Ook gelijk kans op vlekken in je tapijtje. Ach meid wat een dillema's toch weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:54 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawel. Dan wordt het wel meteen weer een dillema. Zou jammer zijn, ben geen fan van kleerhaken.
Beetje beta dit. Jammer welquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds prima, al zou geen feestje geven mocht mijn vrouw dit willen later.
Ik krijg de rillingen als ik moet denken aan kleerhaken en een vaginaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:54 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawel. Dan wordt het wel meteen weer een dillema. Zou jammer zijn, ben geen fan van kleerhaken.
Is er nu wel iets aan de hand? Om heel eerlijk te zijn geef ik nog steeds geen fuck hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in de bible belt eens voor een koperspiraaltje naar de huisarts.
Hebben ze niet, de ervaring ermee ook niet, dus dan moet je naar het ziekenhuis om hem te laten plaatsen
Het punt is dat hij een hele strikte grens lijkt te hanteren, namelijk het moment van bevruchting.
Als hij nou de eerste keer dat ik het vroeg gewoon even gezorgd had dat hij wel wist waar het om ging, en niet tegenstrijdig bleef posten, dan was er niets aan de hand geweest.
Maar hij kletst, ongehinderd door enige kennis, en ik heb niet het idee dat dat zich beperkt tot dit punt.
Stem partij baas in eigen buik!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:56 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen als ik moet denken aan kleerhaken en een vagina
Iets in mij vind deze constatering erg geruststellend. Welterusten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:56 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen als ik moet denken aan kleerhaken en een vagina
Bevruchting is dus toch niet de grens? Okay, zeg dat dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is er nu wel iets aan de hand? Om heel eerlijk te zijn geef ik nog steeds geen fuck hoor.
De pil werkt prima. Zolang je weet waarmee je bezig bent.quote:
Pffffff je bent soms best irritant.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bevruchting is dus toch niet de grens? Okay, zeg dat dan.
Maar je weet kennelijk niet wat een facial is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
De pil werkt prima. Zolang je weet waarmee je bezig bent.
En anders gewoon facials toch, verklein je nog meer de kans op zwangerschap.
EN JA IK WEET DAT JE VAN VOORVOCHT KAN ZWANGER WORDEN MEVROUW LEANDRA
'If you tolerate this your children will be next' -quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:00 schreef remlof het volgende:
Wat een bizar topic. Het is juist heel humaan om kinderen die weinig kansen en/of liefde gaan krijgen niet geboren te laten worden.
Om van een facial zwanger te worden moet je heel gericht lekken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je weet kennelijk niet wat een facial is.
Volgens sommigen is het humaner hun moeders te dwingen de zwangerschap uit te dragen en moeder en kind dan aan hun lot over te laten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:00 schreef remlof het volgende:
Wat een bizar topic. Het is juist heel humaan om kinderen die weinig kansen en/of liefde gaan krijgen niet geboren te laten worden.
Volgens taalgebruik en fuchsia heb je dan een bekrompen mening... Fucking bizarquote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:00 schreef remlof het volgende:
Juist. Ik heb geen kinderen dus dit is een waarschuwing voor anderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:01 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
'If you tolerate this your children will be next' -
In plaats van je kennis te delen doe jij steeds bijdehand van ja ik weet alles maar ik zeg niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of jij kletst niet zo dom als je niet weet waar het over gaat.
Dwingen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het humaner hun moeders te dwingen de zwangerschap uit te dragen en moeder en kind dan aan hun lot over te laten.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Om van een facial zwanger te worden moet je heel gericht lekken.
Ik heb je meer dan voldoende gevraagd of je het wel zeker wist, legio hints gegeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In plaats van je kennis te delen doe jij steeds bijdehand van ja ik weet alles maar ik zeg niks.
Maar zoals ik net zei, geen idee waarom jij hier een mening over hebt. Van fappen word je vuistje niet zwanger hoor kerel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Volgens taalgebruik en fuchsia heb je dan een bekrompen mening... Fucking bizar
Jaja, 't is al goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb je meer dan voldoende gevraagd of je het wel zeker wist, legio hints gegeven.
Mocht ik per ongeluk zwanger raken, dan zou ik er niet voor kiezen om het af te laten breken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:58 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Iets in mij vind deze constatering erg geruststellend. Welterusten.
Roeptoeter maar wat, eerst vond ik je vermakelijk maar je hebt je ware aard laten zien, en nu heb ik louter medelijden met je...quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar zoals ik net zei, geen idee waarom jij hier een mening over hebt. Van fappen word je vuistje niet zwanger hoor kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |