Ik heb hem laatst in Egmond weer gezien, ik was daar backstage, maar ik durfde niet zoiets voor te stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet je solliciteren naar een plekje naast Sjak
Ook genot, al zie ik hem toch graag de plek van Frank Verhoeven innemen (plottwist: djkoelkast is Frank Verhoeven)quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of analyseren met Koert of Maijer
FTFYquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of analyseren met in plaats van Koert of Maijer
Dat zou toch gigantisch tof zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst in Egmond weer gezien, ik was daar backstage, maar ik durfde niet zoiets voor te stellen
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooiquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook genot, al zie ik hem toch graag de plek van Frank Verhoeven innemen (plottwist: djkoelkast is Frank Verhoeven)
Je hebt er iig meer kennis van dan Frankquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooi
Welke lokale omroep wordt het dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ik weet niets van rally. Ze vinden bij de lokale omroep wel mijn stem goed, maarja of ik daar hoge ogen mee gooi
Dat is bij Frank Verhoeven niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt er iig meer kennis van dan Frank
Ik ben rally fan en heb 30cm, dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is bij Frank Verhoeven niet zo moeilijk.
Dat is regionaal, lokaal is nog wat kleiner. In Noord-Holland. Maar niet de regionale omroep NH, al ben ik daar wel geweest in de studio's.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke lokale omroep wordt het dan?Drenthe, Fryslân, Brabant?
Ik hoop dat hij stopt met darten, samen met Hamilton en White.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop echt dat Thornton buiten top-16 OoM valt dit jaar
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 21:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij stopt met darten, samen met Hamilton en White.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |