Autocorrect blijft leukquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik benzine blij dat we in een vrij land leven waar iemand zelf mag bepalen na een verkrachting of ze een kind wel of niet wil houden.
Sorry dat ik zo bekrompen ben dat ik vind dat een vrouw zelf mag bepalen of ze wel of geen abortus laat plegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je deelt zijn mening niet. Hij begrijpt het niet. Is ook moeilijk allemaal voor hem dat mensen een andere mening hebben.
En een ander kleurtje ook.
En een andere religie ook.
Hij ja een beetje bekrompen.
Omdat hij stelde dat hij dat geen probleem vond, en tegelijkertijd blijft volhouden dat er na de bevruchting geen vorm van voorkomen/afbreken meer mocht zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom hamer je zo op dat koperspiraaltje dan?
Er is ook een simpele ingreep die voorkomt dat je ooit zwanger kunt worden. Van dat recht mag je met alle plezier gebruik maken. Dan speelt dit dilemma ook niet. Iedereen blij.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:42 schreef Koettie het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum dus van mij mag je.
Maar ik denk dat het inleven gewoon moeilijk is. Er zit een soort van tijdbom in je lichaam die letterlijk alles met je deelt en alles van je vraagt. Je hele lichaam past zich erop aan, of je het nou wil of niet.
Ik word hier serieus zelf een beetje onpasselijk van
Ik ken zat mensen die zelfs tegen de pil zijn en zelfs condooms. Zo ver ga ik niet, maar dit wil nket zeggen dat ik alles zomaar goed vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:47 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Als je alles op die manier diortrekt, mag je eigenlijk ook niet masturberen. Dat zijn ook allemaal verspilde toekomstige baby'tjes.
Ik ben niet tegen abortus, maar ik vind wel dat de zwangerschapsduur waarin abortus is toegestaan, verkort mag worden.
Ik weet bijvoorbeeld dat ze in sommige andere landen alleen abortus uitvoeren als er nog geen hartslag hoorbaar is. Dat zouden ze ook in Nederland moeten doen.
Jaaaaaaaaaaa oké da's wel heul strikt dan, als je het stukje tussen bevruchten en embryo worden meetelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij stelde dat hij dat geen probleem vond, en tegelijkertijd blijft volhouden dat er na de bevruchting geen vorm van voorkomen meer mocht zijn.
Ik heb hem een paar keer gevraagd of hij wel begrijpt hoe een koperspiraaltje werkt en hij blijft volhouden dat hij dat weet, en tegelijkertijd blijft hij het moment van bevruchting als heilig zien.
Ik heb zelfs gehint dat het in bepaalde kringen als abortieve vorm van anticonceptie wordt gezien, maar hij wil het maar niet begrijpen.
Daarom wil ik weten of hij een koperspiraaltje wel of niet een toegestane vorm van anticonceptie vindt.
Ja hoor. Maar dat wil ik (nog) niet. En voor mij is het dus niet zo'n dillema, aangezien het legaal is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er is ook een simpele ingreep die voorkomt dat je ooit zwanger kunt worden. Van dat recht mag je met alle plezier gebruik maken. Dan speelt dit dilemma ook niet. Iedereen blij.
Omdat ik er een andere opvatting dan jou op nahoudt?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Omdat je dan niet spoort, dan ben je echt van het padje. Is je bovenkamer een kreeftensoepje uit blik.
Je zou het ook kunnen aanpassen als je toch begrijpt wat ik bedoel, anders ben je gewoon een smeermiddelquote:
In principe voorkomt een koperspiraaltje vooral de innesteling van een bevruchte eicel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:49 schreef Koettie het volgende:
Een koperspiraal werkt niet om bevruchting te voorkomen. Soms vindt er wel een bevruchting plaats. Deze wordt dan uitgestoten.
Geen gekke dingen doen. Straks moet je een moord plegenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:50 schreef Koettie het volgende:
Met deze biologieles vertrek ik naar m'n nest.
Dus als we het illegaliseren zal je geen abortus toepassen. Mooi.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:51 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat wil ik (nog) niet. En voor mij is het dus niet zo'n dillema, aangezien het legaal is.
Ja, dus in principe om zwangerschap te voorkomen. Ik gok dat Fushia2 geen bezwaar heeft tegen het voorkomen van zwangerschap, maar wel tegen het afbreken ervan. Dat stukje tussen bevruchting en zwangerschap weet ie mss niet majaquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe voorkomt een koperspiraaltje vooral de innesteling van een bevruchte eicel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:53 schreef Koettie het volgende:
Vriend slaapt al. Daar heb ik geen kind meer aan.
Tuurlijk mag jij dit, er zal toch nooit een dag komen dat jouw mening hierin gevraagd zal worden of überhaupt nodig zal zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo bekrompen ben dat ik vind dat een vrouw zelf mag bepalen of ze wel of geen abortus laat plegen.
Jawel. Dan wordt het wel meteen weer een dillema. Zou jammer zijn, ben geen fan van kleerhaken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:52 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Dus als we het illegaliseren zal je geen abortus toepassen. Mooi.
Schoten gevuurdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dit, er zal toch nooit een dag komen dat jouw mening hierin gevraagd zal worden of überhaupt nodig zal zijn.
Maar dan is er dus wel sprake van een bevruchting, oftewel een zwangerschapquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dus in principe om zwangerschap te voorkomen. Ik gok dat Fushia2 geen bezwaar heeft tegen het voorkomen van zwangerschap, maar wel tegen het afbreken ervan. Dat stukje tussen bevruchting en zwangerschap weet ie mss niet maja
Je wil zeggen dat jouw mening relevant is omdat je langs de kleerhangerhaak uit je moeder bent geglipt?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij dit, er zal toch nooit een dag komen dat jouw mening hierin gevraagd zal worden of überhaupt nodig zal zijn.
Dat is geen 'oftewel'quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:55 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Maar dan is er dus wel sprake van een bevruchting, oftewel een zwangerschap
Het kan zich alleen niet nestelen door het spiraaltje en wordt dus uitgestoten.
Moet je in de bible belt eens voor een koperspiraaltje naar de huisarts.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa oké da's wel heul strikt dan, als je het stukje tussen bevruchten en embryo worden meetelt.
Ik vind het nog steeds prima, al zou geen feestje geven mocht mijn vrouw dit willen later.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dus in principe om zwangerschap te voorkomen. Ik gok dat Fushia2 geen bezwaar heeft tegen het voorkomen van zwangerschap, maar wel tegen het afbreken ervan. Dat stukje tussen bevruchting en zwangerschap weet ie mss niet maja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |