goftedomme je zit er al een dag over te mekkeren man, de tievusquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:46 schreef HPLC het volgende:
4 minuten gisteren onbetaald overgewerktDeze klap overleef ik nooit
doe eens rustig joh kale neetquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goftedomme je zit er al een dag over te mekkeren man, de tievus
Jouw geboortejaar?quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens het groenebroekje uit 1376 niet heur
ja, jeetje zeg. Weet je hoe vervelend dit isquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goftedomme je zit er al een dag over te mekkeren man, de tievus
Dag.quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een aids hier weer, doei
Jij ook al ziek? En je knie zeker ook nog pijn?quote:Op woensdag 25 januari 2017 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ziek. Zal ik hier kotsen en mn collega's het laten opruimen?
quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zitten wel muizen hoor, pas op.Ja nou, pas jij maar op dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik roep dima wel even voor dikke saucequote:Op woensdag 25 januari 2017 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil graag alleen die gratis saus.
Ik heb de saus liever van Zosk zelfquote:Op woensdag 25 januari 2017 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roep dima wel even voor dikke sauce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |