abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168566029
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij moet je gewoon diep schamen...

Immigratiestop uit streng gelovige landen zal ik toejuichen. *O*
Ik heb europees bloed hoor, maar dit bewijst net maar weer wat voor persoon jij bent. Je kan het niet verdragen dat mensen een andere mening hebben, een andere kleurtje of andere religie.

Wie moet er zich nou schamen? :')
pi_168566041
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Fushia2 het volgende:
Als je een egoïstisch en egocentrisch persoontje bent
Dit soort aannames zijn echt beschamelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566056
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:07 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik heb europees bloed hoor, maar dit bewijst net maar weer wat voor persoon jij bent. Je kan het niet verdragen dat mensen een andere mening hebben, een andere kleurtje of andere religie.

Wie moet er zich nou schamen? :')
Ik kan het niet verdragen dat mensen onze liberale samenleving met verworven vrijheden willen tegenwerken.
Dat type mens is ondermijnend voor een liberale samenleving. De naam Partij voor de Vrijheid is niet zo gek gevonden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168566069
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit soort aannames zijn echt beschamelijk.
Nouja, dit is mijn mening. Maar je bent blijkbaar uitgepraat want je gaat op de man spelen.

Als je niet als een volwassen persoon een discussie ga voeren ga je beter gewoon weg.
pi_168566080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan spreek je over het koper spiraaltje denk ik die middels een allergische reactie het innestellen tegen gaat.

Een Mirena is een hormoon afgevende spiraal die volgens mij net als ze pil werkt, alleen met een beter locatie voor de afgifte in lagere dosissen.
Ah ja, het koperspiraaltje inderdaad. Weet niet precies hoe het zit, maar wel dat mensen die fel tegen het afbreken van zwangerschap zijn ook bezwaren hebben tegen dat spiraaltje.
pi_168566091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan het niet verdragen dat mensen onze liberale samenleving met verworven vrijheden willen tegenwerken.
Hoezo tegenwerken? Je leest nogal selectief he knul? Ik zek toch dat ik niet tegen een absoluut verbod ben.

Maarja, dit kan je niet vatten. Is allemaal te moeilijk voor je blijkbaar.
pi_168566093
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:09 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Nouja, dit is mijn mening. Maar je bent blijkbaar uitgepraat want je gaat op de man spelen.

Als je niet als een volwassen persoon een discussie ga voeren ga je beter gewoon weg.
Ik val gewoon over je hypocrisie, jij bent blijkbaar een gelovige, maar als ik dan kijk naar wat voorn kwetsende dingen je allemaal zegt.... Ben je blijkbaar niet echt een ster in je gedragen als een goede gelovige.
pi_168566096
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:03 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik ken downies die zielsgelukkig zijn. En de ouders ook en ze beweren dat ze het zo opnieuw zouden doen.

Het ligt allemaal maar aan je eigen ingesteldheid. Als je een egoïstisch en egocentrisch persoontje bent snap ik dat je zulke beslissingen neemt. Ik zou net extra voldoening eruit halen om ervoor te zorgen dat mijn kind, met down, net een zo goed mogelijk leven kan leven. Hier zou ik geluk uit halen, ik gun iedereen het leven.
Ten koste van alles? Want voor het gemak vergeet je dat er nog gevolgen zijn voor het kind zelf. En die zijn niet mis.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:05 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Maar daarom zei ik toch al: Stel dat het kindje later als een plant moet leven kan ik wel begrijpen dat abortus een goede oplossing is. Maar down, autisme, het ontbreken van ledenaten,.... Is niet genoeg.
Downies kunnen nooit zelfstandig leven, hebben een IQ van 60, hoe gaat dit niet behoorlijk richting een soort kasplant? En zelfs dan nog, hoe denk je dat het voor een kind zelf is om Down te hebben? Het lijkt me iig geen pretje.

Vind je dit ook van zware autisten die in een instelling moeten wonen omdat ze te zwaar gehandicapt zijn?

De meeste gehandicapten worden overigens niet erg oud. Ik ben zelf een aantal jaar wekelijks over de vloer geweest bij een instelling voor begeleid wonen. Daar zaten alleen maar gehandicapten en ieder persoon slikte een berg medicijnen. Kwaliteit van leven verschilde per persoon en ik heb ergere gevallen gezien, maar leuk is anders.
pi_168566098
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:30 schreef Fushia2 het volgende:
Iedereen zeikt steeds op godsdiensten, maar wanneer het slecht gaat zijn zij de eerste die terug gaan naar het geloof. Helaas werkt het zo niet.
Er zitten hier wat gekke aannames.

Teruggaan naar het geloof?
pi_168566108
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zitten hier wat gekke aannames.

Teruggaan naar het geloof?
Terug naar het jaar 0.
pi_168566120
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik val gewoon over je hypocrisie, jij bent blijkbaar een gelovige, maar als ik dan kijk naar wat voorn kwetsende dingen je allemaal zegt.... Ben je blijkbaar niet echt een ster in je gedragen als een goede gelovige.
Als jij je gekwetst voelt is omdat er toch een bepaalde waarheid achter zit. Anders deed het je niks.
pi_168566123
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Als jij je gekwetst voelt is omdat er toch een bepaalde waarheid achter zit. Anders deed het je niks.
:') x oneindig
pi_168566124
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:10 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Hoezo tegenwerken? Je leest nogal selectief he knul? Ik zek toch dat ik niet tegen een absoluut verbod ben.

Maarja, dit kan je niet vatten. Is allemaal te moeilijk voor je blijkbaar.
Hehe, maar je moet wel even brommen, om je eigen liberale acties, waar jij niks mee te maken hebt, te verantwoorden. Ga weg, dat is geen vrijheid en dat is ook geen liberaal gedachtegoed.
pi_168566140
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:56 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ja in mijn ogen wel. Lekker rondscharrelen, geen voorzorgen nemen wetende dat abortus toch nog steeds een optie is.

Dit noem ik losbandigheid. Als je bewust geen kinderen wil moet je je maar laten castreren. Onschuldige wezentjes hoeven hier de dupe niet van te zijn.
Die is nieuw :') Alsof iemand even een abortus neemt, gewoon tussendoor. Dat is echt niet zo lichtzinnig.

En als vrouw mag je niet zomaar gesteriliseerd worden op jonge leeftijd. Kost meestal veel overtuigen en zeuren. Verder hebben die 'onschuldige wezentjes' er in dat stadium geen last van als je ze weghaalt, want geen bewustzijn.
pi_168566145
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Terug naar het jaar 0.
Dus...
Wie zijn jaar nul? Die van ons, of die van de Chinezen, of misschien die van de Maya's?
pi_168566157
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ten koste van alles? Want voor het gemak vergeet je dat er nog gevolgen zijn voor het kind zelf. En die zijn niet mis.

[..]

Downies kunnen nooit zelfstandig leven, hebben een IQ van 60, hoe gaat dit niet behoorlijk richting een soort kasplant? En zelfs dan nog, hoe denk je dat het voor een kind zelf is om Down te hebben? Het lijkt me iig geen pretje.

Vind je dit ook van zware autisten die in een instelling moeten wonen omdat ze te zwaar gehandicapt zijn?

De meeste gehandicapten worden overigens niet erg oud. Ik ben zelf een aantal jaar wekelijks over de vloer geweest bij een instelling voor begeleid wonen. Daar zaten alleen maar gehandicapten en ieder persoon slikte een berg medicijnen. Kwaliteit van leven verschilde per persoon en ik heb ergere gevallen gezien, maar leuk is anders.
Het moet geval per geval bekeken worden en gelukkig is de medische vooruitgang zo groot dat men dit snel kan bepalen.

Maar abortus is geen verworven recht. Bij gehandicapten kan ik nog begrip opbrengen in sommige gevallen, maar abortus plegen omdat de timing niet goed is en je nu nog geen kind wil hebben is verwerpelijk.
pi_168566176
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:11 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Terug naar het jaar 0.
Ik kan niet teruggaan naar een geloof. Heb nooit een geloof gehad. Laat staan dat ik er 'naar terug' zal keren als ik het moeilijk heb. Beetje gek.
pi_168566183
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:13 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Het moet geval per geval bekeken worden en gelukkig is de medische vooruitgang zo groot dat men dit snel kan bepalen.

Maar abortus is geen verworven recht. Bij gehandicapten kan ik nog begrip opbrengen in sommige gevallen, maar abortus plegen omdat de timing niet goed is en je nu nog geen kind wil hebben is verwerpelijk.
Een vrouw dwingen voor een kind te zorgen dat ze niet heeft gewild (en misschien wel mishandelt daardoor waardoor het kind een trauma oploopt en een slechte jeugd heeft) is verwerpelijk.
pi_168566186
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 13:56 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ja in mijn ogen wel. Lekker rondscharrelen, geen voorzorgen nemen wetende dat abortus toch nog steeds een optie is.

Dit noem ik losbandigheid. Als je bewust geen kinderen wil moet je je maar laten castreren. Onschuldige wezentjes hoeven hier de dupe niet van te zijn.
Wel vreemd dat je denkt dat iedereen die voor abortus is, gelijk een losbandig persoon is.
Je kan niet gewoon een mening over iets hebben zonder er profijt uit te halen?
Twiddel
pi_168566190
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hehe, maar je moet wel even brommen, om je eigen liberale acties, waar jij niks mee te maken hebt, te verantwoorden. Ga weg, dat is geen vrijheid en dat is ook geen liberaal gedachtegoed.
Naja, dit is misschien wel extreem maar er zouden toch acties moeten ondernomen worden. Abortus is echt geen kleine daad.
pi_168566211
Het zal jullie misschien verbazen maar mijn moeder heeft zelfs jaren geleden abortus gepleegd. Ik weet dus best wat het is.
pi_168566234
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:15 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Naja, dit is misschien wel extreem maar er zouden toch acties moeten ondernomen worden. Abortus is echt geen kleine daad.
Allicht, maar zo wordt het ook niet geïnterpreteerd, en dat het geen kleine daad is gaat meer over emotionele redenatie dan over rationele....

Dus zijn die mensen die abortus plegen niet al genoeg gestraft omdat ze de abortus ondergaan?
pi_168566240
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:13 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Want verkeerde timing is de enige reden? En verkeerde timing kan geen levens verwoesten denk je? Een stabiele relatie lijkt me enigszins belangrijk. De economische situatie ook. En je blijft spreken voor ongeboren kinderen terwijl er ook kinderen zijn van ouders die eigenlijk geen kind wilden en dat ook hebben gemerkt. Niemand kiest ervoor om geboren te worden, misschien is het dus niet zo erg om iemand niet te dwingen om tot leven te komen.
pi_168566243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een vrouw dwingen voor een kind te zorgen dat ze niet heeft gewild (en misschien wel mishandelt daardoor waardoor het kind een trauma oploopt en een slechte jeugd heeft) is verwerpelijk.
Afstaan ter adoptie. En eileiders doorknippen en/of baarmoeder weghalen. Problem solved.
pi_168566246
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:16 schreef Fushia2 het volgende:
Het zal jullie misschien verbazen maar mijn moeder heeft zelfs jaren geleden abortus gepleegd. Ik weet dus best wat het is.
Ik hou me in, hier een grap over maken zou iets te onsmakelijk worden. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')