Geweven, 100% katoenquote:
En zijn ze nu te lang of lubberen ze te erg in de breedte?quote:Op maandag 23 januari 2017 17:45 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Geweven, 100% katoen
Edit: gaat specifiek om dit vest
https://nl-eu.abercrombie(...)-8033147_04?ofp=true
Stukken te breed, erg irritant; gaat alleen om het 'elastieken' gedeelte aan het einde vd. mouwquote:Op maandag 23 januari 2017 18:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En zijn ze nu te lang of lubberen ze te erg in de breedte?
Aan een uitgelubberde boord kun je niet veel doen, tenminste niet als het stof is waar de stretch in de stof geweven is. Ik zou er mee terug naar de winkel (afhankelijk van hoe lang je hem al hebt) en anders kan zo'n naai-atelier er misschien nieuwe boorden aanmaken. Ik weet niet of dat mooi wordt, ik heb het zelf nog nooit laten doen.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Stukken te breed, erg irritant; gaat alleen om het 'elastieken' gedeelte aan het einde vd. mouw
Bedankt voor de reactiequote:Op maandag 23 januari 2017 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aan een uitgelubberde boord kun je niet veel doen, tenminste niet als het stof is waar de stretch in de stof geweven is. Ik zou er mee terug naar de winkel (afhankelijk van hoe lang je hem al hebt) en anders kan zo'n naai-atelier er misschien nieuwe boorden aanmaken. Ik weet niet of dat mooi wordt, ik heb het zelf nog nooit laten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |