De eerste aflevering is niet echt representatief voor de hele serie. Wel goed, maar een beetje een rare "eerste aflevering".quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de eerste aflevering heeft iemand seks met een varken.
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moeder vullen
zo
onlogisch zal trots zijn
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.
Hm, ik vond die minder matig dan de 2e aflevering eigenlijk. Alhoewel ze beiden niet echt heel sterk waren imoquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste aflevering is niet echt representatief voor de hele serie. Wel goed, maar een beetje een rare "eerste aflevering".
Die serie is echt briljant joh.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.
Film was erg goed, voor de tijd. Eerste aflevering vond ik ook goed te pruimen. Met Sir Anthony Hopkinsquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
misschien ook wat te moeilijk voor hafcfanquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie is echt briljant joh.
die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
De serie Sherlock is ook behoorlijk verneukt. Dat laatste seizoen was, op één aflevering na, bijzonder matig.
Heeft een doelpunt nodig. (ziggo antwoord)quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Deze wedstrijd is niet leuk.
Het was niet het beste seizoen maar slecht vond ik het ook niet, wel gewoon leuk om te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
De serie Sherlock is ook behoorlijk verneukt. Dat laatste seizoen was, op één aflevering na, bijzonder matig.
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik vond die minder matig dan de 2e aflevering eigenlijk. Alhoewel ze beiden niet echt heel sterk waren imo
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie is echt briljant joh.
Zal ik doenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.
Bij deze kan je gewoon elke episode kijken omdat het zoveel verschilt van elkaar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.
Burn Notice is overigens ook een erg leuke seriequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.
Gewoon een paar episodes te kijken, niet voor niks dat iedereen er zo enthousiast over is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.
van dit jaar?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
Westworld is als je alle seizoenen van alle series die dit jaar uitgekomen zijn naast elkaar legt, de beste serie van dit jaar.
Kijk je Gotham nog? Het was weer ouderwets goedquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |