abonnement Unibet Coolblue
pi_169387858
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:46:45 #152
134538 chansadres
Black & White
pi_169387877
Biffy Clyro headliner VestRock

Voor de rest erbij:
DeWolff, Broederliefde, Joep Beving, Blaas Of Glory, Hare Squead, Merdan Taplak Orkestar, SMIB, Swedish Death Candy en The Graveltones
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 9 maart 2017 @ 09:52:19 #153
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169387966
Voor de gein eens naar Coachella kaarten gekeken.3 dagen pas is 575, shuttle 65, parking 99, tentplek 307. In dollars dan. Bij een Europees festival zijn shuttles en parkeren en camping meestal ratis dacht i bijvoorbeeld. Anyway, weekendje Coachella kost je 1046$. Kun je leuke bands van betalen natuurlijk. Over voedselprijzen op het festival wil ik niet eens nadenken...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169387973
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:46 schreef chansadres het volgende:
Biffy Clyro headliner VestRock

Voor de rest erbij:
DeWolff, Broederliefde, Joep Beving, Blaas Of Glory, Hare Squead, Merdan Taplak Orkestar, SMIB, Swedish Death Candy en The Graveltones
Erg pijnlijk voor Pinkpop wel..
pi_169389203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 09:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Voor de gein eens naar Coachella kaarten gekeken.3 dagen pas is 575, shuttle 65, parking 99, tentplek 307. In dollars dan. Bij een Europees festival zijn shuttles en parkeren en camping meestal ratis dacht i bijvoorbeeld. Anyway, weekendje Coachella kost je 1046$. Kun je leuke bands van betalen natuurlijk. Over voedselprijzen op het festival wil ik niet eens nadenken...
Biertje 8 tot 15 dollar, enkel op te drinken in de daarvoor bestemde afgeschermde zones.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:45 #156
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169389333
UFO en Navarone erbij op CityRock Eindhoven.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169389401
quote:
9s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:17 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Biertje 8 tot 15 dollar, enkel op te drinken in de daarvoor bestemde afgeschermde zones.
Lol serieus? En die afgeschermde zones zijn nog wel zo ingericht adt je wel bandjes mee kan pakken of niet?

Ben je er al eens geweest?
pi_169389416
Coachella heeft dan ook vrij weinig met een 'festival' te maken zoals wij dat hier kennen eigenlijk. Het is vooral heel erg zien en gezien worden. Maar goed, das hier misschien een beetje offtopic.
pi_169389424
Broederliefde niet langer Ambassadeur van de Vrijheid

Dat heeft het Nationaal Comité 4 en 5 mei zojuist bekend gemaakt.

Vorige week dook een filmpje op van 11 maanden geleden waarin rapper Emms van Broederliefde een antisemitisch lied zingt na afloop van een voetbalwedstrijd. En dat wordt door heel veel mensen als zeer kwetsend ervaren. Door alle ophef die is ontstaan heeft het comité besloten om Broederliefde dit jaar op 4 en 5 mei niet in te zetten als ambassadeur.

Auschwitz
Emms is zich zeer bewust van de impact van de uitlatingen die hij heeft gedaan, laat het comité weten, en heeft daar excuses voor aangeboden. In het kader van het ambassadeurschap bracht Broederliefde een bezoek aan voormalig vernietigingskamp Auschwitz. Het kwetsende karakter van zijn uitspraken is hem toen nog duidelijker geworden.

Niet passend
Broederliefde respecteert de keuze van het comité. Het comité waardeert de inzet van Broederliefde. Desondanks is het Nationaal Comité 4 en 5 mei tot de conclusie gekomen dat de titel Ambassadeur van de Vrijheid nu niet passend is en wil voorkomen dat deze discussie op 4 en 5 mei het herdenken en vieren in de weg staat.

De Staat en De Jeugd
Of er een vervanger komt voor Broederliefde is nog niet duidelijk. De Staat en De Jeugd van Tegenwoordig werden vorige week ook uitgeroepen tot Ambassadeur van de Vrede. Zij wonen op 4 mei de Dodenherdenking op De Dam in Amsterdam bij en vliegen op 5 mei met een helikopter over Nederland en doen daarbij zoveel mogelijk Bevrijdingsfestivals aan.
pi_169389870
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lol serieus? En die afgeschermde zones zijn nog wel zo ingericht adt je wel bandjes mee kan pakken of niet?

Ben je er al eens geweest?
Wat ik heb gehoord is dat de 2 grootste podia van afstand te zien zijn in "beer gardens", maar dat de beste plekken aldaar vaak vol zitten. Een biertje nemen is echt even een "break" van de muziek.

Ik ben er vorig jaar 2 dagen geweest tijdens het eerste weekend, maar niet tussen de hekken van het festivalterrein, haha. Omslachtig verhaal iets korter: er gingen een aantal polsbandjes rond in de groep waarmee ik was, de eerste dag stonden The Last Shadow Puppets er, de tweede dag was de enige dag met degelijke line-up, de derde dag moesten we ergens anders heen. Ik wilde zelf de tweede dag gaan, maar nadat ik de eerste dag mee was tot aan de poorten om mensen af te zetten en gezien had wat voor een operatie het zou worden, heb ik mijn kans gelijk aan mijn betere helft toegeschoven en ben lekker in Palm Springs gebleven _O-. Wel retestrak georganiseerd, maar effe vanuit Palm Springs op en neer voor wat acts is er gewoon niet bij, wat ik verkeerd had ingeschat. Alle bezoekers gaan de "shuttle bus"-fuik in, alles is dichtgesmeerd. Het is sowieso al 45 minuten rijden, laat staan met het verkeer tijdens het festival.

Qua sfeer aldaar een grote neppe modeshow die al vanaf LAX begint op vrijdagmorgen. Van wat ik heb gezien, maakt het prijskaartje dat er bepaalde doelgroep op afkomt, laten we zeggen in ieder geval 1/3de trust fund-kids en 1/3de Instagram-gebruikers die bekend zijn vanwege hun kaaklijn. Maar ja, qua programma wel een festival waar je eens heen zou kunnen voor de headliners en een leuk indie-programma d'r onder, als je van tevoren weet dat het niets te maken heeft met hoe men buiten Amerika een festival beleeft.

Ik had me altijd voorgenomen - wat dus vorig jaar sowieso niet ging lukken qua planning met de derde dag, en het tweede weekend was ook geen optie - om een dezer jaren volledig condo-stijl te gaan, maar dat heb ik ondertussen heroverwogen :D. Het boeken van een condo is overigens wat een groot gedeelte lijkt te doen, kamperen in die hitte en die grootte en in de Amerikaanse non-festivalcultuur lijkt me niet leuk. Vandaar dat die 'shuttle passes' zo goed geregeld zijn, en zelfs kunnen uitverkopen.
pi_169505510
Exit Festival: Years & Years, Noisia en Lost Frequencies.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:39:40 #162
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169505800
Hail of Bullets uit elkaar en dus niet op Into The Grave. Het wachten is op een vervanger.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169506257
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:03 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Qua sfeer aldaar een grote neppe modeshow die al vanaf LAX begint op vrijdagmorgen. Van wat ik heb gezien, maakt het prijskaartje dat er bepaalde doelgroep op afkomt, laten we zeggen in ieder geval 1/3de trust fund-kids en 1/3de Instagram-gebruikers die bekend zijn vanwege hun kaaklijn. Maar ja, qua programma wel een festival waar je eens heen zou kunnen voor de headliners en een leuk indie-programma d'r onder, als je van tevoren weet dat het niets te maken heeft met hoe men buiten Amerika een festival beleeft.

Ik had me altijd voorgenomen - wat dus vorig jaar sowieso niet ging lukken qua planning met de derde dag, en het tweede weekend was ook geen optie - om een dezer jaren volledig condo-stijl te gaan, maar dat heb ik ondertussen heroverwogen :D. Het boeken van een condo is overigens wat een groot gedeelte lijkt te doen, kamperen in die hitte en die grootte en in de Amerikaanse non-festivalcultuur lijkt me niet leuk. Vandaar dat die 'shuttle passes' zo goed geregeld zijn, en zelfs kunnen uitverkopen.
Maar waarom zou je er dan heen willen? Festivals als Glastonbury en Rock Werchter hebben toch elk jaar vergelijkbare programma's? Wat mij betreft zouden zelfs Lowlands en Pukkelpop wel kunnen concurreren met Coachella qua programma's zeker als je dan bedenkt dat je voor de prijs van Coachella in ieder geval 3 van die 4 festivals aan kan doen. Zeker als de sfeer ook nog beter is snap ik de attractie factor van zoiets helemaal niet.
Kun je dan niet veel beter een keer naar SXSW gaan waar elk jaar wel veel nieuws te ontdekken is in plaats van naar Coachella waar alleen maar acts staan die allang bekend zijn.
Of als je naar een hipster/trust-fund kid feestje wil kun je toch gewoon naar Burning man gaan? Dat schijnt ook vrij uniek te zijn. Vooral in de zin dat als mensen ervan terugkomen ze nooit meer erover stoppen.

Zie net dit plaatje langskomen.


[ Bericht 2% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 14-03-2017 13:32:37 ]
pi_169506598
quote:
9s.gif Op donderdag 9 maart 2017 11:17 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Biertje 8 tot 15 dollar, enkel op te drinken in de daarvoor bestemde afgeschermde zones.
Hoezo dit? :D
pi_169506627
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoezo dit? :D
Laat maar, latere post niet gelezen.
pi_169507086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Maar waarom zou je er dan heen willen? Festivals als Glastonbury en Rock Werchter hebben toch elk jaar vergelijkbare programma's? Wat mij betreft zouden zelfs Lowlands en Pukkelpop wel kunnen concurreren met Coachella qua programma's zeker als je dan bedenkt dat je voor de prijs van Coachella in ieder geval 3 van die 4 festivals aan kan doen. Zeker als de sfeer ook nog beter is snap ik de attractie factor van zoiets helemaal niet.
Kun je dan niet veel beter een keer naar SXSW gaan waar elk jaar wel veel nieuws te ontdekken is in plaats van naar Coachella waar alleen maar acts staan die allang bekend zijn.
Of als je naar een hipster/trust-fund kid feestje wil kun je toch gewoon naar Burning man gaan? Dat schijnt ook vrij uniek te zijn. Vooral in de zin dat als mensen ervan terugkomen ze nooit meer erover stoppen.

Zie net dit plaatje langskomen.
[ afbeelding ]
2 keer Glastonbury gedaan, dat is sowieso niet te evenaren. Zoals gezegd van dichtbij gezien waarom Coachella zwaar overschat is, en waarom ik het gepasseerd heb. Burning Man is toch juist voor hippies, niet hipsters, haha. En Pinkpop is een grap, maar op de jaarlijkse 1/2 unieke Coachella-headliners na kunnen de betere Europese festivals in een goed jaar inderdaad zeker concurreren met Coachella, iets wat ik altijd gezegd heb.

Waarom ik zelf alsnog eens zou kunnen overwegen een keer een weekend binnen de poorten van Coachella door te brengen zou dan puur persoonlijk zijn: het is een geweldige locatie waar ik goed gezelschap heb. En wederom zoals ik zei, als je 1/2/3 stadion-act(s) zou kunnen zien die je zouden aanspreken, plus een zooi goede indie-namen eronder en altijd de mogelijkheid op speciale acts en momenten die Coachella met zich meebrengt als muzikaal epicentrum van de wereld is die periode, is het niet verkeerd op in een condo in de woestijn te zitten met goed vertier overdag.

edit: Als je bedoelde waarom "men" er nog heen zou willen ipv ik persoonlijk: Amerikanen weten qua festivalbelevenis niet beter, veel mensen willen kunnen meepraten, grote headliners, het is "the place to be" en als je in LA woont en je bent niet het eerste weekend op Coachella als muziekfanaat heb je de boot gemist, zulke redenen.
pi_169531084
Nirwana Tuinfest:#NT17: White Lies / Less Than Jake / VANT / Admiral Freebee / Kyle Gass Band / Fleddy Melculy / The Charm The Fury / BloYaTop / Hippe Gasten
pi_169531129
Weer een Pinkpop-act die ergens anders staat.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 maart 2017 @ 15:35:40 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_169536986
Prima lineup overigens.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_169537393
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Nirwana Tuinfest:#NT17: White Lies / Less Than Jake / VANT / Admiral Freebee / Kyle Gass Band / Fleddy Melculy / The Charm The Fury / BloYaTop / Hippe Gasten
Sow, lekker!
pi_169565253
StoneRockNL twitterde op donderdag 16-03-2017 om 10:13:02 Meer dan 4.000.000 albums verkocht, vele awards en meerdere nr. 1 albums: Guano Apes (@gapesofficial) op Stone Rock… https://t.co/2j4NydNr1e reageer retweet
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 maart 2017 @ 16:41:45 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_169571729
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_169571764
Ahh hebben we daar de 2e Bospop headliner?
pi_169578815
Ed Sheeran bevestigd voor Glastonbury
pi_169579289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:48 schreef Cyanide- het volgende:
Ed Sheeran bevestigd voor Glastonbury
Als 3e headliner toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')