Wel een interessant stuk, maar voor mij haakt het ook een beetje aan op wat ik vorige week donderdag in dit topic zei. In dat artikel gaat het er ook om dat steeds meer personen zich transgender noemen. Dat gevoel heb ik een beetje met genderneutraliteit.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:39 schreef wonderer het volgende:
Dit haakt wel een beetje in op het verhaal van Ivan: https://www.advocate.com/(...)r-dysphoria-be-trans
Iemand aanspreken als de gender waarmee ze zich niet identificeren.quote:
Ja, bijna 8 jaar geleden al. Ik deed de foto's voor de compressiebanden voor na de operatie, dan moet je nog zes weken ingepakt zitten om oedeem en dergelijke te voorkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:17 schreef Poes. het volgende:
Wat grappig wondererHeb jij de borstoperatie (nog) niet gehad?
Aaahh natuurlijk, daar had ik geen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, bijna 8 jaar geleden al. Ik deed de foto's voor de compressiebanden voor na de operatie, dan moet je nog zes weken ingepakt zitten om oedeem en dergelijke te voorkomen.
Je kunt je afvragen waarom je het zo grappig vindt...quote:Op woensdag 23 januari 2019 12:16 schreef Poes. het volgende:
Is het ongepast dat ik vréselijk moet lachen om alle ''It's ma'am!''-memes die momenteel over the webz gaan?
Ik vergeet het steeds totdat dit topic weer naar boven komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef zeefje het volgende:
Kijken er nog mensen?
Elise is echt heel erg veranderd
Maar gender is toch een sociaal-maatschappelijk concept en kan los staan van biologische kenmerken? dus als je niet in de m/v concepten daarvan past kun je jezelf als genderneutraal beschouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel een interessant stuk, maar voor mij haakt het ook een beetje aan op wat ik vorige week donderdag in dit topic zei. In dat artikel gaat het er ook om dat steeds meer personen zich transgender noemen. Dat gevoel heb ik een beetje met genderneutraliteit.
Als ik zie dat personen zich als genderneutraal identificeren, terwijl ze hormonaal/lichamelijk niets veranderen, dan vind ik het lastig om ze ook echt als genderneutraal te zien. Maar waarschijnlijk moet ik daar ook wat toleranter in worden.
Ik kan me niet voorstellen dat Ivan geen vorm van genderdysforie heeft, anders begin je toch niet aan zo'n transitie?
Ja ze is prachtigquote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef zeefje het volgende:
Kijken er nog mensen?
We kijken het altijd achteraf terug.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 22:09 schreef zeefje het volgende:
Kijken er nog mensen?
Alleen die wenkbrauwen staan halverwege haar voorhoofd...quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja ze is prachtig
Ik kijk op wo of do terug
Vast nog veel zwelling, zo'n operatie (x2!) is niet niksquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:17 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Alleen die wenkbrauwen staan halverwege haar voorhoofd...
Hoewel het iets is bijgetrokken
Alleen nog best mannelijke armen daarquote:Op woensdag 13 februari 2019 17:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast nog veel zwelling, zo'n operatie (x2!) is niet niks
Ik vind haar zo mooi in die ''vragenrondjes scènes'', met die tuinbroek. Lekkere bolle toet
Lekker chubby, staat haar welquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Alleen nog best mannelijke armen daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |