Hou eens je bek man, je bent echt een irritantje trollquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als je kreeftensoep uit blik eet ben je medeplichtig aan moord (kreeftenmoord!!) ik zie niet in hoe dit verschilt van abortus na 8,5 maand.
Maar dat de staat iets doet. Zegt niets over de dominante religie in dat gebied an sich.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in Egypte anders gewoon verboden, en hun zorg voor gehandicapten is ook niet bepaald iets waar wij een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Heb je mijn laatste zin wel gelezen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:28 schreef Fledermuis het volgende:
[..]
Oohh. Als je berouw toont. Dus Hitler viert nu feest in de hemel met zn gratis maagden als ie sorry tegen de joden heeft gezegd?Ga fietsen met je fabeltjes.
Er zijn geen vrouwen op dit forum. Sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:30 schreef Koettie het volgende:
Also.. Zijn alle anti abortus mensen hier mannelijk?
Betrapt op vloeken! Foei, dat vind god niet leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hou eens je bek man, je bent echt een irritantje troll
Er zijn bitter weinig moslima's/gelovigen in KLB. En als ze er al zijn, zijn ze toch net iets te veel verkaastquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:30 schreef Koettie het volgende:
Also.. Zijn alle anti abortus mensen hier mannelijk?
Ga maar snel slapen morgen om 05:00 staat het busje weer klaar voor je plantsoendienstquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hou eens je bek man, je bent echt een irritantje troll
Bummer. Ik wilde lesbo seks voorstellen. Veel veiliger.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:31 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op dit forum. Sorry.
Vertel eens even welke dingen wél en niet kunnen dan, zodat ik mijn plek in de hemel kan garanderenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je mijn laatste zin wel gelezen?
Voor jou wil ik m'n Paemel wel ff tussen m'n benen klemmenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:32 schreef Koettie het volgende:
[..]
Bummer. Ik wilde lesbo seks voorstellen. Veel veiliger.
Jij was de stratenlegger man. Mijn "grapjes" recycleren is hiervan het bewijs.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ga maar snel slapen morgen om 05:00 staat het busje weer klaar voor je plantsoendienst
Toestemming van een autoriteit die een centrale rol heeft in de gemeenschap?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:29 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Het is ook een lastige zaak. Op zijn minst vind ik dat zo'n iemand dan toestemming moet vragen aan een autoriteit met een centrale rol binnen de gemeenschap om de abortus uit te laten voeren. Dat vrouwen op eigen houtje die stap zetten vind ik echt verdrietig.
Dit voorstel moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan, gezien ik niet in de gelegenheid ben om aan uw verzoek te kunnen voldoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:32 schreef Koettie het volgende:
[..]
Bummer. Ik wilde lesbo seks voorstellen. Veel veiliger.
Lees de koran, de bijbel, de torah,.... Of lees ze allemaal en maak je eigen keuze.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:33 schreef Fledermuis het volgende:
[..]
Vertel eens even welke dingen wél en niet kunnen dan, zodat ik mijn plek in de hemel kan garanderen
Wat moet je anders doen dan? Nooit meer sex hebben voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vergevingsgezind als je berouw toont. Maar lekker na je abortus opnieuw lekker wiepen is dit niet in mijn ogen.
En sommige zaken kunnen echt niet.
Uhm nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook vooral een overeenkomst die voor alle partijen (lees: ouders/familie) het meest gunstige was.
Klinkt niet heel opwindend..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:34 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Voor jou wil ik m'n Paemel wel ff tussen m'n benen klemmen
Goede grapjes heb jij, alleen jammer dat je van je plantsoensalaris je 15 ongeaborteerde spijtkinderen moet onderhouden met kreeftensoep van de Lidlquote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij was de stratenlegger man. Mijn "grapjes" recycleren is hiervan het bewijs.
Ik dacht meer aan een persoon met gezag die een slachtoffer van verkrachting juist kan bijstaan en dit soort zaken juist bespreekbaar kan maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toestemming van een autoriteit die een centrale rol heeft in de gemeenschap?
Na de vernedering van een verkrachting ook nog moeten vertellen wat er gebeurd is zodat je toestemming kunt krijgen van de dominee?
Want vrouwen die al zo vernederd zijn kunnen zelf geen beslissing nemen? En als de dominee vindt dat ze gestraft moet worden kan hij die toestemming weigeren en haar de zwangerschap verplicht laten uitdragen? Of haar misschien wel dwingen met haar verkrachter te trouwen.
Mijn hemel, wat zijn dit voor achterhaalde denkbeelden?
Of je gelooft niet in een God, een almachtige, een leven na de dood, enz.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Lees de koran, de bijbel, de torah,.... Of lees ze allemaal en maak je eigen keuze.
Misschien wel, wie zegt dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:28 schreef Fledermuis het volgende:
[..]
Oohh. Als je berouw toont. Dus Hitler viert nu feest in de hemel met zn gratis maagden als ie sorry tegen de joden heeft gezegd?Ga fietsen met je fabeltjes.
Ik ben het volledig met jou eens , helaas hebben we hier te maken met figuren die blijkbaar nog in de middeleeuwen leven met hun religieuze sprookjes en bizarre opvattingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Klinkt niet heel opwindend..
Maar goed, ik denk dat dit iets is want bijna onmogelijk uit te leggen is aan mannen. Wederom niet denigrerend bedoelt in any way. Maar het is toch makkelijker praten als man, als je makkelijker weg kan lopen én niet negen maanden iets letterlijk en figuurlijk moet dragen wat je echt niet wil.
Noem je nou degene die verkracht is asociaal omdat ze haar leed niet wil delen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:37 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een persoon met gezag die een slachtoffer van verkrachting juist kan bijstaan en dit soort zaken juist bespreekbaar kan maken.
Als er in mijn omgeving iemand is verkracht en wie daaropvolgend zwanger raakt en abortus laat plegen en dan doet of er niets is gebeurd..... dat is toch haast asociaal. Als gemeenschap moet je weerbaar worden en eenander helpen.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 00:36 schreef Koettie het volgende:
[..]
Klinkt niet heel opwindend..
Maar goed, ik denk dat dit iets is want bijna onmogelijk uit te leggen is aan mannen. Wederom niet denigrerend bedoelt in any way. Maar het is toch makkelijker praten als man, als je makkelijker weg kan lopen én niet negen maanden iets letterlijk en figuurlijk moet dragen wat je echt niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |