Dit kan je echt letterlijk over elke multiplayer-game ooit gemaakt zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
Heb zelf helemaal niks met die skins. Vind het ook slappe toevoeging. Zie veel liever de competitve aangepakt worden als in timeout aan kunnen vragen, game die stopt bij disc of timeout etc etc
Wel grappig die OW community trouwens. Als iemand goed speelt dan mag je dat zeggen, maar als iemand er helemaal niks van bakt dan is het meteen toxic![]()
![]()
Geen idee wat feiten met toxic te maken hebben maar goed
![]()
![]()
Sinds kort Overwatch weer ff opgepakt na een breek van zo'n vier maanden en ik had in het verleden nauwelijks serverproblemen. Behalve de regelmatige gevallen waarbij ik in een game word gepleurd die vier seconden later afgelopen is, maar dat kun je niet echt onder serverproblemen scharen. Dat gebeurt helaas nog wel steeds veel te vaak.quote:
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN/status/853551549058093058quote:Op zondag 16 april 2017 13:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sinds kort Overwatch weer ff opgepakt na een breek van zo'n vier maanden en ik had in het verleden nauwelijks serverproblemen. Behalve de regelmatige gevallen waarbij ik in een game word gepleurd die vier seconden later afgelopen is, maar dat kun je niet echt onder serverproblemen scharen. Dat gebeurt helaas nog wel steeds veel te vaak.
Gister aardig wat goeie potjes kunnen doen, totdat ik opeens een half uur lang na iedere succesvolle join een disconnect/LC-202 melding kreeg na een paar minuten spelen. Verder mislukken bij mij standaard alle matches waarbij je 'waiting for players...' krijgt. Die gaat altijd op 'not enough players, finding new game', ook vrij irritant. Nu wil ik vandaag weer ff spelen en sta ik als zevenduizendste in een 'queue'teh fcuk.
Thanks, ik had alleen de downdetector gecheckt. Was ff bang dat het iets standaards was, schijnt wel vaker voor te komen.quote:Op zondag 16 april 2017 13:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN/status/853551549058093058
Even Twitter volgen
Afgelopen 2 weken is dit nu 3 keer gebeurd ofzo, is wel vaak de laatste tijdquote:Op zondag 16 april 2017 13:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thanks, ik had alleen de downdetector gecheckt. Was ff bang dat het iets standaards was, schijnt wel vaker voor te komen.
EDIT: Zou nu opgelost moeten zijn.quote:Due to an outage, #Overwatch PS4 and XBOX games servers were taken offline. We are working to bring services back online asap.
Was ff overgeschakeld naar Battlefield 1 tijdens de outage maar gister toch weer aardig wat lekkere potjes mee kunnen pakken. Erg tof om weer in te schakelen na een paar maand afwezigheid, meteen twee nieuwe heroes uitproberen, een nieuwe map en nog tal van andere nieuwighedenquote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
EDIT: Zou nu opgelost moeten zijn.
IN ANDER NIEUWS: mijn career high behaald (~3200 SR), eigenlijk enkel duo queue met mijn broer. Na rank 60 in seizoen 1 (geen idee meer hoe dat vertaalt naar dit systeem) voelt dit weer goedvorig seizoen ook diamond gehaald, maar dat was de laatste week dus weinig meer gespeeld toen.
Hoe gaat het bij de rest?
Eens, jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |