Ik zeg ook niet dat Overmars 10 toppers moet halen, maar sinds het vertrek van Fischer is ons al een buitenspeler beloofd en nu ziet het er vooral uit dat er nog eentje gaat vertrekken. Als je die lijstjes niet in orde kan maken en geen buitenspeler kan vinden die geschikt is moet je je contract maar inleveren. Hij verdient toch niet voor niks een prima salaris, mag hij best wat kritiek krijgen als hij weer faalt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je selectie moet gevuld zijn en je hebt niet altijd de kans toppers te halen. Dit is toch niet lastig te snappen of wel?
Er is niks beloofd. Je acteert als een klein kind die een cadeautje is beloofdquote:Op donderdag 26 januari 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Overmars 10 toppers moet halen, maar sinds het vertrek van Fischer is ons al een buitenspeler beloofd en nu ziet het er vooral uit dat er nog eentje gaat vertrekken. Als je die lijstjes niet in orde kan maken en geen buitenspeler kan vinden die geschikt is moet je je contract maar inleveren. Hij verdient toch niet voor niks een prima salaris, mag hij best wat kritiek krijgen als hij weer faalt.
Verweij en Freek Jansen hebben hier genoeg over bericht dat Ajax op zoek is naar die aankopen. Dat is al tijden aan de gang.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is niks beloofd. Je acteert als een klein kind die een cadeautje is beloofd![]()
Er zit echt nog een heel groot gat tussen die twee spelers. Je gaat mij niet wijsmaken dat er op deze hele wereld maar 2/3 haalbare buitenspelers te vinden zijn voor Ajax die ook nog wat toevoegen. Je moet alleen op tijd je lijstjes maken en op tijd handelen.quote:Ze hebben 2 biedingen uitgebracht of 3 zelfs en dat zijn enorm goede spelers, maar die willen niet of de club doet moeilijk. Wat wil je dan? Dat hij Xander Houtkoop gaat contracteren?
Hij heeft gefaald met het samenstellen van een goede uitgebalanceerde selectie wat zijn primaire taak is, dat hij leuk kan verkopen is wat de gek ervoor geeft natuurlijk. En de meeste middelmaat heeft hij zelf binnengehaald (en kan hij soms aan de straatstenen ook niet kwijt)quote:En je zegt weer gefaald, vraag mij af waarmee. De beste man verkoopt middelmaat voor de hoogste prijs en Milik voor bijna 40 miljoen. Noem mij 2 TD's die dat ook is gelukt. Dankzij onze TD hebben we een dikke schatkist.
Grootste onzin die je hier zegt. Zoals ik zei noem een TD van Ajax die dat ook gelukt is. Kleine hint; Geen enkele. Om middelmaat voor de hoogste prijs te verkopen is een bepaald aantal skills vereist zoals onderhandelen/verkooptechniek.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verweij en Freek Jansen hebben hier genoeg over bericht dat Ajax op zoek is naar die aankopen. Dat is al tijden aan de gang.
[..]
Er zit echt nog een heel groot gat tussen die twee spelers. Je gaat mij niet wijsmaken dat er op deze hele wereld maar 2/3 haalbare buitenspelers te vinden zijn voor Ajax die ook nog wat toevoegen. Je moet alleen op tijd je lijstjes maken en op tijd handelen.
[..]
Hij heeft gefaald met het samenstellen van een goede uitgebalanceerde selectie wat zijn primaire taak is, dat hij leuk kan verkopen is wat de gek ervoor geeft natuurlijk. En de meeste middelmaat heeft hij zelf binnengehaald (en kan hij soms aan de straatstenen ook niet kwijt)
De prijzen zijn natuurlijk pas de laatste jaren echt omhoog gegaan, en ik vind Milik ook geen middelmaat. Gewoon een talentvolle spits en Napoli had toen genoeg geld gekregen door de Higuain verkoop. Qua bedragen voor andere spelers valt het wel mee, Bazoer maar voor 13 miljoen en Gudelj voor 5,5 miljoen aan een Chinese club die barsten van de poen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grootste onzin die je hier zegt. Zoals ik zei noem een TD van Ajax die dat ook gelukt is. Kleine hint; Geen enkele. Om middelmaat voor de hoogste prijs te verkopen is een bepaald aantal skills vereist zoals onderhandelen/verkooptechniek.
Ja dat is dus niet zo. We gingen het seizoen in met 9 middenvelders, 1 linksback en 1 linksbuiten. Het is nog aan Bosz te danken dat hij Sinkgraven heeft omgeturnd, maar voor linksbuiten mocht Younes gewoon blijven staan omdat er geen concurrent is. Dat is echt te triest voor woorden natuurlijk bij een club als Ajax met het budget wat we hebben.quote:Overigens is de selectie prima op orde zover. Dat bepaalde spelers niet renderen mag je de trainer aanrekenen.
Omdat hij in de zomer maar bleef gokken op Bailey als buitenspeler die moest komen en toen die niet kwam werd er niet overgeschakeld op een andere buitenspeler. Ook nu gokken ze weer op die Neres en zie ik ze daarna alleen nog voor die Larsson gaan uit pure paniek als de publieke opinie zich gaat laten gelden.quote:Lijstjes op tijd maken. Wie zegt dat dat niet zo gebeurd is? Ben je al bij Nettogod op de koffie geweest? Of denk je echt dat ze ALLES aan die Verweij vertellen?
Lees dit nog eens 20 keer JR, je zit weer in het rond te schreeuwen over dingen waar we vrijwel niks van wetenquote:Op donderdag 26 januari 2017 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijstjes op tijd maken. Wie zegt dat dat niet zo gebeurd is? Ben je al bij Nettogod op de koffie geweest? Of denk je echt dat ze ALLES aan die Verweij vertellen?
HEEINZGODquote:Op donderdag 26 januari 2017 17:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lees dit nog eens 20 keer JR, je zit weer in het rond te schreeuwen over dingen waar we vrijwel niks van weten
Zijn trackrecord is op zijn minst dubieus te noemen. Hoe vaak presenteerde men een opvolger (bijna) direct nadat iemand vertrok?quote:
Als er echt lijstjes waren en doorgeschakeld werd hadden we nu wel goede spelers op de vleugels gehad. Ze hebben er jaren de tijd voor gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lees dit nog eens 20 keer JR, je zit weer in het rond te schreeuwen over dingen waar we vrijwel niks van weten
Argument van nul Hans. Stel ze hebben een lijst van 8, wat behoorlijk is en die willen of kunnen alle 8 niet, wat dan?quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er echt lijstjes waren en doorgeschakeld werd hadden we nu wel goede spelers op de vleugels gehad. Ze hebben er jaren de tijd voor gehad.
Dan heb je dus echt een onrealistische lijst samengesteld.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Argument van nul Hans. Stel ze hebben een lijst van 8, wat behoorlijk is en die willen of kunnen alle 8 niet, wat dan?
Het is de taak van een TD om een realistische, haalbare, lijst van spelers te hebben en deze ook te onderhouden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Argument van nul Hans. Stel ze hebben een lijst van 8, wat behoorlijk is en die willen of kunnen alle 8 niet, wat dan?
Ow dus het is altijd de schuld van de directie. Je bent best een mongool ouwe reusquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt een onrealistische lijst samengesteld.
Stel ze zijn realistisch, maar de club wil alsnog niet verkopen, wat dan? We weten dit allemaal niet en dat is al zo vaak gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is de taak van een TD om een realistische, haalbare, lijst van spelers te hebben en deze ook te onderhouden.
Dat idee heb ik eerder van jou, maar als je niet normaal kan discussiëren heeft dit geen zin.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ow dus het is altijd de schuld van de directie. Je bent best een mongool ouwe reus![]()
Stel die lijst bestaat uit 20 en die willen niet, wat dan? Lijsten zijn niet onbeperkt qua lengte
Er is al meerdere keren uitgelegd hoe het werkt en je blijft negatief, jammer maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eerder van jou, maar als je niet normaal kan discussiëren heeft dit geen zin.
Ja en ik heb jou uitgelegd hoe het volgens mij zit, fijn we komen er niet uit. En jij begint met schelden dus je hoeft niet meteen zo elitair te doen dat jij het beter weetquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren uitgelegd hoe het werkt en je blijft negatief, jammer maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben zullen we maar zeggen.
Ik weet het in deze ook beter aangezien ik hier een boekenkast vol heb met boeken over voetballers, Ajax etc etc. Lees jezelf een keer in voordat je loopt te bleren.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik heb jou uitgelegd hoe het volgens mij zit, fijn we komen er niet uit. En jij begint met schelden dus je hoeft niet meteen zo elitair te doen dat jij het beter weet
Oké Poepz0r.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet het in deze ook beter aangezien ik hier een boekenkast vol heb met boeken over voetballers, Ajax etc etc. Lees jezelf een keer in voordat je loopt te bleren.
Ik volg je best tot op zekere hoogte, maar je moet nou niet doen alsof Overmars en co alles zo geweldig doen en dat ze puur gebonden zijn aan wat spelers en andere clubs willen. Kom op, de selectie is zo onevenwichtig als de pest. Dat kan en mag je niet alleen maar steken op andere clubs en spelers die weigeren naar Ajax te komen. Dan kan ik er namelijk ook wel gaan zitten in de functie van Overmars. Even afgezien van of ik Milik voor zoveel geld kan verkopen, maar dat is niet de enige taak van Overmars natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren uitgelegd hoe het werkt en je blijft negatief, jammer maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben zullen we maar zeggen.
Sterk argument. Dit is topicwaardig.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik weet het in deze ook beter aangezien ik hier een boekenkast vol heb met boeken over voetballers, Ajax etc etc. Lees jezelf een keer in voordat je loopt te bleren.
Tja die aandoening hequote:Op donderdag 26 januari 2017 18:17 schreef Tjacka het volgende:
PoepzOr discussieert wel met sterke argumenten zeg.
PoepzOr:"jij zegt alleen maar onzin ".
Probleem is zeker bij Ajax dat je te maken hebt met een Bosz die zeker wat in de melk te brokkelen heeft en een RvC en en en en....quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik volg je best tot op zekere hoogte, maar je moet nou niet doen alsof Overmars en co alles zo geweldig doen en dat ze puur gebonden zijn aan wat spelers en andere clubs willen. Kom op, de selectie is zo onevenwichtig als de pest. Dat kan en mag je niet alleen maar steken op andere clubs en spelers die weigeren naar Ajax te komen. Dan kan ik er namelijk ook wel gaan zitten in de functie van Overmars. Even afgezien van of ik Milik voor zoveel geld kan verkopen, maar dat is niet de enige taak van Overmars natuurlijk.
Nee hij is technisch directeur. Dan is het niet zijn fout zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is zeker bij Ajax dat je te maken hebt met een Bosz die zeker wat in de melk te brokkelen heeft en een RvC en en en en....
Het is niet alleen zijn fout zeg maar.
Nou, wat ik een beetje vreemd vind is dat de geruchten over vertrekkende spelers legio zijn, en meestal redelijk uitkomen, waarbij we maar heel erg weinig geruchten horen over spelers die zouden komen. Dat neigt een beetje alsof de balans er niet is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stel ze zijn realistisch, maar de club wil alsnog niet verkopen, wat dan? We weten dit allemaal niet en dat is al zo vaak gezegd.
Hij is verantwoordelijk als enige voor het spelersbeleid?quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hij is technisch directeur. Dan is het niet zijn fout zeg maar.
Als ze wel 10 miljoen bieden op Neres, kan het in ieder geval niet liggen aan dat de RVC niet wil. En als Overmars zegt tegen Bosz dat hij een extra vleugelspeler heeft terwijl Bosz er met moeite 4 in zijn selectie heeft, dat zo'n trainer dan zegt van 'nee doe maar niet'. Kom op zeg.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is zeker bij Ajax dat je te maken hebt met een Bosz die zeker wat in de melk te brokkelen heeft en een RvC en en en en....
Het is niet alleen zijn fout zeg maar.
Overmars en Flappie zijn gewoon vrienden met sommige jongens van de media. Spelers als deulofeu en bijvoorbeeld een Eto'o worden gewoon als zoethoudertjes gegeven. De enige buitenspeler waar in de zomer interesse voor was was dat negertje uit de Belgische competitie. Of Ajax is niet actief genoeg op de transfermarkt of het scoutingsbeleid faalt totaal. Ik ga voor beide eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou, wat ik een beetje vreemd vind is dat de geruchten over vertrekkende spelers legio zijn, en meestal redelijk uitkomen, waarbij we maar heel erg weinig geruchten horen over spelers die zouden komen. Dat neigt een beetje alsof de balans er niet is.
Ik ga voor salarisplafond. Logisch dat Bailey en Deulofeu en Eto'o niet komen voor 600K netto ipv 5 miljoen netto bij een Milan etc.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Overmars en Flappie zijn gewoon vrienden met sommige jongens van de media. Spelers als deulofeu en bijvoorbeeld een Eto'o worden gewoon als zoethoudertjes gegeven. De enige buitenspeler waar in de zomer interesse voor was was dat negertje uit de Belgische competitie. Of Ajax is niet actief genoeg op de transfermarkt of het scoutingsbeleid faalt totaal. Ik ga voor beide eigenlijk.
Hij is technisch directeur. Dus eindverantwoordelijke.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is verantwoordelijk als enige voor het spelersbeleid?![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alleen. RvC o.a. ook namelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is technisch directeur. Dus eindverantwoordelijke.
Dan zijn ze toch nooit in beeld geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga voor salarisplafond. Logisch dat Bailey en Deulofeu en Eto'o niet komen voor 600K netto ipv 5 miljoen netto bij een Milan etc.
De RvC houdt toezicht op o.a. het budget wat uitgegeven mag worden, die bepalen niet mee welke spelers er op het lijstje staan en wie ze gaan kopen. Dat is aan Overmars en de leden van het technisch hart.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet alleen. RvC o.a. ook namelijk.
Feyenoord en PSV? Wat kunnen die dan? Een reserve speler uit Spanje halen (Guardado) en Moreno, nou nou nou geweldige spelers zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch nooit in beeld geweest.
Waarom kan een Feyenoord en PSV het wel en wij niet dan?
Betalen ze zoveel meer daar ja. Dat is voor mij een nieuwtje.
Nogmaals. Overmars heeft het lijstje dat is correct, maar als de RvC zegt; Nee wij vinden dit te duur dan gaat het helemaal niet door.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De RvC houdt toezicht op o.a. het budget wat uitgegeven mag worden, die bepalen niet mee welke spelers er op het lijstje staan en wie ze gaan kopen. Dat is aan Overmars en de leden van het technisch hart.
Staat dit niet in één van je boekjes in je kast? Misschien moet je ze maar eens gaan lezen ipv alleen in de kast zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |