Oh kreeg van mij HA gewoon antibiotica en verder niks toen ik een zware keelontsteking had.quote:Op woensdag 25 januari 2017 09:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had laatst een ontstoken bekken. Geen idee hoe zoiets bestaat maar ik kon helemaal niets meer bewegen aan mijn onderlijf. HAP gegaan en diclo gekregen. Pijn nam echt met de helft af en liep na twee dagen weer redelijk normaal.
Beginnende keelontsteking is toen ook direct de kop in gedrukt.
Prima spul als je zwaarder geschut nodig hebt dan ibu.
kan regelen voor jequote:Op woensdag 25 januari 2017 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kreeg van mij HA gewoon antibiotica en verder niks toen ik een zware keelontsteking had.Ja het advies om ibu en paracetamol te gebruiken.
Vond m best aardigquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:54 schreef Remqo het volgende:
Heb nu eens Michiel de Ruiter eens afgekeken
Wat een kutfilm
Vond het vooral een vlaggetjesfilmquote:
Welnee, Horks vrouw heet heel andersquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:59 schreef Montelly het volgende:
Melania is wel echt een hele mooie vrouw. Ze is alleen met z'n hork getrouwd
Itt jou zijn we geen sportmannenquote:Op woensdag 25 januari 2017 09:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat hebben jullie hier allemaal toch, met jullie pijntjes en ziekteverleden.
#FREENIELSquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Itt jou zijn we geen sportmannen
Dat weet niemand, ik hoop wel dat hij snel terug komtquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe lang blijft die ouwe zeeschuimer nog weg?
Mhmmquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat weet niemand, ik hoop wel dat hij snel terug komt
nou nou nouquote:
Jou schaar ik wel onder de gezonde mensen, pure pech.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Itt jou zijn we geen sportmannen
Had gisteren dus gesprek; kom ik daar ja kunnen we effe kijken dit datquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jou schaar ik wel onder de gezonde mensen, pure pech.
Niels is de beroerdste ook weer niet. hij heeft slechts een opvallend levenquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had gisteren dus gesprek; kom ik daar ja kunnen we effe kijken dit dat
En dan komt dokter erbij, ja we hebben over 2 weken overleg met werkgroep over hoe we dit gaan aanpakken. Dan bellen we je weer
Flikker op kloothommels
Laat die beste man even rollenquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels is een kettingroker, geen sportman
Dat valt nog wel mee denk ik, maar fijn is anders. Wel al situatie verteld en dat het echt moet gebeuren binnen korte termijnquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
Schiet toch niet op dit. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden.
Ik ben nou weer zo'n drukker die niet met inkt werktquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb je weer van de drukinkt gesnoept?
Ik ben 1x ziek en nu al niet meer gezond?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jou schaar ik wel onder de gezonde mensen, pure pech.
Ach, jij hoeft het niet op te rokenquote:
heftige oplosmiddelen?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben nou weer zo'n drukker die niet met inkt werkt
Pure alcohol, avisol en citasolquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heftige oplosmiddelen?
zwak persoon ben je ook hequote:Op woensdag 25 januari 2017 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Lol net enorme pijnscheut waardoor ik m'n bekertje water uit reflex laat vallen
Nu laat je het je collega schoonmaken zekerquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Lol net enorme pijnscheut waardoor ik m'n bekertje water uit reflex laat vallen
Ik zit toch te denken aan een baantje op zeequote:
hehehquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu laat je het je collega schoonmaken zeker
Wat wil je doen? In de pijn schieten en irritant gaan janken?quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou lekker je mond dicht vent
Straks gaat hij ook nog huilen.quote:
Bijvoorbeeld. Dat zal je lerenquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat wil je doen? In de pijn schieten en irritant gaan janken?
nee dat ja catkiller als hij van mama en papa huisarrest heeft vanwegen zijn havo 2 rapport.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Straks gaat hij ook nog huilen.
Echt jij bent mijn blik nog niet waardig.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Dat zal je leren
Je had zijn auto over moeten kopen! Tienduizenden waardquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, toen ik naar huis reed maakte ik een stop bij de Texaco.
Ik zag wel een dikke gebrilde en ongeschoren man met een muts op de Texaco binnenlopen.
Was even in de feeststemming om de Blauwe Twingo te aanschouwen.
Maar het nummerbord klopt niet, Braddie is nooit ongeschoren, die man moest eens weten wat hij in handen heeft
Nou nee, soms ziet het eruit alsof hij chocomelk heeft gedronken.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:31 schreef Remqo het volgende:
(Zeg van Braddie wat je wil, maar zn dikke kop is altijd geschoren)
In de tostivlogs misschien, maar hij is toch meer van de senseoquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou nee, soms ziet het eruit alsof hij chocomelk heeft gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |