[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 29-12-2002 22:13]
quote:Dat moet ik met je eens zijn... misschien niet de meest terechte penalty ooit, maar wel mooi versierd dan door FJ9
Op zondag 29 december 2002 21:21 schreef Fakir het volgende:
Ik vond die ref iets te overtuigend die penalty geven. Was een goedmakertje voor die eerste, want daar twijfelde hij over. Al met al jammer. Had leuk geweest voor de competitie als we gewonnen hadden. En voor ons ook
Francis Jeffers
Hopelijk grijpt hij zijn kans!
quote:
Op zondag 29 december 2002 21:51 schreef golfer het volgende:
Tijdens de eerste voetbalmeeting van vanavond in O'Connels ons aller Doc bij de gelijkmaker van Arsenal, hij geeft keurig met zijn vingers alvast de eindstand aan.
quote:Heerlijk die afgunst van een verliezer
Tijdens de eerste voetbalmeeting van vanavond in O'Connels ons aller Doc bij de gelijkmaker van Arsenal, hij geeft keurig met zijn vingers alvast de eindstand aan.
quote:yep... as clear as your conscious
Op maandag 30 december 2002 12:14 schreef Fulton het volgende:
Stoere gast die doc, met z'n Liverpool pet en smirnoff ice
quote:Ter verdediging van Doc, die smirnoff ice, die in beeld staat, was het drankje van de zoon van Bluezz, die ook met mij aanwezig was, Doc heeft het keurig bij hele pints gehouden.
Op maandag 30 december 2002 12:14 schreef Fulton het volgende:
Stoere gast die doc, met z'n Liverpool pet en smirnoff ice
quote:En dat het duidelijk mag zijn dat Arsenal-fans dus aan dat soort wijvendrankjes lurken, en LFC supporters het bier met liters tegelijk achterover tikken.
Op maandag 30 december 2002 14:27 schreef golfer het volgende:[..]
Ter verdediging van Doc, die smirnoff ice, die in beeld staat, was het drankje van de zoon van Bluezz, die ook met mij aanwezig was, Doc heeft het keurig bij hele pints gehouden.
quote:Ik zou ook aan de hele pints raken als ik fan van Liverpool zo zijn!
Op maandag 30 december 2002 14:27 schreef golfer het volgende:
Doc heeft het keurig bij hele pints gehouden.
quote:Je zal ze waarschijnlijk nog niet mogen kopen.
Op maandag 30 december 2002 15:34 schreef Gunner het volgende:[..]
Ik zou ook aan de hele pints raken als ik fan van Liverpool zo zijn!
Welke kleur BreEzaH past het beste bij een ARSEnal fan? Roze? Yellow?
quote:Right
Op maandag 30 december 2002 15:54 schreef Ulx het volgende:Je zal ze waarschijnlijk nog niet mogen kopen.
quote:Oei Oei, hoor ik daar de lokroep van een slecht verliezer?
Welke kleur BreEzaH past het beste bij een ARSEnal fan? Roze? Yellow?
quote:
quote:Goeie foto. Je ziet dat hij z'n voeten naar buiten draait om Naysmith zo min mogelijk te raken. Als-ie voor beschadiging ging zouden de voeten richting been gaan.
Op zondag 29 december 2002 17:04 schreef CAZZO het volgende:
[afbeelding]
Wallpaper voor Doc
quote:
Op maandag 30 december 2002 20:12 schreef Doc het volgende:[..]
Goeie foto. Je ziet dat hij z'n voeten naar buiten draait om Naysmith zo min mogelijk te raken. Als-ie voor beschadiging ging zouden de voeten richting been gaan.
quote:Verliezer? Ik weet niet of jij de wedstijd gezien hebt maar niemand heeft er verloren. De LFC is wel genaaid door die kutscheids, maar heeft niet verloren...
Op maandag 30 december 2002 10:48 schreef amnesiac het volgende:[..]
Heerlijk die afgunst van een verliezer
quote:Ja blame the ref.
Op maandag 30 december 2002 20:15 schreef Doc het volgende:[..]
Verliezer? Ik weet niet of jij de wedstijd gezien hebt maar niemand heeft er verloren. De LFC is wel genaaid door die kutscheids, maar heeft niet verloren...
quote:Op Fok ben ik iets vriendelijker en redelijker dan IRL ...
Op maandag 30 december 2002 18:40 schreef LoekB het volgende:[..]
En dat is dan mod op FOK!
![]()
quote:Ja zeker. Kijk naar die voeten van Gerrard. Die staan zo duidelijk op niet schaden (linker voet zo veel mogelijk links naar buiten gedraaid; rechter zoveel mogelijk rechts naar buiten). Je ziet dat beiden voeten Naysmith zo min mogelijk raken. Da's een hele prestatie en duidt er imho duidelijk op dat-ie dat ook probeerde. Maar goed het is veel leuker schande te roepen dan realistisch te kijken. Heb je ook zo lopen gillen over die gemene vuist slag die Matteo aan VoH gaf?
Op maandag 30 december 2002 20:13 schreef tong80 het volgende:[..]
Yeah right.
quote:En in dit geval terecht. Die penalty die LFC kreeg was volkomen terecht, die van Franny was een goedmakertje dat helemaal nergens op sloeg. En daar is zelfs Gooner het mee eens (op het deel dat het helemaal nergens op sloeg na dan).
Op maandag 30 december 2002 20:17 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja blame the ref.
And who are you going to blame for not showing up at the pub...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 30-12-2002 20:31]
quote:En ik heb gelijk
Op maandag 30 december 2002 20:30 schreef tong80 het volgende:
Je draaft door Doc.
quote:M'n therapeut.
Op maandag 30 december 2002 20:28 schreef Doc het volgende:
And who are you going to blame for not showing up at the pub...
quote:Het is gewoon een super smerige overtreding en als Vieira die had gemaakt was ie het hele seizoen uitgevoetbald geweest
Op maandag 30 december 2002 20:26 schreef Doc het volgende:Ja zeker. Kijk naar die voeten van Gerrard. Die staan zo duidelijk op niet schaden (linker voet zo veel mogelijk links naar buiten gedraaid; rechter zoveel mogelijk rechts naar buiten). Je ziet dat beiden voeten Naysmith zo min mogelijk raken. Da's een hele prestatie en duidt er imho duidelijk op dat-ie dat ook probeerde. Maar goed het is veel leuker schande te roepen dan realistisch te kijken. Heb je ook zo lopen gillen over die gemene vuist slag die Matteo aan VoH gaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |