abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168556345
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Behalve al die vrouwen die dat niet gaan overleven, en kinderen die dan mismaakt geboren worden door de mislukte abortus.
Dat moet je dus ook niet toestaan en juist strafbaar stellen.
paypal.me/taaladvies
pi_168556363
Of je nou wat in de baarmoeder stopt of niet, er is geen bevruchting dus vind ik het ok. Is toch simpel? :')
  maandag 30 januari 2017 @ 22:49:28 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556377
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dat moet je dus ook niet toestaan en juist strafbaar stellen.
Je bent echt heel naïef als je denkt dat dat het einde van abortussen zou betekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168556393
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:44 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Zou het persoonlijk ook niet zo erg vinden, je hebt er namelijk zelf voor gekozen.

Abortus zonder legitieme reden zou volgens mij zelfs strafwettelijk mogen vervolgd worden.
Ja het wordt ingewikkeld als je een x-aantal gevallen wel toelaat om abortus te plegen. :{
paypal.me/taaladvies
pi_168556397
Dat iets strafbaar is wil niet zeggen dat de vraag ineens weg is. Hoe los je het probleem van gevaarlijke illegale abortussen op?
  maandag 30 januari 2017 @ 22:51:05 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556413
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:49 schreef Fushia2 het volgende:
Of je nou wat in de baarmoeder stopt of niet, er is geen bevruchting dus vind ik het ok. Is toch simpel? :')
Je weet het dus nog steeds niet.
Hou maar op.

Fijn zo'n mening roeptoeteren en ondertussen niets van anticonceptie weten behalve "de pil is ook goed"
Nee, dat is hij voor sommige mensen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_168556416
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Geef jij dan ook vast je baan op als je vrouw een meervoudig gehandicapt kind krijgt?
Waarom moet je dan je baan opgeven?
paypal.me/taaladvies
pi_168556433
Fok! is een redelijke afspiegeling van Nederland. Dat wil zeggen dat het qua normen en waarden gesteld hier zwaar beneden de maat is. Indien het niet geheel afwezig is. Zelf vinden ze wel dat ze beschikken over een normenbestel. Doe je niks aan. Maar deze gekkigheid zal niet snel afnemen. Voor de leefbaarheid raad ik je dan ook aan om af en toe eens je strijdlust te laten varen, want anders kan het nogal een flinke wissel trekken op elk sociaal contact dag in dag uit.
pi_168556440
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:51 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Waarom moet je dan je baan opgeven?
Je zegt net dat we allemaal voor zo;n kind moeten zorgen. Een gehandicapt kind heeft veel zorg nodig. Dus moet jij voor het kind zorgen want je zegt net dat mensen dat moeten doen.
pi_168556446
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:48 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Geef jij dan ook vast je baan op als je vrouw een meervoudig gehandicapt kind krijgt?
Ik ben liever werkloos en dat ik voor mijn kind kan zorgen. Zou hier absoluut geen problemen mee hebben.

Maar zoals ik eerder al zei zijn er wek grenzen. Als het kindje later als een plant moet leven zou ik wel abortus overwegen. Al zou ik er wel héél lang moeten over nadenken samen met mijn vrouw.

En gelukkig weet ik dat mijn partner mij hierin zal volgen. Abortus is iets pro westers en eigen aan de egocentrische en egoïstische westerse samenleving.
pi_168556465
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent echt heel naïef als je denkt dat dat het einde van abortussen zou betekenen.
Als er meer sociale cohesie is denk ik dat inderdaad. Nu kan je in elke uithoek van het land terecht op anonieme boerderijen om je baarmoeder te laten leegpompen. :N
paypal.me/taaladvies
  maandag 30 januari 2017 @ 22:53:31 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556481
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:50 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Ja het wordt ingewikkeld als je een x-aantal gevallen wel toelaat om abortus te plegen. :{
Daarom lekker voor iedereen verbieden.
Gaat je kind binnen een week na de geboorte dood omdat het kansloos is? Niet zeuren, je zwangerschap gewoon uitdragen.
Ben je zwanger door een verkrachting? Niet zeuren, de zwangerschap gewoon uitdragen.
Ga je dood als je de zwangerschap voorzet? Niet zeuren, gewoon doodvallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_168556496
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Als er meer sociale cohesie is denk ik dat inderdaad. Nu kan je in elke uithoek van het land terecht op anonieme boerderijen om je baarmoeder te laten leegpompen. :N
Dat is wel erg naïef dan.
  maandag 30 januari 2017 @ 22:54:52 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556517
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:52 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

En als het illegaal is vast niet meer...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_168556531
quote:
0s.gif Op [url=ar kKLB / Normalisering van Abortus 30 januari 2017 22:50[/url] schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Naja is toch simpel?

- gevaar voor leven moeder
- kind van verkrachting
- als het kindje nooit zelfstandig zak kunnen leven
  maandag 30 januari 2017 @ 22:55:59 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556545
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:53 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

#$/^& ik weet best hoe een spiraaltje werkt. En heb het net nog eens helenaal voor je doorgenkmen ook.

:')
Ten eerste kun je je taalgebruik fatsoeneren, ten tweede had ik het expliciet over een koperspiraaltje en niet over "een spiraaltje".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_168556546
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:55 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Naja is toch simpel?

- kind van verkrachting
Een kind met Down valt er dus ook onder. Duidelijk.
pi_168556570
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:18 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Weet je waarover seks initieel dient?
Ja? Is dit een tegenargument voor iets wat ik zeg? Of vraag je je af of Ik het verhaal van bloemen en bijtjes ken?
pi_168556576
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ten eerste kun je je taalgebruik fatsoeneren, ten tweede had ik het expliciet over een koperspiraaltje en niet over "een spiraaltje".
Je moet niet zo bijdehand lopen doen. Ik toon interesse en nog ga je je als een kleuter gedragen.

Met vrouwen kun je ook nooit normaal in discussie gaan :')
pi_168556607
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:55 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Naja is toch simpel?

- kind van verkrachting
Punt één kan ik nog wel inkomen. Punt twee is het gevolg van een zwakke sociale cohesie. Als het kind van een verkrachting wordt weggehaald zonder de omgeving te informeren kan de omgeving ook geen actie ondernemen dat kan voorkomen dat zoiets nog eens gebeurd.
paypal.me/taaladvies
pi_168556613
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een kind met Down valt er dus ook onder. Duidelijk.
Naah, ik ken een paar downies en die zijn zielsgelukkig. Waarom zou je hen het leven willen ontnemen? Juist ja, egoïsme.....

Dat het wat zwaarder is ga ik niet ontkennen.
pi_168556626
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:57 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Je moet niet zo bijdehand lopen doen. Ik toon interesse en nog ga je je als een kleuter gedragen.

Nouja, ze heeft een punt. Een koperspiraal werkt anders dan bevruchting voorkomen. En ze vraagt of jij dat prima vindt. Vervolgens roep je ja terwijl je blijft hameren op die bevruchting die er volgens jou niet is.
pi_168556629
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:59 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Naah, ik ken een paar downies en die zijn zielsgelukkig. Waarom zou je hen het leven willen ontnemen? Juist ja, egoïsme.....

Dat het wat zwaarder is ga ik niet ontkennen.
Ik ken ook Downies, en wel aardig wat (zwaar) gehandicapten. Ik gun iemand liever niet zo;n leven. Heb je enig idee welke lichamelijke problemen mensen met Down bijvoorbeeld hebben?
  maandag 30 januari 2017 @ 23:00:30 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168556634
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:57 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ik heb al duidelijk aangegeven dat het in sommige kringen geen acceptabele vorm van anticonceptie is omdat het als abortief wordt gezien.
Ga jij toch nog roepen dat je het prima vindt zolang het een bevruchting maar voorkomt.
Dan weet je het dus gewoon niet. Doe dan niet alsof je het wel weet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 januari 2017 @ 23:00:44 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_168556641
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 22:52 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben liever werkloos en dat ik voor mijn kind kan zorgen. Zou hier absoluut geen problemen mee hebben.

Maar zoals ik eerder al zei zijn er wek grenzen. Als het kindje later als een plant moet leven zou ik wel abortus overwegen. Al zou ik er wel héél lang moeten over nadenken samen met mijn vrouw.

En gelukkig weet ik dat mijn partner mij hierin zal volgen. Abortus is iets pro westers en eigen aan de egocentrische en egoïstische westerse samenleving.
Dit is een top reactie. _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')