abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 januari 2017 @ 01:53:27 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168433567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:48 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Of je kan het zien dat mexicanen beter zijn geworden in niet gevonden worden. Of dat de cijfers een illusie zijn net als de nederlandse criminaliteit die achteruit gaat.
Of ze komen gewoon op een toeristenvisum en blijven.. Of worden binnengehaald op ern werkvisum en blijven... Kom je heel prima de grens mee over iig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168433581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Of ze komen gewoon op een toeristenvisum en blijven.. Of worden binnengehaald op ern werkvisum en blijven... Kom je heel prima de grens mee over iig..
Dat is dus de illusie, probleem is ook dat aan die mensen niet veel te doen is behalve uitzetten zodra je ze vindt.
Ik ben voor immigratie op een legale manier, aangezien dat goed is voor de economie.
pi_168433584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:48 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Of je kan het zien dat mexicanen beter zijn geworden in niet gevonden worden. Of dat de cijfers een illusie zijn net als de nederlandse criminaliteit die achteruit gaat.
Ah, de alternative facts. De cijfers wijzen uit dat het probleem afneemt dus de cijfers kloppen niet.
pi_168433634
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de alternative facts. De cijfers wijzen uit dat het probleem afneemt dus de cijfers kloppen niet.
Ja want onderzoeksinstanties hebben het altijd bij het rechte eind.
Net als de dalende criminaliteit in nederland.

is alternative facts nou weer iets wat mensen gaan roepen als er vraagtekens staan bij onderzoeksresultaten?

Net als racist dat overal maar lukraak wordt geroepen?
  donderdag 26 januari 2017 @ 02:01:36 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_168433661
quote:
9s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de alternative facts. De cijfers wijzen uit dat het probleem afneemt dus de cijfers kloppen niet.
Alternatieve cijfers :')

Nee leraar ik ben niet dom ik ben alternatief slim
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_168433735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:00 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja want onderzoeksinstanties hebben het altijd bij het rechte eind.
Net als de dalende criminaliteit in nederland.

is alternative facts nou weer iets wat mensen gaan roepen als er vraagtekens staan bij onderzoeksresultaten?

Net als racist dat overal maar lukraak wordt geroepen?
Je zet er juist geen vraagtekens bij, je verwijst de cijfers simpelweg naar het rijk der fabelen. Wat weet jij nu van die cijfers? Heb je redenen om van het tegendeel uit te gaan? Kloppen de tellingen niet? Zijn het schattingen die onjuist bleken?

Of roep je zomaar wat omdat de statistieken je niet aanstaan?

Net als het fabeltje dat de criminaliteit niet zou dalen, ook al blijkt juist uit vrijwel alle cijfers dat dat wel het geval is. Wat doen al die instanties dan die dat meten en zich daarmee bezig houden? Want de cijfers die daarover bekend zijn, die komen niet bepaald van 1 organisatie. Maar ja, dat zal ook wel weer een complot zijn...
pi_168433767
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Alternatieve cijfers :')

Nee leraar ik ben niet dom ik ben alternatief slim
"Het klopt misschien niet wat-ie zegt maar het is wel waar!"
  donderdag 26 januari 2017 @ 02:18:26 #58
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168433816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij doet tenminste wat aan het probleem. Liever verspillen ze geld eraan, maar ik weet niet of die grenswacht objectief is of niet dus daar ga ik niet echt verder op in. Waarschijnlijk zullen er ook andere schakels zijn die dit plan wel goed vinden, maar met bepaalde aanpassingen die de media net niet halen. Wie zal het zeggen.
Klopt, en die andere schakels zagen er logischer uit. Was ergens een lijst op Reddit. Wat ik bedoel is dat het meer klinkt alsof hij een muur gaat bouwen omdat hij dat beloofd heeft ooit, niet omdat het nou zo'n goede maatregel is. Is dat niet tekstboek symbool politiek?

Verder zoals iemand al aangaf hadden de republikeinen al moeite met het uitgeven van 3 miljard aan het huidige hek. En dit gaat tussen de 27 en 40 miljard kosten? En je weet het, dit soort projecten gaan gewoon enorm meer kosten dan begroot. Altijd. Het ISS, het duurste object door de mens gemaakt, kostte 100 miljard. Volgens mij is de prijs voor wat het gaat doen (een klein deel van de immigranten tegenhouden) het gewoon niet waard. Maargoed het is niet mijn land. Als ze er geld aan willen uitgeven moeten ze dat vooral doen...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168433830
Farao Trump heeft bakstenen nodig voor zijn muur, dit is een grote stimulans voor de economie.
standaarddrinker
pi_168433851
VicenteFoxQue twitterde op woensdag 25-01-2017 om 21:55:15 Sean Spicer, I've said this to @realDonaldTrump and now I'll tell you: Mexico is not going to pay for that fucking wall. #FuckingWall reageer retweet


[ Bericht 4% gewijzigd door SuicideErrorist op 26-01-2017 03:01:34 ]
pi_168434020
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168434026
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:05 schreef Xa1pt het volgende:
Net als het fabeltje dat de criminaliteit niet zou dalen, ook al blijkt juist uit vrijwel alle cijfers dat dat wel het geval is. Wat doen al die instanties dan die dat meten en zich daarmee bezig houden? Want de cijfers die daarover bekend zijn, die komen niet bepaald van 1 organisatie. Maar ja, dat zal ook wel weer een complot zijn...
Dat is inderdaad een complot, als er geen aangifte is dan wordt het ook niet geregistreerd.
En aangifte`s die niet onderzocht worden, die komen ook niet in de statistieken als misdrijven.
http://nos.nl/artikel/215(...)-cijfers-blijkt.html
quote:
Het kabinet geeft een veel te positief beeld van de ontwikkeling van de criminaliteit.
Het aantal misdrijven is bijna vijf keer zo groot als uit de cijfers blijkt, staat in een rapport van de top van de politie en het OM dat is geschreven met het oog op de formatie van een nieuw kabinet, komend voorjaar. Dagblad Trouw heeft het rapport in handen.
De meeste misdrijven blijven onder de radar doordat burgers en bedrijven geen aangifte doen en doordat politie en justitie te weinig capaciteit hebben, aldus het rapport. Voor politie en OM dreigt een "onoverbrugbare achterstand" op de plegers van criminaliteit.

Volgens het rapport schuift de politie inderdaad de meeste zaken terzijde. Met 57 procent van de aangiftes gebeurt niets, vooral omdat de politie geen aanknopingspunten heeft. Van de aangiftes die via internet worden gedaan, verdwijnt zelfs 70 procent in het niets.
Tot de misdrijven die in de cijfers zwaar onderschat worden, behoren delicten die met drugs en vuurwapens te maken hebben. Van dit soort criminaliteit heeft de politie volgens het rapport slechts een fractie in beeld. De opstellers van het rapport wijzen op onderzoek waaruit blijkt dat kwetsbare wijken in handen dreigen te vallen van de georganiseerde misdaad. In sommige wijken is waarschijnlijk meer crimineel geld aanwezig dan legaal geld.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)e-misdaad-niet.dhtml
quote:
Dat er met de aangiften vaak weinig gebeurt zal die bereidheid negatief beïnvloeden. Van de aangiftes en meldingen schuift de politie ruim de helft (57 procent) ter zijde, meestal vanwege het ontbreken van voldoende aanknopingspunten. Vooral de aangiften die burgers via internet doen (70 procent) sneuvelen. Die bevatten in de meeste gevallen geen indicaties over een mogelijke dader of andere aanwijzingen die naar een verdachte kunnen leiden.

Van de uiteindelijke 412.000 dossiers die de politie wel in behandeling neemt, sloot ze er 177.000 zonder verdachte. Het OM kreeg 225.000 dossiers doorgestuurd, 37.000 daarvan eindigden met een sepot, wat wil zeggen dat eventuele verdachten niet voor de rechter komen. Uiteindelijk gingen ongeveer 170.000 dossiers het vervolgingsproces in. Dat is 18 procent van de geregistreerde criminaliteit.
Dat de Nederlandse politie in vergelijking met bijvoorbeeld de Duitsers een bedroevend laag oplossingspercentage van criminaliteit heeft, dat is ondertussen ook wel algemeen bekend denk ik.
https://decorrespondent.n(...)78856112084-474d5e9e
quote:
Opheldering verzocht: acht op de tien misdrijven in Nederland wordt nooit opgelost
Slaap zacht burger, uw land wordt steeds veiliger :N 8)7
pi_168434092
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Klopt, en die andere schakels zagen er logischer uit. Was ergens een lijst op Reddit. Wat ik bedoel is dat het meer klinkt alsof hij een muur gaat bouwen omdat hij dat beloofd heeft ooit, niet omdat het nou zo'n goede maatregel is. Is dat niet tekstboek symbool politiek?

Verder zoals iemand al aangaf hadden de republikeinen al moeite met het uitgeven van 3 miljard aan het huidige hek. En dit gaat tussen de 27 en 40 miljard kosten? En je weet het, dit soort projecten gaan gewoon enorm meer kosten dan begroot. Altijd. Het ISS, het duurste object door de mens gemaakt, kostte 100 miljard. Volgens mij is de prijs voor wat het gaat doen (een klein deel van de immigranten tegenhouden) het gewoon niet waard. Maargoed het is niet mijn land. Als ze er geld aan willen uitgeven moeten ze dat vooral doen...
Wat denk je wat 31 miljoen illegalen kost?

Tot nu toe houdt Trump woord. Obama care, TPP, Keystone, the Wall.

Alle krijsende en persiflerende anti-Trump gekkies ten spijt. Deze president laat binnen één week al zien wat hij in zijn mars heeft en vooral dat hij zijn woord houdt. Ongekend verfrissend. ^O^
pi_168434099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Wat een held! kijken hoe de haters nu gaan reageren :)
Aha we hebben ook al racistische bakken stront als moderator hier.
pi_168434117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Farao Trump heeft bakstenen nodig voor zijn muur, dit is een grote stimulans voor de economie.
Beton en staal zul je bedoelen? Er komt geen baksteen aan te pas bij die hele muur.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168434121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beton en staal zul je bedoelen? Er komt geen baksteen aan te pas bij die hele muur.
Er zal ongetwijfeld een eerste-steen-legging zijn....
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168434122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 02:30 schreef SuicideErrorist het volgende:
VicenteFoxQue twitterde op woensdag 25-01-2017 om 21:55:15 Sean Spicer, I've said this to @realDonaldTrump and now I'll tell you: Mexico is not going to pay for that fucking wall. #FuckingWall reageer retweet
Stoere praat van Mexico, dan komt het gewoon uit de pot van ontwikkelingshulp, betalen gaan ze hoe dan ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168434138
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stoere praat van Mexico, dan komt het gewoon uit de pot van ontwikkelingshulp, betalen gaan ze hoe dan ook.
Van die 350 miljoen? Ben benieuwd. En als hij import tariffs instelt kan Mexico dat ook doen. Export van Texas gaat voor ruim 37% naar Mexico, 90 miljard per jaar.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 26 januari 2017 @ 06:29:26 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168434162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat denk je wat 31 miljoen illegalen kost?

Tot nu toe houdt Trump woord. Obama care, TPP, Keystone, the Wall.

Alle krijsende en persiflerende anti-Trump gekkies ten spijt. Deze president laat binnen één week al zien wat hij in zijn mars heeft en vooral dat hij zijn woord houdt. Ongekend verfrissend. ^O^
Zeg het maar, wat kosten 31 miljoen illegalen? En kom dan niet met 'meer'. Hou er ook rekening mee dat een deel gewoon geld oplevert in de vorm van goedkope arbeid.

En dan punt 2: Ik ben niet tegen het uitzetten van illegalen. Ik denk gewoon dat Trumps methode hoogst ineffectief is.

Ik vind het gewoon raar dat je blind bent voor kritiek als het om Trump gaat. Nogmaals, het is geen God ofzo. Niet alles wat ie doet is automatisch goed, omdat het Trump is. Dat zeg ik toch bij Obama ofzo ook niet. Snap niet dat mensen zo kwijlend achter een leider kunnen staan.

Je reactie is het hele punt dat ik probeer te maken.

Ik zeg> Ik vind de muur geen goed idee

jij zegt> maar 31 miljoen illegalen kosten ook een hoop.

Heeft niks met elkaar te maken. Als jij namelijk die 31 miljoen illegalen kon uitzetten voor de helft van de kosten van de muur, dan zou je dat toch doen? Maar nee, het MOET de muur worden want dat zegt oom Trump, en die is de beste. Dat idee krijg ik.

Je slaat ook nog op een ander vlak de plank mis. Die 31 miljoen illegalen gaan niet weg omdat er een muur op de grens staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 26-01-2017 06:36:47 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 26 januari 2017 @ 06:38:37 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_168434178
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Van die 350 miljoen? Ben benieuwd. En als hij import tariffs instelt kan Mexico dat ook doen. Export van Texas gaat voor ruim 37% naar Mexico, 90 miljard per jaar.
Dat is echter voornamelijk olie, dan gaan de benzineprijzen omhoog in Mexico wat enkel zorgt voor interne chaos.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_168434486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 01:56 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat is dus de illusie, probleem is ook dat aan die mensen niet veel te doen is behalve uitzetten zodra je ze vindt.
Ik ben voor immigratie op een legale manier, aangezien dat goed is voor de economie.
En dat gebeurde dan onder Obama ook gewoon.
Obama zette meer immigranten uit dan al zijn voorgangers bij elkaar opgeteld.

quote:
Obama’s retoriek over immigranten was weliswaar anders, de plannen van Trump bouwen vooral voort op het beleid van de huidige president. Obama zette meer immigranten uit dan alle presidenten voor hem bij elkaar opgeteld: tussen 2009 en 2015 zo’n 2,5 miljoen. Dit jaar komen daar naar verwachting nog eens zo’n 700.000 mensen bij.
quote:
Obama kwam onder pro-immigratiegroepen spoedig bekend te staan als de deporter-in-chief
,

http://www.elsevier.nl/bu(...)ed-hetzelfde-400400/
pi_168434790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 06:38 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat is echter voornamelijk olie, dan gaan de benzineprijzen omhoog in Mexico wat enkel zorgt voor interne chaos.
Nope, export van olieprodukten van Texas naar Mexico is maar goed voor 16 miljard $ (import: 25 miljard $) , en die waren al voor NAFTA taxvrij. Gaat vooral om elektrische machines en elektronica, 40 miljard $.
https://ftp.dot.state.tx.(...)isc/border-trade.pdf

[ Bericht 10% gewijzigd door crystal_meth op 26-01-2017 08:41:57 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168434874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat denk je wat 31 miljoen illegalen kost?

Tot nu toe houdt Trump woord. Obama care, TPP, Keystone, the Wall.

Alle krijsende en persiflerende anti-Trump gekkies ten spijt. Deze president laat binnen één week al zien wat hij in zijn mars heeft en vooral dat hij zijn woord houdt. Ongekend verfrissend. ^O^
Belasting papieren openbaren?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_168434983
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 05:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat denk je wat 31 miljoen illegalen kost?

Tot nu toe houdt Trump woord. Obama care, TPP, Keystone, the Wall.

Alle krijsende en persiflerende anti-Trump gekkies ten spijt. Deze president laat binnen één week al zien wat hij in zijn mars heeft en vooral dat hij zijn woord houdt. Ongekend verfrissend. ^O^
Klimaat sites blokkeren?
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168435355
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 23:26 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan je hier tegen zijn?
Eerste deel van deze video gaat wel met name over protesters die bij zijn rallies op kwamen dagen ipv illegalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')