dank uquote:
Dat maakt herinneringen los. Ik weet alleen niet meer aan wat.quote:
Indische Waterlelies in de Efteling.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat maakt herinneringen los. Ik weet alleen niet meer aan wat.Het is een tune van iets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Molurus op 30-01-2017 19:45:07 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
Omdat die Bellamy best wel een creatieve gitarist is.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de vraag: waarom vind je Muse zo leuk?
Antwoord:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Op de vraag: waarom vind je Muse zo leuk?
Antwoord:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk wel uit..quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Onnoman het volgende:
luistert iemand wel eens naar de muziek van een ander?![]()
![]()
klodzakjequote:
denk het wel, maar kan niet voor andere sprekenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Onnoman het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lupe Fiasco, laatst al iets van Kaytranada.. Dat jij dat kent maakt jou tot een topmokkel..
al gedaan dusquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En ga nou maar stofzuigen, lieverd..
is dat toevallig?quote:
heej daar, leuk je weer te sprekenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:00 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
denk het wel, maar kan niet voor andere spreken
somsquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Onnoman het volgende:
![]()
Ook soms..alleen als het de sfeer verhoogt ;Pquote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Onnoman het volgende:
![]()
Ja, zeker als ik de band/uitvoerder niet echt goed ken of als het iets totaal nieuws voor me is, of ik een nummer al lang niet meer beluisterd heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:55 schreef Onnoman het volgende:
![]()
qua uiterlijk niet?quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ook soms..alleen als het de sfeer verhoogt ;P
Qua muziek neig ik naar narcisme![]()
ligt eraan of het terecht isquote:
Ligt eraan of je jezelf de moeite waard vindquote:
Geef eens voorbeeldjes van die pareltjes?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:22 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]
Ja, zeker als ik de band/uitvoerder niet echt goed ken of als het iets totaal nieuws voor me is, of ik een nummer al lang niet meer beluisterd heb.
Daarom zit ik hier in dit topic en hoop hetzelfde dat anderen ook die van mij opmerken...
Heb werkelijk enkele pareltjes hier de revue zien passeren...![]()
Second thatquote:Op woensdag 1 februari 2017 01:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ligt eraan of je jezelf de moeite waard vind....
Wat een ander ervan vindt doet er geen ruk toe!
ik kan het eventueel bevestigen natuurlijk.. stimuleert je narcisme tot een hoger niveauquote:Op woensdag 1 februari 2017 01:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ligt eraan of je jezelf de moeite waard vind....
Wat een ander ervan vindt doet er geen ruk toe!
tering die is highquote:
quote:
Rod Stewart.quote:
Haha! Ja, ik ook. Jij ook?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Rod Stewart.
Hij zou zo met een paard van bil gaan .
Vangelisquote:Op woensdag 1 februari 2017 01:41 schreef Impressme het volgende:
[..]Ieder zijn smaak
![]()
1 van mijn favorieten, kippevel
Zo'n vreetzak zeker zoals je zelf uitziet?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb liever een vrouw.
Heb je olie bij je?quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo'n vreetzak zeker zoals je zelf uitziet?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je olie bij je?
Smeer me maar in
Lekker ding
Goh, echt voorbeelden kan ik niet geven omdat deze topics erg snel gaan...quote:Op woensdag 1 februari 2017 01:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geef eens voorbeeldjes van die pareltjes?
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |