Klopt maar ook cd's.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 22:07 schreef Najieto het volgende:
Kan je daar nog cassettebandjes mee afspelen?!
Je weet toch zelf wel waar je de afbeelding vandaan hebt geplukt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:06 schreef icloud het volgende:
Ja
Afbeelding komt van google zo te zien.
ik snap hier niks van. ben je een troll of een oprechte tweede persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:06 schreef icloud het volgende:
Ja
Afbeelding komt van google zo te zien.
Icloud heeft die afbeelding niet geplaatst dus als iemand enige mentale onvaardigheid te verwijten valt ben jij het wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel waar je de afbeelding vandaan hebt geplukt.
Of heb je last van geheugenverlies?
lol, het zijn kloons van elkaar die namens elkaar reagerenquote:Op zondag 29 januari 2017 04:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Icloud heeft die afbeelding niet geplaatst dus als iemand enige mentale onvaardigheid te verwijten valt ben jij het wel.
Dyslexie misschien? (Schreef ik dat goed? )
Waarom altijd met gestrekt been er in gaan zonder goed te lezen, is nog eens flink off topic ook.
Moet men in PTA eens flikken, komt er dezelfde "ferme" taal naar voren.
Gedraag je toch eens gewoon.
En ja, ik reageer ook fel, ik weet het. Maar jouw reactie was de aanleiding daartoe.
Niet denken dat dat je zomaar alles tegen iedereen kan zeggen, dat is gewoon onbeschoft.
echt?.quote:Op zondag 29 januari 2017 07:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
lol, het zijn kloons van elkaar die namens elkaar reageren
Heb je weer gezopen?quote:Op zondag 29 januari 2017 04:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Icloud heeft die afbeelding niet geplaatst dus als iemand enige mentale onvaardigheid te verwijten valt ben jij het wel.
Dyslexie misschien? (Schreef ik dat goed? )
Waarom altijd met gestrekt been er in gaan zonder goed te lezen, is nog eens flink off topic ook.
Moet men in PTA eens flikken, komt er dezelfde "ferme" taal naar voren.
Gedraag je toch eens gewoon.
En ja, ik reageer ook fel, ik weet het. Maar jouw reactie was de aanleiding daartoe.
Niet denken dat dat je zomaar alles tegen iedereen kan zeggen, dat is gewoon onbeschoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |