Hoeveel clubs zijn er daadwerkelijk beter geworden van Marokkaanse voetballers?quote:
Ziyech vind ik nog wel een aardig ballertjequote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel clubs zijn er daadwerkelijk beter geworden van Marokkaanse voetballers?
Serieuze vraag.
Hoi vriend. Fijn om te zien dat jij ook aanwezig bent in dit topicquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu niet meer fan van mij bent, maar van Braddie.
Ik ga niet zeggen dat ik teleurgesteld ben, maar pijn doet het wel.
Ajax dit seizoen sowieso.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Assaidi, Ziyechquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Boussabon was ook wel aardigquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Die had het toch knap gedaan bij Roda blijkt nu maar weer.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.
Op de lange termijn dan he. Voor nu wel ja, maar het gros van de Maroc boys gaat met ruzie weer weg om als nomade terug te keren in NL.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziyech vind ik nog wel een aardig ballertje
FC Chababquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Heracles, maar dat was ook nadat er 3 x gezeik was.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag.
Kalezic deed daar alles goed behalve het soort voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die had het toch knap gedaan bij Roda blijkt nu maar weer.
Spelers blijven in zijn algemeen al niet zo heel lang meer bij clubs, dus je zou je dan ook af kunnen vragen welke club op lange termijn überhaupt iets aan een speler heeftquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op de lange termijn dan he. Voor nu wel ja, maar het gros van de Maroc boys gaat met ruzie weer weg om als nomade terug te keren in NL.
Ze krijgen er wel dikke karma voor terug ib de vorm van 8 goals.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kalezic deed daar alles goed behalve het soort voetbal. Waanzin ten top.
En degradatie, hopelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze krijgen er wel dikke karma voor terug ib de vorm van 8 goals.
Nog een week om versterkingen te halen. Caanen zal met dat geld vast weer in zijn schimmige netwerk rondkijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |