Hier sta ik wel voor open en vind ik gewoon kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de pro-lifers hier tegenover anti-conceptie staan.
Heb je daar bewijs van of is dat slechts een aanname?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je denkt dat er in moslimlanden geen abortus plaatsvindt?
Het aantal abortussen daalt niet als het illegaal wordt hè, het wordt alleen maar gevaarlijker.
Heb jij bewijs dat het wel daalt danwel helemaal niet meer voorkomt?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:31 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs van of is dat slechts een aanname?
Geen bewijs dus, dat dacht ik al. Je loopt dus maar gewoon wat te kletsen. Jammer.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij bewijs dat het wel daalt danwel helemaal niet meer voorkomt?
Ja hoor, ik juich het zelfs toe. Als je goed gebruikt maakt van dit soort middelen is abortus niet meer nodig.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een koperspiraaltje bijvoorbeeld?
Ik juich het niet toe maar heb het 1000x liever dan abortus.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik juich het zelfs toe. Als je goed gebruikt maakt van dit soort middelen is abortus niet meer nodig.
LOL, ik loop te kletsen en jij denkt dat het een "verbetering" is als abortus illegaal wordt? Voor wie dan?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Geen bewijs dus, dat dacht ik al. Je loopt dus maar gewoon wat te kletsen. Jammer.
Je weet dat een koperspiraaltje door sommigen als een abortieve vorm van anticonceptie gezien wordt?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik juich het zelfs toe. Als je goed gebruikt maakt van dit soort middelen is abortus niet meer nodig.
Dat is nou natuurlijke selectie.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:38 schreef Fushia2 het volgende:
En wat verl mensen vergeten, abortus brengt een grote kans op onvruchtbaarheid met zich mee.
Voor de gehele Nederlandse samenleving.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ik loop te kletsen en jij denkt dat het een "verbetering" is als abortus illegaal wordt? Voor wie dan?
Die mening deel ik niet. Ik ben best conservatief, maar dit is in mijn ogen niet zo erg. Eens er bevruchting is wel.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat een koperspiraaltje door sommigen als een abortieve vorm van anticonceptie gezien wordt?
Leg uit.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:41 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Voor de gehele Nederlandse samenleving.
Behalve al die vrouwen die dat niet gaan overleven, en kinderen die dan mismaakt geboren worden door de mislukte abortus.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:41 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Voor de gehele Nederlandse samenleving.
Okay, je weet dus niet hoe een koperspiraaltje werkt en roept maar wat.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet. Ik ben best conservatief, maar dit is in mijn ogen niet zo erg. Eens er bevruchting is wel.
Zou het persoonlijk ook niet zo erg vinden, je hebt er namelijk zelf voor gekozen.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:40 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Dat is nou natuurlijke selectie.
Het zorgt ervoor dat de zaadcellen biet meer werken las ik. Maar gelukkig hoef ik mij hier niet zo in te verdiepen. De pil werkt prima en mocht er toch een zwangerschap zijn is het omdat dit jouw lot is.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, je weet dus niet hoe een koperspiraaltje werkt en roept maar wat.
Duidelijk.
De Nederlandse samenleving individualiseert in rap tempo. Er moet een nieuw verantwoordelijkheidsgevoel tot stand worden gebracht. (=mijn mening/wens) In plaats in anonimiteit het leven van een kindje te beeindigen pleit ik ervoor dat wij als samenleving meer worden ingericht om zorg voor elkaar te dragen. Dit kan in de vorm van meer financiele ondersteuning of het regelen van opvang in een gastgezin.quote:
Dan heb je het verkeerd gelezen.quote:Op maandag 30 januari 2017 22:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat de zaadcellen biet meer werken las ik. Maar gelukkig hoef ik mij hier niet zo in te verdiepen. De pil werkt prima en mocht er toch een zwangerschap zijn is het omdat dit jouw lot is.
Geef jij dan ook vast je baan op als je vrouw een meervoudig gehandicapt kind krijgt?quote:Op maandag 30 januari 2017 22:47 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
De Nederlandse samenleving individualiseert in rap tempo. Er moet een nieuw verantwoordelijkheidsgevoel tot stand worden gebracht. (=mijn mening/wens) In plaats in anonimiteit het leven van een kindje te beeindigen pleit ik ervoor dat wij als samenleving meer worden ingericht om zorg voor elkaar te dragen. Dit kan in de vorm van meer financiele ondersteuning of het regelen van opvang in een gastgezin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |