abonnement Unibet Coolblue
pi_183115751
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:36 schreef wielrennerdt het volgende:
Zou t eigelijk nog echt zijn dit spel of is de helft ingestudeerd zoals bij hun opdrachten?
komt toch heel realistisch over en die Rapper Sjors pannekoek hadden ze al na een uur te pakken dus ze zijn wel gedreven.

Wel flauw dat zoveel mensen hulp gebruiken. Bizzey alleen de eerste lift en dan alles op eigen kracht. Veel leuker dus om naar te kijken.
pi_183115827
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:53 schreef Beursaap het volgende:

[..]

komt toch heel realistisch over en die Rapper Sjors pannekoek hadden ze al na een uur te pakken dus ze zijn wel gedreven.

Wel flauw dat zoveel mensen hulp gebruiken. Bizzey alleen de eerste lift en dan alles op eigen kracht. Veel leuker dus om naar te kijken.
klopt, famke was ook op eigen kracht en dat is leuker om naar te kijken

wel triest dat wanneer ze hulp fixen ze toch niet winnen vaak :')
pi_183117459
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:53 schreef Beursaap het volgende:

[..]

komt toch heel realistisch over en die Rapper Sjors pannekoek hadden ze al na een uur te pakken dus ze zijn wel gedreven.

Wel flauw dat zoveel mensen hulp gebruiken. Bizzey alleen de eerste lift en dan alles op eigen kracht. Veel leuker dus om naar te kijken.
Oh ik vond Rico ook wel geinig, ook al had hij hulp geregeld. Vooral in dat vliegtuig :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:31:27 #79
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_183118218
Jezus wat een dom programma. vooral dat ze het laatste uur elke 5!!!minuten de locatie doorkrijgen.. zo maak je het jezelf wel heel makkelijk :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_183218439

Dit is echt de slechtste aflevering ooit! Alleen maar hulp van die snuifduif krijgt ze en met scooters door de binnenstad scheuren kom op zeg. Dit slaat echt nergens meer op ze moeten de regels aanpassen: hulp van buitenaf = diskwalificatie! Zo kan ik ook winnen kom op!
pi_183218691
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:43 schreef Beursaap het volgende:

Dit is echt de slechtste aflevering ooit! Alleen maar hulp van die snuifduif krijgt ze en met scooters door de binnenstad scheuren kom op zeg. Dit slaat echt nergens meer op ze moeten de regels aanpassen: hulp van buitenaf = diskwalificatie! Zo kan ik ook winnen kom op!
ja mee eens. tony junior :')
pi_183220432
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:43 schreef Beursaap het volgende:

Dit is echt de slechtste aflevering ooit! Alleen maar hulp van die snuifduif krijgt ze en met scooters door de binnenstad scheuren kom op zeg. Dit slaat echt nergens meer op ze moeten de regels aanpassen: hulp van buitenaf = diskwalificatie! Zo kan ik ook winnen kom op!
Ook echt het begin van het filmpje Tony junior: ga nooit de binnenstad in, dan loop je vast

Einde filmpje, 20 km voorsprong: met scooters doelloos door de binnenstad van Utrecht rijden, tot ze bijna gepakt worden

Wat een droeftoeter die Tony zeg
pi_183220765
Jazeker jammer van Maan, geen leuke deelname op deze manier.
pi_183220781
Was echt fucking kansloos ja :')
pi_183220916
Wel tekenend voor haar carričre dat zij weer afhankelijk van haar vader was.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:23:09 #86
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183287531
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 12:17 schreef KREEFTx het volgende:

[..]

Ook echt het begin van het filmpje Tony junior: ga nooit de binnenstad in, dan loop je vast

Einde filmpje, 20 km voorsprong: met scooters doelloos door de binnenstad van Utrecht rijden, tot ze bijna gepakt worden

Wat een droeftoeter die Tony zeg
Echt he :')
#KICKOUTZP
pi_183307337
Gewoon die banden van het busje lek steken voordat je ontsnapt. Maar dat mag zeker niet :+
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_183512064
Effe dit topic omhoog kicken, heb pas begin dit jaar het programma ontdekt en wist niet eens dat er een Fok! topic was :') maar ik vind het erg leuk om te kijken.

quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:43 schreef Beursaap het volgende:
Dit slaat echt nergens meer op ze moeten de regels aanpassen: hulp van buitenaf = diskwalificatie!
Ja ik vind dat als ze veel hulp van vriendjes krijgen zoals Maan of Ali B dan wordt het wel erg makkelijk. Gewoon de regel invoeren dat je maar 1x hulp van je "directe kring" (familie / vrienden) mag krijgen, zoals bijvoorbeeld de eerste lift.
Ik vind de offline-button wel een goede maatregel dit seizoen. Vooral bruikbaar in het laatste uur als ze dichtbij zijn en ze per 5 minuten de locatie door krijgen...

Afleveringen met Tan, Rico en Fred van Leer (hij is irritant, maar het einde van deze aflevering was wel mooi, dat-ie de zee in ging) zijn mijn personal favs. En Rapper Sjors is zoooo dom, die aflevering is alleen leuk voor het leedvermaak.

Laatste 2 afleveringen (speciaal voor dit topique):


Anna :9

Oh ja, ik hoop dat ze Max Verstappen ook eens polsen voor een aflevering. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_183528472
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 09:43 schreef Beursaap het volgende:

Dit is echt de slechtste aflevering ooit! Alleen maar hulp van die snuifduif krijgt ze en met scooters door de binnenstad scheuren kom op zeg. Dit slaat echt nergens meer op ze moeten de regels aanpassen: hulp van buitenaf = diskwalificatie! Zo kan ik ook winnen kom op!
er is toch ook niemand die maan een leuke persoonlijkheid vind hebben?
pi_183601099
Vind ook wel dat ze maximum aantal uur in de auto mogen zitten. Nu is het de hele tijd van auto naar auto, beetje variatie is ook wel leuk.
pi_183608615

Weer een zandneger die weer 10 vriendjes heeft met petjesauto's om hem op te halen overal :O :z
pi_183620918
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

er is toch ook niemand die maan een leuke persoonlijkheid vind hebben?
Vind haar wel ok hoor en zeker aan.
pi_183621896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:05 schreef Beursaap het volgende:

Weer een zandneger die weer 10 vriendjes heeft met petjesauto's om hem op te halen overal :O :z
Naja, het was nog best spannend op het einde, maar het is wel triest dat ze constant vriendjes bellen om te helpen. :z Op eigen kracht bij onbekenden en wat improvisatie is idd leuker.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 09:18 schreef Yocax het volgende:
Vind ook wel dat ze maximum aantal uur in de auto mogen zitten. Nu is het de hele tijd van auto naar auto, beetje variatie is ook wel leuk.
Naja, beter is als ze maar maximaal 2 mensen van hun "eigen kring" mogen inschakelen. Want onbekenden willen je soms niet meenemen (dan wordt het tenminste wat moeilijker), en OV doen ze allemaal niet meer want dat is veel te voorspelbaar, dan worden ze meestal onderschept.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_183624691
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 18:05 schreef Beursaap het volgende:

Weer een zandneger die weer 10 vriendjes heeft met petjesauto's om hem op te halen overal :O :z
Wat een teringjosti's op 5:35.
pi_183760767
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_183760917
Die lippen van Monica, wtf echt :') Wel een goede aflevering overigens.
Maar die met Maan en Frenna, nee... :') Heb mij bij die van Frenna echt ongemakkelijk gevoeld de hele tijd, en vind Maan echt geen prettig mens -O-
pi_183761097
Vind trouwens Giel echt énorm kut vaak :r
Het is zó'n enorme schreeuwerd..
pi_183761654
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2018 11:43 schreef MisterLastName het volgende:
Vind trouwens Giel echt énorm kut vaak :r
Het is zó'n enorme schreeuwerd..
Thomas sowieso het chillst _O_
Monica had wel chill gespeeld op zich vind ik.
pi_183761672
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:19 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Thomas sowieso het chillst _O_
Monica had wel chill gespeeld op zich vind ik.
Ja Monica deed het wel goed op zich! _O_
Sowieso is Thomas de meest chille ja :D toffe gast is dat.
pi_183766188
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2018 11:43 schreef MisterLastName het volgende:
Vind trouwens Giel echt énorm kut vaak :r
Het is zó'n enorme schreeuwerd..
"HOE DAN?!" _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')