abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168559095
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:06 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Mocht ik per ongeluk zwanger raken, dan zou ik er niet voor kiezen om het af te laten breken.
Uiteindelijk in de toekomst wil ik ze toch al, dus maakt niet uit of het dan iets eerder dan gepland is.
Dus no worries :P

Weltrusten.
Dank voor het delen. :)
paypal.me/taaladvies
pi_168559116
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:07 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Roeptoeter maar wat, eerst vond ik je vermakelijk maar je hebt je ware aard laten zien, en nu heb ik louter medelijden met je...

Ik zal mij hard maken om te zorgen dat vrouwen zelf kunnen bepalen of ze een ongewenst kind wel of niet houden. Daar moeten mannen, religie en maatschappelijke druk ver ver ver vandaan blijven.
ok Hans
pi_168559120
Heb zelf ook een relatie en mijn vriendin heeft een spiraaltje. Hebben het nooit uitgebreid over abortus gehad. Maar ik weet wel dat zij voorstander is. En indien ze nu zwanger zou raken zou ze het weg laten halen. Natuurlijk zei ze dit voor dit issue speelde, dus mocht het ooit ter sprake komen leg ik mijn kaarten op tafel. Ik ben voor mijzelf heel duidelijk geweest dat mocht ik een vrouw zwanger maken dat ik daar zorg voor wil dragen. Als mijn vriendin toch voor een abortus zou kiezen, zou het einde relatie betekenen. Ik zou niet met mijzelf kunnen leven.

Het hypocriete is wel dat mensen hun eigen mening voor zich houden, en het pas durven te etaleren op internet of in intieme kring van medestanders. Er zijn veel meer mensen waarschijnlijk ook in jullie nabije kring die er zo ontzettend anders, misschien zelfs radicaal anders, maar die zich sociaal wenselijk uitlaten.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 01:09:44 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_168559122
Gekke pro-life wappies hier :N
pi_168559160
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:09 schreef remlof het volgende:
Dat gevoel is wederzijds :)
pi_168559162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:09 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb zelf ook een relatie en mijn vriendin heeft een spiraaltje. Hebben het nooit uitgebreid over abortus gehad. Maar ik weet wel dat zij voorstander is. En indien ze nu zwanger zou raken zou ze het weg laten halen. Natuurlijk zei ze dit voor dit issue speelde, dus mocht het ooit ter sprake komen leg ik mijn kaarten op tafel. Ik ben voor mijzelf heel duidelijk geweest dat mocht ik een vrouw zwanger maken dat ik daar zorg voor wil dragen. Als mijn vriendin toch voor een abortus zou kiezen, zou het einde relatie betekenen. Ik zou niet met mijzelf kunnen leven.

Het hypocriete is wel dat mensen hun eigen mening voor zich houden, en het pas durven te etaleren op internet of in intieme kring van medestanders. Er zijn veel meer mensen waarschijnlijk ook in jullie nabije kring die er zo ontzettend anders, misschien zelfs radicaal anders, maar die zich sociaal wenselijk uitlaten.
Persoonlijk kan ik best over dit soort onderwerpen praten. Al kan het soms de sfeer wel wat drukken. :')
paypal.me/taaladvies
pi_168559175
Ik zou zelfs geen relatie willen met een pro abortus vrouw. Dit is echt iets wat bij mij heel snel ter sprake komt.
pi_168559195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:14 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Persoonlijk kan ik best over dit soort onderwerpen praten. al kan het de sfeer wel wat drukken. :')
Daarom praten mensen graag over koetjes en kalfjes. Als je over religie, politiek of je privé gaat praten komen er al snel flink wat emoties bij kijken.

Verkiezingen komen eraan en de eerste hevige gesprekken onder vrienden zijn al het gevolg. Als wij voortdurend zo'n gesprekken zouden hebben dan zie ik ons dat niet lang volhouden.
pi_168559197
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:09 schreef TserrofEnoch het volgende:

Sorry het klinkt misschien een beetje gemeen, maar een man heeft niet evenveel te zeggen als een vrouw als het om deze kwestie gaat.

Een vrouw moet een zwangerschap en geboorte meemaken, zij zit 'vast' aan haar kind en het kind aan haar, ook na de geboorte.
Een man heeft die band niet met het kind en kan ook ineens besluiten dat het hem toch te veel wordt en kan wegwezen.

Natuurlijk hebben mannen ook wel wat te zeggen, maar ze moeten de mening en het besluit van de vrouw respecteren.
pi_168559204
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:16 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou zelfs geen relatie willen met een pro abortus vrouw. Dit is echt iets wat bij mij heel snel ter sprake komt.
Indien het ooit nog zover komt wat ik niet hoop. Is dat wel mijn plan om dan goed te zoeken naar iemand die het eens is met dergelijke diepe overtuigingen.
pi_168559209
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:19 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Sorry het klinkt misschien een beetje gemeen, maar een man heeft niet evenveel te zeggen als een vrouw als het om deze kwestie gaat.

Een vrouw moet een zwangerschap en geboorte meemaken, zij zit 'vast' aan haar kind en het kind aan haar, ook na de geboorte.
Een man heeft die band niet met het kind en kan ook ineens besluiten dat het hem toch te veel wordt en kan wegwezen.

Natuurlijk hebben mannen ook wel wat te zeggen, maar ze moeten de mening en het besluit van de vrouw respecteren.
Je hebt toch zelf wel door dat je ernstig aan het discrimineren bent hoop ik. :')
paypal.me/taaladvies
pi_168559231
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:19 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Als zij voor die abortus kiest. Is het direct klaar. En dan ben ik weg uit haar leven. Ze kan die behandeling ondergaan, maar ik accepteer het niet en zal het ook nooit accepteren.
pi_168559249
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:24 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Als zij voor die abortus kiest. Is het direct klaar. En dan ben ik weg uit haar leven. Ze kan die behandeling ondergaan, maar ik accepteer het niet en zal het ook nooit accepteren.
Ik vind eigenlijk dat de man in zo'n geval zijn (ex-) vrouw moet kunnen aanklagen in naam van zichzelf maar ook in naam van het ongeboren kind.
paypal.me/taaladvies
pi_168559266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:25 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat de man in zo'n geval zijn (ex-) vrouw moet kunnen aanklagen in naam van zichzelf maar ook in naam van het ongeboren kind.
Kerel ik deel het sentiment. Maar wat los je ermee op? Het kwaad is dan al geschied.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 02:05:16 #215
459609 Fledermuis
voor volk en flederland!
pi_168559387
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:35 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Lees de koran, de bijbel, de torah,.... Of lees ze allemaal en maak je eigen keuze.
Vroeger kreeg ik op school de bijbel voorgeschoteld maar ik had snel besloten dat volwassenen met onzichtbare vriendjes nogal sneu zijn en dat klakkeloos een boekje overnemen intellectuele teloorgang is.

Ik vertrouw liever op dingen die écht zijn, je weet wel, waar bewijzen voor zijn. En steeds meer mensen beseffen dat atheisme en/of agnostisme de weg naar verbetering is. Nu alleen nog religeuze scholing verbieden en onze soort zal met sprongen vooruit gaan!
Hoe noem je een 50 jarige man die seks heeft met een 9 jarige?
1.6 biljoen mensen noemen hem de Profeet Mohammed.
pi_168559945
9 pagina's verder en het lijkt er op dat er nog geen een vrouwelijke tegenstander van legale abortus voorbij is gekomen.
pi_168559946
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:06 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Hoezo? Ben ik verplicht dan om alle losbandigheid hier te accepteren?

Ik zei net dat ze prima officieel mogen samenwonen. Maar noem het geen huwelijk. Simpel toch.
Ja, dat ben je verplicht. Andere mensen je wil opleggen over dingen waar je feitelijk nul last van hebt is eng.
pi_168559962
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
9 pagina's verder en het lijkt er op dat er nog geen een vrouwelijke tegenstander van legale abortus voorbij is gekomen.
ik ben geen echte tegenstander, ik hou graag nuance in het oog. wel heb ik me gruwelijk zitten ergeren aan het hele "ach, zo'n downie is zo erg niet"-verhaal.

er komt gewoon ff een boel gelul voorbij van mensen die feitelijk geen flauw benul hebben over de materie in kwestie.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_168559963
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:19 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Daarom praten mensen graag over koetjes en kalfjes. Als je over religie, politiek of je privé gaat praten komen er al snel flink wat emoties bij kijken.

Verkiezingen komen eraan en de eerste hevige gesprekken onder vrienden zijn al het gevolg. Als wij voortdurend zo'n gesprekken zouden hebben dan zie ik ons dat niet lang volhouden.
Gelukkig heb ik geen vrienden met een bekrompen wereldbeeld die anderen hun wil op willen leggen over dingen waar ze niets mee te maken hebben. En kan ik ook gewoon alles met mijn vrienden bespreken. Dat dat bij jou niet zo is, vind ik verdrietig voor je.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 09:20:10 #220
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168560941
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 00:30 schreef Koettie het volgende:
Also.. Zijn alle anti abortus mensen hier mannelijk?
Er zijn ook vrouwen die anti abortus zijn hoor. Vaak zijn dat vrouwen die zelf geen kind kunnen krijgen heb ik in eerdere topics over dit onderwerp ontdekt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168560964
Het zijn voornamelijk religekkies die zo fanatiek tegen abortus zijn.
<hr>
pi_168560979
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 09:20 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Er zijn ook vrouwen die anti abortus zijn hoor. Vaak zijn dat vrouwen die zelf geen kind kunnen krijgen heb ik in eerdere topics over dit onderwerp ontdekt.
Dit klopt.
Of ze zijn streng gelovig.
pi_168561135
Ik ben zelf ook gelovig (niet streng) opgevoed. Mijn ouders zijn anti abortus, maar ik niet.

Vooral als je er vroeg bij bent, is er eigenlijk niets aan de hand. In principe laat je dan alleen een klompje cellen verwijderen.

Toch is ergens in mijn achterhoofd blijven hangen dat abortus niet mag, dus zelf zou ik het niet doen. Daarnaast ben ik heel leuk, dus mijn kind wordt waarschijnlijk ook een leukerd en mag blijven bestaan :P
pi_168561382
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 01:09 schreef remlof het volgende:
pi_168561586
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 07:22 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, dat ben je verplicht. Andere mensen je wil opleggen over dingen waar je feitelijk nul last van hebt is eng.
Het is pas eng dat het andere mensen kennelijk niet deert dat moeders van ongeboren baby's hun kroost vroegtijdig aan banden leggen.
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')