk derhalve ik ben
pi_475016
Had het Itsme ook net verteld, maar ik ben dus niet die andere streamer. Zou me nix verbazen als het Oliebol van BBWatchers is, dat is echt de dinosaurus onder de verslaggevers. Enne Itsme, het is je gegund hoor! Ik heb niet voor nix geen icq/e-mail in mijn profiel staan...

Oeps, Breuls was me voor. Ben een beetje traag vandaag! Het is idd dus Gootje/Oliebol.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 00:21]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_476081
Yes Itsme, ik ben die tweede..

Niet erg als het toch geen FOK is he?

Maar ik heb toch nog wel wat hier liggen en nog steeds draag ik FOK een warm hart toe, dat heb ik overigens ook vermeld dat ik altijd hier ben geweest voordat ik mijn eigen forum nog niet had.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Admin vrijdag 17 november 2000 @ 23:36:24 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_477762
quote:
Op 17 november 2000 13:50 schreef oliebol2000 het volgende:
Yes Itsme, ik ben die tweede..

Niet erg als het toch geen FOK is he?

Maar ik heb toch nog wel wat hier liggen en nog steeds draag ik FOK een warm hart toe, dat heb ik overigens ook vermeld dat ik altijd hier ben geweest voordat ik mijn eigen forum nog niet had.


hoihoi Margot!!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_478279
Hai Oliebol, gootje. Ik vind het juist heel leuk dat jij die 2de bent en ook erg logisch.
Inderdaad BB houdt het goed in de gaten hier.
Ze hebben het over fanatieke BBers op het internet. Nou als het er een is ben jij het wel.
Zelf kom ik ook wel bij jou op bezoek maar vond het persoonlijk leuker zoals het verleden jaar was. Jij HIER dus .
nog ff een compliment Oliebol, dat je in zo een korte tijd een goed lopend forum hebt opgebouwd!
ps. hij heeft me een e-mailtje gestuurd om te vertellen dat hij het druk had en dat het of gisteravond (niet dus) of maandag op de site komt.
zal mij benieuwen.
straks is het zoiets van "itsme heeft helemaal geen leven meer, alles draait om BB, ze huilt als het afgelopen is.loopt dan 9 maanden te treuren met verschrikkelijke afkickverschijnselen en die Gootje nou met haar is het helemaal goed mis.totaal vereenzaamt, zit in huis alleen nog maar voor pc blablabla. hahaha

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 18-11-2000 08:55]

pi_478395
hahaha!! Itsme dat zou een mop zijn ja. We komen er als verslaafden vanaf . Ik wil je bedanken voor je reactie hier, echt tof dat we zo naast elkaar kunnen staan en tja die goede oude Oliebollentijd had toch wel wat. Ik heb dat overigens ook gemeld in het interview.

Leuk te horen dat je ook op het Watchers Forum meeleest, zoals je weet hebben Fok en Watchers met elkaar goed afspraken gemaakt en zitten elkaar ook totaal niet in de weg. Zo hoort het ook, als volwassen mensen goed met elkaar overleggen is dit wat we nu hebben gewoon mogelijk. Nog steeds zit Fok in mij diep en dat zal nooit overgaan.

Hou de Sint en Kersttijd ook maar weer in de gaten, niet alleen bij ons maar ook hier . God wat een tijd was dat...mooi!!!

Itsme bedankt voor je reactie en ben ook net zoals jij benieuwd hoe we op de big-brother.nl site komen te staan. Ik zal vast een opzetten..hahahahaha!!!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_479954
Nou daar komt ie dan Goo en Itsme, jullie staan met userpic en al op de BB site onder "special", wel jammer dat de tekst die bij het kotsende plaatje van Itsme staat er niet bij wordt vermeld, maar ach dat Dees niet jullie favoriet is hebben jullie gelukkig wel op een andere manier laten blijken.

Goo:

Itsme:


In de huid van streamwatchers

Ze zijn fanatiek, verslaafd en geobsedeerd door Big Brother: streamwatchers. Dit begrip ontstond vorig jaar als beschrijving voor mensen die de live-streams van Big Brother via deze website volgen en daar verslagen over schrijven voor diverse fora. Urenlang volgen zij het wel en wee van de bewoners en registreren nagenoeg elke beweging en uitspraak. Wij hadden een gesprek met twee van deze fanatiekelingen over hun 'dagtaak'.

Gootje2000 (38) (post met bovenste 'kenmerk') was vorig jaar al zeer actief als streamwatcher op het Fokforum en richtte halverwege dit jaar haar eigen forum op. Na het volgen van de buitenlandse Big Brothers mocht ze in september eindelijk weer. Sindsdien drukt het leven van de bewoners van het Big Brother-huis een grote stempel op haar leven. "Als ik opsta zet ik eerst de computer aan om te kijken of er al iets gebeurt. Ik internet via de kabel, dus ik laat de streams de hele dag aanstaan. Zie het maar als een soort radio die constant op de achtergrond speelt. Als er iets spannends gebeurt, ben ik gelijk op de hoogte. Ik heb op drie verschillende plekken in mijn huis een computer, dus afhankelijk van mijn bui volg ik de streams in bed, in de woonkamer of in mijn studeerkamer. Gemiddeld ben ik vijf uur per dag bezig met het volgen van de streams en het maken van verslagen. Op momenten dat het spannend wordt, kijk ik wel langer. Ik schat dat mijn 'record' op 8 uur ligt."

Een nog fanatiekere Big Brother-fan is Itsme (38)(post met onderste 'kenmerk') , een regelmatig bezoeker van Fokzine. Haar dag bestaat uit BB, BB en nog eens BB. Ze volgt alles met de computer en op televisie met een Mr. Zap abonnement. "Als ik 's ochtends opsta, zet ik gelijk mijn televisie en computer aan. Ik kijk of er nieuwe ontwikkelingen zijn en als ik op de hoogte ben, ga ik zelf de streams volgen en daar ben ik eigenlijk de hele dag mee bezig. Als ik heel eerlijk ben zit ik gemiddeld 14 uur per dag te kijken, inclusief de televisieuitzendingen. Ja, ik ben heel erg verslaafd", voegt ze er lachend aan toe. "Vooral op momenten dat het echt leuk wordt, blijf ik kijken. Zoals laatst met dat feestje op zaterdagavond. Dat was geweldig om te zien. Ik ben toen tot half drie 's nachts doorgegaan. Maar dat komt omdat ik er nu de tijd voor heb. Binnenkort ga ik weer werken en dan zal dat natuurlijk niet meer gaan."

Wat is er zo bijzonder aan Big Brother dat je er zo fantiek naar blijft kijken?

Itsme: "Je raakt helemaal emotioneel betrokken bij de bewoners. Het zijn gewone mensen met herkenbare emoties. De manier waarop zij met hun gevoelens omgaan en hoe de andere bewoners er op reageren, dat proces is zeer interessant om te volgen. Ik irriteer me af en toe kapot, maar dat is juist ook het leuke. Ik stoor me bijvoorbeeld enorm aan Desiree, maar ik denk ook dat dat komt omdat ik me in haar herken, zo van 'zo was ik vroeger ook.' Dat psychologische, dat trekt mij enorm aan."

Gootje2000 vindt ook de herkenning het leukste aspect van Big Brother: "Ik vind het heel interessant om te zien hoe de bewoners zich ontwikkelen in deze honderd dagen en hoe ze met hun gevoelens omgaan. Ik stoor me de laatste tijd wel aan de grote hoeveelheden alcohol in het huis. Dat hoeft van mij echt niet. Ik kijk veel liever naar emoties die spontaan opkomen, zoals de ruzie tussen Kim en Georgie. Dan zit ik echt te smullen. Ik houd wel van een goede roddel, dus dat zijn de momenten waar ik op wacht."

Een streamwatcher is natuurlijk beter op de hoogte dan een gemiddelde televisiekijker.

Gootje2000: "Ja, ik spreek vaak mensen die alleen naar de uitzendingen op televisie kijken en merk dat ze vaak een ongenuanceerdere en oppervlakkigere mening hebben over de bewoners. Dan zeggen ze 'wat is die Desiree een lieve vrouw', ze is zo rustig, terwijl ik heb gezien dat ze de hele dag heeft lopen klagen."

Itsme sluit zich daarbij aan: "Ik heb absoluut een beter beeld van de bewoners. Een tijdje geleden was iedereen heel erg kwaad op Robin omdat hij 'kutgeit' had gezegd. Maar wat de kijkers niet hebben gezien is dat hij 's ochtends altijd even ging kijken hoe het met de geit was. Maar ik denk toch dat de televisie-uitzendingen wel een goed beeld geven van de ontwikkelingen in het huis. De meest interessante dingen zitten in ieder geval altijd in de uitzendingen."

Gootje2000 haast zich om te benadrukken dat ze het niet verplicht doet. "Ik vind het hartstikke leuk om te doen, hoor. Als het me zou tegenstaan zou er direct mee ophouden. Maar als er volgend jaar nog een Big Brother komt, ga ik het niet meer volgen. Dan heb ik het wel gezien." Itsme is echter niet meer te stoppen. voor haar geldt: eens verslaafd, altijd verslaafd: "Bij Big Brother 3 ben ik er absoluut weer bij."

De posts van Gootje2000 zijn te lezen op BBwatchers2000
http://members.tripod.lycos.nl/BBForum2000/

Itsme post voornamelijk op het Fokforum
http://www.fokforum.nl

Bron: BB

pi_480076
Haha, nou het valt mee he Gootje?
Ja inderdaad Tante Bep die tekst had er van mij wel bij gemogen en eerlijk gezegd ook mijn eigen site maar oke, leuk reclame voor Fok want daar zit ik eigenlijk ook meer dan op mijn eigen site dus.

IK viel alleen van mijn stoel toen ik de leeftijd van Gootje zag. Ik ben zelf een stuk ouder dan de gemiddelde posters hier op Fok, dus verwachtte dat Gootje alias Oliebol in de 20 zou zijn. Of ze hebben een fout gemaakt? dat kan natuurlijk ook.

In principe ben ik wel tevreden, ik heb wel gezegd dat als BB afgelopen is ik er dan ook helemal niets meer van wil horen. dan is het voor mij ook gelijk schluss.

nou conclusie erg leuk.
wat vindt jij Gootje?

pi_480117
haha 20??? neu ben net zo oud als jij. Ik had het eigenlijk andersom. Dacht ik zal wel veel ouder zijn als Itsme

Het is wel een leuk interview alleen is het wat kort. Ik heb zelf nog een ander interview gehad , dat kan je nalezen in de Leeskamer, maar die was toch wel even iets meer diepgang. Maar goed desondanks was het leuk om te doen.

Toen ik las dat jij wel weer 14 uur ging voor BB 3 dacht ik even nee toch arm kind....gelukkig zet je het zelf even recht

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_480129
Hoi,

Ik heb waarschijnlijk een domme vraag Ik lees hier vaak berichten maar heb nog nooit gepost. Wat betekend VOO nou precies? En wat is het adres? Lekker dom waarschijnlijk...

Groetjes

pi_480132
Veronica
blabla
pi_480138
hier de link http://big-brother.nl/ dan naar nieuws special
pi_480182
Haha Itsme, je picture staat er wel mooi vergroot op
blabla
  zondag 19 november 2000 @ 16:07:30 #22
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_480409
Een vraag heb ik gemist in het overigens leuke interview van BB:

Waar halen jullie toch de tijd vandaan?

Ik vind het verbazingwekkend dat iemand 14 uren aan BB per dag kan besteden. Begrijp me goed, ik bedoel het niet verkeerd maar het verbaast me wel, net als vorig jaar overigens. Hulde!

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_480449
Ja daar heb ik me ook wel over verbaasd, over die 14 uur moet ik zeggen, (hallo Bogus!) kan er gelukkig wel m'n schuldgevoel mee sussen want ik dacht dat ik het al erg bont maakte maar het kan dus nog gekker.

En weet je waar ik ook van stond te kijken, van die drie computers van Goo strategisch opgesteld door het huis! Kewl Goo

pi_480517
quote:
Op 19 november 2000 16:07 schreef bogus het volgende:
Een vraag heb ik gemist in het overigens leuke interview van BB:

Waar halen jullie toch de tijd vandaan?

Ik vind het verbazingwekkend dat iemand 14 uren aan BB per dag kan besteden. Begrijp me goed, ik bedoel het niet verkeerd maar het verbaast me wel, net als vorig jaar overigens. Hulde!


Dat snap ik maar het was wel aangegeven in het interview, op dit moment loop ik in de ziektewet, maar als ik weer ga werken dan heb ik daar ook geen problemen mee hoor. dan zet ik de pc aan als ik thuis kom en lees alles op fok en andere sites.
Nu is het zo dat de pc (kabel dus) de hele dag aan staat, (ik heb er maar 1 en zap , merk ik dat er iets interessants gebeurt dan zet ik dat op internet.
Dus het klopt echt die 14 uur maar niet continu erg geconcentreerd maar met een oog.
pi_480578
Tante Beppie, lijkt erger dan het is hoor

1 PC-tje voor de kabelaansluiting, 1 PC voor het verwerken van screenshots en 1 PC voor het maken van teksten en voor nood, soms voor op bed etc..haha en als de andere eens uitvalt heb ik er altijd nog eentje achter de hand...ooooh bah, ik betrap me er nu ook op..tis gewoon verslavend.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 op 19-11-2000 17:52]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')