Ik had ook echt zo'n goede klik met haar. Sinds toen dit nooit meer zo gehad. Kon ik de klok maar terugdraaien...quote:Op zondag 22 januari 2017 15:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Naar een concert in het Concertgebouw. Was voor mij de eerste keer. Luister nooit klassieke muziek maar dit was wel erg indrukwekkend. Bovendien een leuke date
Geen 2e date gehad?quote:Op woensdag 25 januari 2017 22:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had ook echt zo'n goede klik met haar. Sinds toen dit nooit meer zo gehad. Kon ik de klok maar terugdraaien...
Oh wauw, geniaalquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:55 schreef probeer het volgende:
Een spontaan dagje Utrecht via het water.
We studeerden op dezelfde universiteit, ze zei 's ochtends 'ja' en ik moest snel iets leuks bedenken voor die middag. Toen heb ik bij de Intertoys en Hema een opblaasboot met peddels, een fleece-deken, zo'n lampjessnoer op batterijen, een wegwerpcamera en een piratenvlaggetje gekocht. Proviand ingeslagen (wijn en broodjes van Mario/Carlo). Boot opgeblazen en haar in het bootje opgehaald bij ons universiteitsgebouw (gelegen aan de nieuwe gracht).
Om zo een destijds voor ons beiden nog vrij onbekend Utrecht te verkennen door een rondje over de oude en nieuwe gracht te varen. Gestopt bij wat leuke kledingwinkels, terrasje gedaan, bezoekje aan de wietboot (langszij aangelegd), gegeten bij een leuk restaurant (waar je elk gerecht ook als 2x de helft kan laten serveren, zodat je ook elkaars eten kan eten zonder elkaar te hoeven voeren) en daarna naar de bioscoop. Ook nog een sluis meegepakt (erg grappig tussen echte boten), onze namen onder een bruggetje op de muur 'vereeuwigd' met een zwarte stift, en ook nog even met een rondvaartboot meegelift. Om uiteindelijk 's avonds in mijn achtertuin (ook aan het water) aan te leggen.
Heel veel leuke reacties van mensen (oa een marktverkoper die vanaf een bruggetje in het centrum een bloem in onze boot liet vallen), veel (fysiek) contact met mijn date (we zaten in het begin nog tegenover elkaar, later tegen elkaar aan met de neuzen dezelfde kant op), erg mooie omgeving, leuke bezigheden. Was allemaal heel erg goed geslaagd (zeker als de nacht daarna een indicatie was).
Oh zeker wel. Iets van 7 dates in een paar weken. Ging heel automatisch.quote:
Was dat met die L.?quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Iets van 7 dates in een paar weken. Ging heel automatisch.
met de moeder van je dochter of iemand anders ??quote:Op zondag 22 januari 2017 18:06 schreef Juup© het volgende:
Uitwaaien op het strand en daarna lekker ergens eten, en toen naar huis
Niet origineel, wel fijn.
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
met de moeder van je dochter of iemand anders ??
flauwerdquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Yep.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was dat met die L.?
Overigens al een oproepje voor je gedaan in KLB
Dit is leukquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:55 schreef probeer het volgende:
We studeerden op dezelfde universiteit, ze zei 's ochtends 'ja' en ik moest snel iets leuks bedenken voor die middag. Toen heb ik bij de Intertoys en Hema een opblaasboot met peddels, een fleece-deken, zo'n lampjessnoer op batterijen, een wegwerpcamera en een piratenvlaggetje gekocht. Proviand ingeslagen (wijn en broodjes van Mario/Carlo). Boot opgeblazen en haar in het bootje opgehaald bij ons universiteitsgebouw (gelegen aan de nieuwe gracht).
Om zo een destijds voor ons beiden nog vrij onbekend Utrecht te verkennen door een rondje over de oude en nieuwe gracht te varen. Gestopt bij wat leuke kledingwinkels, terrasje gedaan, bezoekje aan de wietboot (langszij aangelegd), gegeten bij een leuk restaurant (waar je elk gerecht ook als 2x de helft kan laten serveren, zodat je ook elkaars eten kan eten zonder elkaar te hoeven voeren) en daarna naar de bioscoop. Ook nog een sluis meegepakt (erg grappig tussen echte boten), onze namen onder een bruggetje op de muur 'vereeuwigd' met een zwarte stift, en ook nog even met een rondvaartboot meegelift. Om uiteindelijk 's avonds in mijn achtertuin (ook aan het water) aan te leggen.
Heel veel leuke reacties van mensen (oa een marktverkoper die vanaf een bruggetje in het centrum een bloem in onze boot liet vallen), veel (fysiek) contact met mijn date (we zaten in het begin nog tegenover elkaar, later tegen elkaar aan met de neuzen dezelfde kant op), erg mooie omgeving, leuke bezigheden. Was allemaal heel erg goed geslaagd (zeker als de nacht daarna een indicatie was).
Hoezo gold digging!? Holy fokquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:12 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dan zou ik je echt een gierige krent vinden. Het is geen vijfsterrenrestaurant c'mon haha. Mijn moeder heeft me geleerd uit de buurt van gierige mannen te blijven. Iemand die zijn geld niet eens kan delen, zal zijn leven ook niet delen. Ben helaas juist het tegenovergestelde van een krent, wil altijd betalen. Misschien wilde mijn moeder me beschermen met een laat-je-niet-misbruiken-tip
Nice!quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:55 schreef probeer het volgende:
Nee hoor, rijke mannen staan juist -1 achter bij mij omdat ze moeten bewijzen dat ze mens zijn. Als ze ook nog gierig zijn, dan zie ik ze echt niet als relatiemateriaal en is het game over.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb gewoon een eigen kamer geboekt in hetzelfde hotel.
Gratis geld voor het hotelquote:
Wat ging er dan mis?quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Iets van 7 dates in een paar weken. Ging heel automatisch.
Je blijft mij verwonderen en entertainen met je gebrabbel man... damnquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee hoor, rijke mannen staan juist -1 achter bij mij omdat ze moeten bewijzen dat ze mens zijn. Als ze ook nog gierig zijn, dan zie ik ze echt niet als relatiemateriaal en is het game over.
L?quote:
De beginletter van haar naamquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je blijft mij verwonderen en entertainen met je gebrabbel man... damn![]()
[..]
L?
Ja dat is dus heel vaag (voor mij, nog steeds). Ze vertelde me dat ze me tijdens de laatste keer afstandelijk vond. Dit heb ik niet zo ervaren. Maar dit vertelde ze me pas een aantal weken later (we zagen elkaar even wat minder vanwege drukke schema's van beide kanten). Toen was haar gevoel weg en werd ik geblokt. Via Whatsapp dus allemaalquote:
Wat vaag weerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja dat is dus heel vaag (voor mij, nog steeds). Ze vertelde me dat ze me tijdens de laatste keer afstandelijk vond. Dit heb ik niet zo ervaren. Maar dit vertelde ze me pas een aantal weken later (we zagen elkaar even wat minder vanwege drukke schema's van beide kanten). Toen was haar gevoel weg en werd ik geblokt. Via Whatsapp dus allemaal
Ik zit nog steeds wel met vragen, maar die gaan toch nooit beantwoord worden. En wat voor zin heeft het nu ook? Het is al bijna 2 jaar geleden, maar het voelt af en toe nog steeds kut. Ik word niet snel verliefd en vind niet snel iemand leuk, dus ja
Ja, zou kunnen. Ik weet ook niet zeker of dit de echte reden was. Ik denk af en toe nog wel eens: wat nou als ze dit de dag erna had verteld? Hoe was het dan gegaan? Dit zijn in mijn optiek dingen waar je gewoon als volwassenen over kan praten. In het echt. Niet achter een schermpje.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vaag weerwel echt weer zo'n vrouwendingetje.. wellicht toch iemand zitten daten die 'beter' ofzo was
Welke user was L dan? dm?
Nee, zou je ook nooit te weten komen waarschijnlijk. Wel suf man. Snap ook dat je gaat denken hoe het anders zou kunnen zijn als ze wel een beetje volwassen had gedaan idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik weet ook niet zeker of dit de echte reden was. Ik denk af en toe nog wel eens: wat nou als ze dit de dag erna had verteld? Hoe was het dan gegaan? Dit zijn in mijn optiek dingen waar je gewoon als volwassenen over kan praten. In het echt. Niet achter een schermpje.
Nee joh, het was geen FOK!ster
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |