abonnement Unibet Coolblue
pi_169480743
Dat je trots bent op het land van je voorouders kan ik tot op zekere hoogte begrijpen, dat je dan kritiekloos achter zo'n idioot als een Erdolf gaat staan, zoals die Turkse Nederlanders hier op Fok! en die aan het protesteren waren bij het consulaat, kan er bij mij niet in.

Maar goed misschien is dat het enige wat je kunt verwachten van een stel veel te trotse Turken die alle ellende in hun voormalig vaderland afschuiven op een bespottelijke complottheorie omtrent de "Brittish deep state"
pi_169480820
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:12 schreef corehype het volgende:
Daarom de hetze nu tegen Turkije (net als tegen Irak en Iran gebeurde)

Elk land dat zelfstandig aan het worden is en TEGEN globalisering, en ZEKER tegen de klauwen van Britten, wordt zwartgemaakt.
Ik hoop echt dat Erdogan nog lang aan de macht blijft. We hebben gezien wat er gebeurde toen Kaddhafi werd afgezet.
En Saddam.
Als je objectief kijkt, wat blijkbaar moeilijk voor je is, dan kun je niet anders stellen dat Erdolf deze hetze zelf gestart is en hem ook prima uitkomt om meer macht te verkrijgen. Dat is namelijk het enige complot in deze zaak, niet de zogenaamde "Brittish deep state" die een paar Turken die niet met eigen falen om kunnen gaan hebben verzonnen om al het falen daar op af te schuiven.

Wel bijzonder dat je Turkije durft te vergelijken met Libie, snap die vergelijking ook niet aangezien Turkije al decennia lang een redelijk stabiele democratie was.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:03:50 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_169480969
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet alleen Nederland, maar de rest van Europa.
Vraag me af wat hij nu echt wil, bij europa komen ja of nee.
Je buren beledigen helpt niet echt.
Ik vind het vooral erg sneu voor de Turken hier in Nederland die helemaal niet achter dit soort gerel en acties staan. En dat is volgens mij het merendeel wat hier woont.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:45:17 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169483478
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het vooral erg sneu voor de Turken hier in Nederland die helemaal niet achter dit soort gerel en acties staan. En dat is volgens mij het merendeel wat hier woont.
klopt, het Gross boeit het niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_169483662
Toevallig gister nog een Turk ontmoet die zich helemaal kapot ergert aan de relturken in Nederland en enge-Erdogan.
Conscience do cost.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 15:10:04 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_169484032
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef ems. het volgende:
Toevallig gister nog een Turk ontmoet die zich helemaal kapot ergert aan de relturken in Nederland en enge-Erdogan.
Mijn buren van verderop ook. Voor hen is dit een heel vervelende situatie.
  maandag 13 maart 2017 @ 15:16:46 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169484158
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:53 schreef ems. het volgende:
Toevallig gister nog een Turk ontmoet die zich helemaal kapot ergert aan de relturken in Nederland en enge-Erdogan.


Niet links bedoeld, maar het is weer een klein club dat verpest voor de rest.
1500 man op de 400.000

Turkse organisaties veroordelen nazi-vergelijking

[ Bericht 11% gewijzigd door theguyver op 13-03-2017 16:10:48 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_169486372
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:12 schreef corehype het volgende:
Daarom de hetze nu tegen Turkije (net als tegen Irak en Iran gebeurde)

Elk land dat zelfstandig aan het worden is en TEGEN globalisering, en ZEKER tegen de klauwen van Britten, wordt zwartgemaakt.
Ik hoop echt dat Erdogan nog lang aan de macht blijft. We hebben gezien wat er gebeurde toen Kaddhafi werd afgezet.
En Saddam.
Dus je ziet graag dat Erdogan een dictator wordt die enkel met geweld kan worden afgezet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169486403
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:12 schreef corehype het volgende:
Daarom de hetze nu tegen Turkije (net als tegen Irak en Iran gebeurde)

Elk land dat zelfstandig aan het worden is en TEGEN globalisering, en ZEKER tegen de klauwen van Britten, wordt zwartgemaakt.
Ik hoop echt dat Erdogan nog lang aan de macht blijft. We hebben gezien wat er gebeurde toen Kaddhafi werd afgezet.
En Saddam.

Grappig, want Turkije is gewoon een zelfstandig land. Als er een land is dat bezig is om tegen de globalisering in weer zelfstandig te worden, dan is dat juist het Verenigd Koninkrijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169486488
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als hij alleenheerser wil worden moet hij dat lekker doen. In Turkije. Niet Nederland erbij betrekken.
Zeker, maar om alleenheerser te worden moet hij een koers gaan varen die Turkije van Europa weg leidt. En dan is het handig om het volk ervan te kunnen overtuigen dat Europa tegen Turkije is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 17:20:00 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_169486675
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zeker, maar om alleenheerser te worden moet hij een koers gaan varen die Turkije van Europa weg leidt. En dan is het handig om het volk ervan te kunnen overtuigen dat Europa tegen Turkije is.
Daar trapt (bijna) niemand in. Gelukkig.
pi_169486716
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar trapt (bijna) niemand in. Gelukkig.
Geen idee, ik weet niet hoe het volk in Turkije hierop reageert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 17:54:48 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_169487175
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet niet hoe het volk in Turkije hierop reageert.
Nou, een winkelier in Turkije klaagt WillemAlexander en Rutte aan voor de afschuwelijke aanvallen :+ van Nederland tegen Fatma Betül haar lijfwachten en adviseurs :D
  maandag 13 maart 2017 @ 17:59:12 #89
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169487245
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, een winkelier in Turkije klaagt WillemAlexander en Rutte aan voor de afschuwelijke aanvallen :+ van Nederland tegen Fatma Betül haar lijfwachten en adviseurs :D
:D is dit echt of een grapje?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 18:00:25 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_169487271
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:D is dit echt of een grapje?
Nee echt. Staat in het AD.
http://www.ad.nl/buitenla(...)xander-aan~a498b0c5/
pi_169527745
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn buren van verderop ook. Voor hen is dit een heel vervelende situatie.
Mijn chef op mijn werk reageerde ook een stuk voorzichtiger naar mij toe vandaag. :')
Gino ♥
  zondag 28 mei 2017 @ 10:59:13 #92
467959 Bramvanmolen
Ik ben Bram.
pi_171266975
Dit is de reden waarom Erdogan alle geschiedenisboeken in Turkije wilt veranderen.
Bram van Molen.
  Meest relativerende user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 11:17:30 #93
357044 Budapestenaar
pi_171267352
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 21:31 schreef NightsFilledWithTerror het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de genocide tegen de Armenen. Ik heb het over het punt dat Turkije sinds de oprichting een undercover kolonie is van Engeland.

Eenheid tussen alle islamitische landen. Dus het verwijderen van de grenzen en 1 groot land worden. Dat zal op termijn een feit worden.
Prima. Nu Turkije weer een vrij land is, houdt niks je meer tegen om lekker terug te gaan. De groeten aan die zeiksnor. :W
pi_175452305
Erdogan verwijderd verraders uit het Turkse leger. Verraders die voor NATO werken om staatsgrepen te plegen wanneer het westen dat wou. Turkije is geen kolonie meer van het westen:


Turkey military purge has ‘degraded’ Nato, says general




President Recep Tayyip Erdogan’s purge of alleged coup plotters in Turkey’s armed forces has “degraded” Nato’s command operations by removing experienced senior officers, the alliance’s top general has said.

As many as 150 high-level Turkish personnel were detained, recalled from Nato or retired from active service after the failed military coup in July, said General Curtis Scaparrotti, Nato’s supreme allied commander in Europe.

These officers served well here in Nato . . . I had talented, capable people here and I’m taking a degradation on my staff for the skill, the expertise and the work that they produced,” Gen Scaparrotti said as Nato foreign ministers met at the headquarters of the alliance in Brussels.

Asked whether he ever had any suspicions that any of the officers who were removed might be involved in planning a coup, Gen Scaparrotti said: “No.”

Gen Scaparrotti — one of the highest-ranking generals in the US military, with service in Korea and Afghanistan — said their removal from Nato’s “allied command operations” also had an impact on the military capabilities of Turkey itself.

The country’s military is one of the largest within the alliance, with a strategic role on Nato’s borders with Syria, Iran and Iraq.

“It does have an impact because it was largely very senior personnel and you lose a good deal of experience. So we are seeing a bit of degradation there and we are also having to build relationships with new leaders, Nato partners. That’s coming along fine but it is going to take some time.”

He said concerns were being allayed through talks with Turkey’s chief of defence, General Hulusi Akar.

The removal of Turkish Nato officers comes as the relationship between Ankara and the EU has become increasingly tense, with Brussels hardening its stance on Mr Erdogan while the Turkish president has warned that he could allow 3m refugees into Europe.

The personnel removed mostly held the rank of lieutenant-colonel, colonel and flag-rank officer, Gen Scaparrotti said, describing them as having “a great deal of experience” and an important role in training.

About half of the personnel have since been replaced by Turkey through the promotion of more junior officers.

In recent weeks, Nato acknowledged that some Turkish officers posted to Nato missions in Europe had sought asylum rather than return home. The alliance has said the assessment of asylum applications was a matter for national authorities.

Gen Scaparrotti said he had sought and received assurances from Turkey about the treatment of officers and their families on their return to the country.

“I have a concern about what happened the people who were working for us. I’ve said to Gen Akar my concern is that they would follow the rule of law and treat their people appropriately.

“I talked to him about my concern about the care for them and their families as well. That’s a concern for those officers who you know in some cases really don’t understand what their future is at this point. So yes, I am concerned.”

https://www.ft.com/content/102a20f0-bc92-11e6-8b45-b8b81dd5d080
Bram van Molen.
pi_175452728
Ataturk biedt zich vrijwillig aan om ambassadeur van Engeland te worden:

"If the British are going to assume the responsibility for Anatolia, they will need the co-operation of experienced Turkish governors to work under them. What I want to know is the proper quarter to which I can offer my services in that capacity."

Source: "Extra-Special Correspondent"
Author: G. Ward Price , 1957
Page: 104
Bram van Molen.
pi_175453318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:07 schreef Bramvanmolen het volgende:
Erdogan verwijderd verraders uit het Turkse leger. Verraders die voor NATO werken om staatsgrepen te plegen wanneer het westen dat wou. Turkije is geen kolonie meer van het westen:


Turkey military purge has ‘degraded’ Nato, says general


[ afbeelding ]

President Recep Tayyip Erdogan’s purge of alleged coup plotters in Turkey’s armed forces has “degraded” Nato’s command operations by removing experienced senior officers, the alliance’s top general has said.

As many as 150 high-level Turkish personnel were detained, recalled from Nato or retired from active service after the failed military coup in July, said General Curtis Scaparrotti, Nato’s supreme allied commander in Europe.

These officers served well here in Nato . . . I had talented, capable people here and I’m taking a degradation on my staff for the skill, the expertise and the work that they produced,” Gen Scaparrotti said as Nato foreign ministers met at the headquarters of the alliance in Brussels.

Asked whether he ever had any suspicions that any of the officers who were removed might be involved in planning a coup, Gen Scaparrotti said: “No.”

Gen Scaparrotti — one of the highest-ranking generals in the US military, with service in Korea and Afghanistan — said their removal from Nato’s “allied command operations” also had an impact on the military capabilities of Turkey itself.

The country’s military is one of the largest within the alliance, with a strategic role on Nato’s borders with Syria, Iran and Iraq.

“It does have an impact because it was largely very senior personnel and you lose a good deal of experience. So we are seeing a bit of degradation there and we are also having to build relationships with new leaders, Nato partners. That’s coming along fine but it is going to take some time.”

He said concerns were being allayed through talks with Turkey’s chief of defence, General Hulusi Akar.

The removal of Turkish Nato officers comes as the relationship between Ankara and the EU has become increasingly tense, with Brussels hardening its stance on Mr Erdogan while the Turkish president has warned that he could allow 3m refugees into Europe.

The personnel removed mostly held the rank of lieutenant-colonel, colonel and flag-rank officer, Gen Scaparrotti said, describing them as having “a great deal of experience” and an important role in training.

About half of the personnel have since been replaced by Turkey through the promotion of more junior officers.

In recent weeks, Nato acknowledged that some Turkish officers posted to Nato missions in Europe had sought asylum rather than return home. The alliance has said the assessment of asylum applications was a matter for national authorities.

Gen Scaparrotti said he had sought and received assurances from Turkey about the treatment of officers and their families on their return to the country.

“I have a concern about what happened the people who were working for us. I’ve said to Gen Akar my concern is that they would follow the rule of law and treat their people appropriately.

“I talked to him about my concern about the care for them and their families as well. That’s a concern for those officers who you know in some cases really don’t understand what their future is at this point. So yes, I am concerned.”

https://www.ft.com/content/102a20f0-bc92-11e6-8b45-b8b81dd5d080
De link doet het niet.
pi_175453978
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De link doet het niet.
Hier nog 2 links. NATO generaals zijn allemaal uitgeschakeld. Staatsgrepen in opdracht van het westen is vanaf nu verleden tijd in Turkije. Enige manier om de Turken nu te verslaan is door middel van oorlog op grote schaal:

https://sputniknews.com/m(...)y-coup-nato-defense/

http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
Bram van Molen.
pi_175454011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:19 schreef fokjefokje het volgende:
Ik geloof er niks van. Als turkije een kolonie van engeland was hadden de engelse de turken al lang 1 voor 1 uitgeroeid.


Toch is het waar. Ze hebben de islam vernietigd in Turkije doormiddel van een Turkse ambassadeur die werkt voor Engeland. En het westen had toen de Ottomaanse rijk verslagen.

Nu komen de Turken weer terug. Een kalifaat zal daardoor binnenkort een feit worden. Staatsgrepen in opdracht van het westen is niet meer mogelijk. Dat was het makkelijkste manier om een land over te nemen en te besturen. Nu moet er op grote schaal oorlog gelanceerd worden tegen de Turken en moetje de oorlog ook nog is winnen om Turkije opnieuw te koloniseren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 02-12-2017 19:26:37 ]
Bram van Molen.
pi_175458282
ataturk







George Washington
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')