abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168583785
Heeft iemand ervaringen met zonneplan? Ik heb hier een offerte opgevraagd voor zonnepanelen en het ziet er betrouwbaar uit. Prijs is incl. btw teruggave, montage, groep in de meterkast etc. etc.

Ik ben voornemens om nog een of twee offertes op te vragen. Weet iemand of er andere firma's zijn die het volledige traject bewandelen?
  woensdag 1 februari 2017 @ 09:30:31 #2
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_168584427
Ik zie dat ze in heel Nederland het dak op klimmen maar dat ze alleen in het oosten van NL vestigingen hebben. Ik weet niet waar je woont, maar ik zou gaan voor een partij met een vestiging in eigen regio.

Verder doen bijna alle bedrijven het volledige traject.
Tot nooit .......
pi_168584518
Ik zou gewoon even het Zonnepanelen topic erbij pakken K&W / Zonnepanelen. Deel X. BTW, opbrengsten en tussenstanden
pi_168584679
Zonneplan..... tsja.
Duwen overal mooie folders in de bus. Kennissen van mij die geïnteresseerd waren kregen van de dealer die de uitvoering deed te horen dat hij niet aan huis aan huis bezoeken deed.
Ze konden een aanbieding krijgen, maar vragen beantwoorden door een afspraak te maken daar deden ze niet aan. Als reden: ze waren toch de goedkoopste :')

Verder wel eens van een andere kerel vernomen die ook in zonnepanelen handelde dat Zonneplan qua afhandeling en service na installatie vaak steken liet vallen. Dat was schijnbaar ook de reden waarom men zo goedkoop kan zijn. Of iets in die geest. Al een tijdje geleden dat ik erover heb gesproken :')
U MAD?
pi_168586439
Bedankt! Ik heb mijn vraag doorgezet in het centrale topic, waarvan ik het bestaan niet wist! Excuus!
  woensdag 1 februari 2017 @ 11:29:44 #6
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168586520
Inclusief BTW teruggave? dat kunnen zij niet met je verrekenen.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:11:39 #7
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_168587317
quote:
19s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:29 schreef Gunner het volgende:
Inclusief BTW teruggave? dat kunnen zij niet met je verrekenen.
Nee, maar ze kunnen het wel voor je regelen. formuliertjes downloaden en invullen.

Maar dat kan je zelf ook, fluitje van een cent.
Tot nooit .......
  woensdag 1 februari 2017 @ 15:54:12 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168592730
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zonneplan..... tsja.
Duwen overal mooie folders in de bus. Kennissen van mij die geïnteresseerd waren kregen van de dealer die de uitvoering deed te horen dat hij niet aan huis aan huis bezoeken deed.
Ze konden een aanbieding krijgen, maar vragen beantwoorden door een afspraak te maken daar deden ze niet aan. Als reden: ze waren toch de goedkoopste :')

Verder wel eens van een andere kerel vernomen die ook in zonnepanelen handelde dat Zonneplan qua afhandeling en service na installatie vaak steken liet vallen. Dat was schijnbaar ook de reden waarom men zo goedkoop kan zijn. Of iets in die geest. Al een tijdje geleden dat ik erover heb gesproken :')
Klinkt als een snel-geld cowboy die over 5 jaar ''opeens'' failliet is. Er zijn tegenwoordig zoveel installateurs dat je in een bereik van 20km zelfs in Zuid-Limburg meerdere offertes kan opvragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')