Als ikquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Troupêe is akelig even oud als mij.
Wat vind jij nou van John Stegeman? Die man is echt vreselijk labiel bij een mindere periode.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga niet meer. Die aids bespaar ik mezelf.
Ja, leukquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij bent ouder dan Stijn
Klopt en een vreselijk eigenwijze man. Lekker 4-3-3 spelen met Van Miechem/Kuwas/Navratil terwijl Vermij prima naast Armenteros kan. Maar zie hem er binnenkort wel uitvliegen. Alle fans zijn klaar met hem.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van John Stegeman? Die man is echt vreselijk labiel bij een mindere periode.
NIET LEUKquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Barazite een keer met een Kabouter Plop-muts voetballen?
Maar goed, wie haal je ervoor terug. Veel smaken zijn er niet.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt en een vreselijk eigenwijze man. Lekker 4-3-3 spelen met Van Miechem/Kuwas/Navratil terwijl Vermij prima naast Armenteros kan. Maar zie hem er binnenkort wel uitvliegen. Alle fans zijn klaar met hem.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Barazite een keer met een Kabouter Plop-muts voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |