bedanktquote:
aslanquote:Op zondag 22 januari 2017 18:10 schreef Rodawa het volgende:
Harber Spekter, daar smelten alle dames bij weg!!!
Eensquote:
Je leerlingen voelen zich vast niet in staat om naar school te gaan morgen. Sounds like a dealquote:Op zondag 22 januari 2017 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken.
Voel me er nu niet toe in staat.
Vorige week veel zieken, was opvallend.quote:Op zondag 22 januari 2017 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je leerlingen voelen zich vast niet in staat om naar school te gaan morgen. Sounds like a deal
Hing ook wel flink in de lucht deze maand. Ik werd gewoon naar mn werk gestuurd toen ik me ziek wilde melden paar weken terugquote:Op zondag 22 januari 2017 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige week veel zieken, was opvallend.
Zelf ben je nou echt echt netjes he?quote:Op zondag 22 januari 2017 19:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ok
smaad en laster dus, TR gedaan
prettige vakantie
jedem das seine
Kijk nou eens in m;n KLB topic lamlulquote:Op zondag 22 januari 2017 20:22 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Zelf ben je nou echt echt netjes he?
Linkjequote:Op zondag 22 januari 2017 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk nou eens in m;n KLB topic lamlul
Nee, al enige tijd weer in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / BREAKING: Nieuwe KLB-moderator uitgelekt
ben je nog in suri
Jammer of had je het wel weer gezien daar?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, al enige tijd weer in Nederland.
Jij nog elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |